Grypa666's Blog

Co gorsze grypa czy kompleks jot?

Wojsko ma zaszczepić całą populację Szwajcarii

Posted by grypa666 w dniu 27/09/2009

na podst. www.theflucase.com, tłum. dr Artur Bartosik

André Blattmann, szef sił zbrojnych Szwajcarii

André Blattmann, szef sił zbrojnych Szwajcarii

„Szwajcarski personel wojskowy podzielil sie informacja ze strona internetowa TheFluCase.com stwierdzajaca,ze wojsko ma zaszczepic cala populacje Szwajcarii poczawszy od 16 listopada do grudnia 2009. Widzielismy dokumenty rozkazujace wyzszym oficerom wziecie udzialu w specjalnym przygotowaniu od 11 do 13 listopada. Przymusowe szczepienie ma jeszcze zostac ogloszone publicznie, ale te dokumenty potwierdzaja, ze plan zostal ustalony i zatwierdzony. Nie ma oczywiscie oznak prawdziwej pandemii grypy w jakimkolwiek stopniu, a tak zwana „swinska grypa” jest lagodniejsza niz normalna grypa sezonowa. Jedyna motywacja dla przymusowych szczepien byloby rozpowszechnianie bardziej zabójczej wersji obecnego wirusa „swinskiej grypy”. Ta sztuczna „druga fala” bylaby popularyzowana przez swiatowe media jako powód dla którego wszyscy powinni przyjac szczepionke.”

Komentarze 93 to “Wojsko ma zaszczepić całą populację Szwajcarii”

  1. Mercuzz said

    Informacje wypływają z całego świata

    – jutro ma się chyba zacząć coś w Francji (o ile się nie myle)

    teraz Szwajcaria a niestety nic nie wiemy co będzie się działo w Polsce. Jeżeli zaczną wyciekać jakieś informacje że to nie działa albo działa zupełnie odwrotnie to chyba będzie trzeba dać jakiś odpór (Rebelia) jak w Iraku/Afganistanie, walka z Rządem?.

    No cóż innego wyjścia nie ma. Jeżeli pisana jest nam śmierć to Bronią w Ręku

    • allseiingeye said

      Nie namawiaj do rebelii, o to właśnie chodzi rządzącym, żeby wprowadzić stan wojenny i wziąć wszystkich za mordę. Sprawę trzeba nagłaśniać, można zorganizować demonstrację pokojową, opór społeczny musi być w sferze sprzeciwu, przy użyciu siły niestety nie mamy żadnych szans :(. Jedyna opcja jest taka, że służby mundurowe, też muszą zrozumieć, że gra idzie o życie, a czy zredukują społeczeństwo, czy zaczipują i zrobią z nas niewolników, to już naprawdę nie ma znaczenia….

      • hjk said

        a jak bez rebelii zrobią i tak stan wojenny??

      • Zapsa said

        Służby mundurowe nie sa warunkowane na rozumienie czegokolwiek, są warunkowane na wykonywanie rozkazów, wystarczy spojrzeć na tłumienie protestów, na podejście polskiej policji do obywatela. Na słuzby mundurowe bym nie liczyła.

    • Paweł said

      tylko czekają na to aż wyjdziemy,takie rozwiązanie nie przyniesie efektów,za mało ludzi o tym wie a media przedstawią taką manifestacje jako zbiorowisko fanatyków – to w najlepszym wypadku

      a co w najgorszym? rozpęta się wojna…

      w stanach wyszło milion na ulice no i co? no i nic….policja pobiła dużo ludzi i w mediach powiedzieli że 10 tyś anty amerykanów wyszło na ulice…

      czy nie widzicie że starają się ludzi sprowokować?

      oni właśnie czekają na nasz fizyczny bunt, w ten sposób problemu nie rozwiążemy…

      • hjk said

        Na pociechę dla nas – ew. Mateusza, r. 28:
        Wtedy Jezus podszedł do nich i przemówił tymi słowami: «Dana Mi jest wszelka władza w niebie i na ziemi. 19 Idźcie więc i nauczajcie wszystkie narody, udzielając im chrztu w imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. 20 Uczcie je zachowywać wszystko, co wam przykazałem. A oto Ja jestem z wami przez wszystkie dni, aż do skończenia świata».

      • hjk said

        A teraz dla nich – z listu św.Jakuba r.5:
        Biada bogaczom
        1 A teraz wy, bogacze, zapłaczcie wśród narzekań na utrapienia, jakie was czekają. 2 Bogactwo wasze zbutwiało, szaty wasze stały się żerem dla moli, 3 złoto wasze i srebro zardzewiało, a rdza ich będzie świadectwem przeciw wam i toczyć będzie ciała wasze niby ogień. Zebraliście w dniach ostatecznych skarby. 4 Oto woła zapłata robotników, żniwiarzy pól waszych, którą zatrzymaliście, a krzyk ich doszedł do uszu Pana Zastępów. 5 Żyliście beztrosko na ziemi i wśród dostatków tuczyliście serca wasze w dniu rzezi. 6 Potępiliście i zabili sprawiedliwego: nie stawia wam oporu.

      • Adam said

        wybaczcie- ostatnio nie miałem czasu na czytanie tego bloga, na bycie doinformowanym. Czy w USa naprawdę wyszło protestować 10 mln ludzi!? podczas 1 manifestacji? Przeciwko czemu była ta manifestacja? (wiem ze przeciw NWO ale konkretnie, przeciw gmo, codexowi, czipom czy swinskiej grypie, etc)

        dzieki za odpowiedź z góry.

      • Grazyna said

        Ludziom starszym jest trudno cokolwiek przetłumaczyć. Prowadziłam rozmowy z moimi rodzicami nt. szczepionki (również i przeciw grypie sezonowej) Tata może nie zaszczepi się, ale mama powiedziała „Ja zazwyczaj szczepię się i dlatego pójdę”. Rzeczywiscie była w ostatni piątek i po szczepionce czuła się bardzo źle. Powiedziałam jej „Przecież mówiłam ci, te szczepionki to jest po prostu swiństwo, które wszczepiaja ludziom” Nie odpowiedziała nic, ale raczej nie zmieniła swojego zdania na ten temat.

    • mol said

      dobra rada do admina natychmiast ten post zdjąć jeśli nie chcecie mieć kłopotów oni tylko na takie nawoływania czekaja aby mieć powód

    • grypa666 said

      p.b. do mercuzz: czytaj „rewolucja bez korupcji” https://grypa666.wordpress.com/2009/09/23/rewolucja-bez-korupcji/

    • naiwniacy said

      Tak też przypuszczałem,pewnie to jest czescia ich wielkiego planu bo szczepionka moze nie u smiercać a powowdowac szkody dalszemu pokoleniu a raczej nie dopuscic do niego chodź to niemozliwe weic przynajmniej mocno je ograniczyc a kogo rząd chcialby sie pozbyć? Nas.Wiec szczepionka moze ratowac przed grypą lub tym wirusem ktory czeka np: zeby go uwolnić i bedzie to smiertelny wirus dla tych co nie przyjęli szczepionki… Z resztą jest ogromna ilośc mozliwości,napewno maja plan na kazdą okazje i dla kazdego.;/

      • jiri said

        nie mam pojęcia skąd wziął mi sie nik:naiwniacy ;/

      • hjk said

        słabe rozumowanie: jeśli będzie realna powazna pandemia, nie ma szczepionki 100% skutecznej…
        no chyba ze licza sie z pewnymi ofiarami w swych szeregach…
        No chyba ze w ogole okaze sie nieskuteczna, bo wir szybko zmutuje np.
        dlatego moze być tylko fikcyjna, ale syf w szczepionkach jak najbardziej realny

    • Grashka said

      http://wolnemedia.net/?p=17486
      to jest dla nowo wchodzących na to forum

  2. kalgier said

    Czy ludzie na stołkach w Szwajcarii naprawdę są tak ślepi czy już tak źli…?

  3. Radek said

    ZNALEZIONE W INTERNECIE:

    Ze względów, które zrozumiecie po przeczytaniu tego tekstu, nie mogę ujawnić swojej tożsamości.

    Jestem mechanikiem samolotów dużych linii lotniczych. Pracuję przy utrzymywaniu jednej z baz znajdujących się w dużym porcie lotniczym. Myślę, że pewne informacje, które tutaj znajdziecie są ważne. Po pierwsze, chciałbym powiedzieć coś na temat “dziobania porządku” wśród mechaników. Jest to ważne dla tej historii z przyczyny, którą powinieneś odgadnąć sam.

    Mechanicy pragną pracować przy 3 rzeczach: przy awionice, silnikach lub przy kontroli lotu. Przez mechaników te czynności uznawane są za najistotniejsze. Na samym dole hierarchii zajęć jest praca przy systemach unieszkodliwiania odpadów.

    Żaden mechanik nie chce pracować przy pompach, zbiornikach i rurach, które są używane do przechowywania odpadów z toalet. Ale na każdym lotnisku, gdzie pracowałem, zawsze znajdywało się 2-3 takich którzy ‘na ochotnika’ pracowali przy tych systemach.

    Pozostali mechanicy są szczęśliwi oddając im to zajęcie. Z tego powodu na jednym lotnisku tego typu rzeczy wykonuje tylko 2-3 mechaników. Nikt nie zwraca szczególnej uwagi na tych facetów, inni mechanicy nie utrzymują kontaktu z tymi, którzy pracują przy systemach odpadów.

    Faktem jest, że nigdy nie myślałem wiele o tej sytuacji, dopóki nie zdarzenie z ostatniego miesiąca. Podobnie jak większość linii lotniczych mamy wzajemne porozumienia z innymi liniami, które korzystają z naszego lotniska. Jeśli mają problem ze swoimi samolotami, nasi mechanicy zajmą się tym.

    Podobnie, jeśli jeden z naszych samolotów ma problem w innym porcie lotniczym, naprawią go.

    Pewnego dnia zostałem przywołany z bazy do pracy w samolocie innego przewoźnika. Otrzymałem telefon od Dyspozytora, który nie wiedział na czym polega problem. Gdy dotarłem do samolotu okazało się, że problemem jest system usuwania odpadów. Nie było innego wyjścia niż się wczołgać i rozwiązać problem.

    Gdy wsiadłem do zatoczki zdałem sobie sprawę, że coś było nie w porządku. Było więcej zbiorników, pomp, rur niż powinno. Z początku zakładałem, że zmieniono cały system. 10 lat temu pracowałem na dokładnie tym samym modelu samolotu.

    Chcąc zlokalizować problem, szybko zdałem sobie sprawę z tego, że dodatkowe rurki i zbiorniki nie były podłączone do systemu unieszkodliwiania odpadów, w ogóle. Właśnie to odkryłem, gdy pojawił się inny mechanik z mojej firmy . Był to jeden z tych, którzy zwykle pracują na tym rodzaju samolotu. Z wdzięcznością oddałem mu swoje zadanie.

    Gdy wychodził spytałem go o dodatkowe wyposażenie. Powiedział mi abym: “martwił się o swoją część samolotu, a on będzie martwić się o swoją!”

    Następnego dnia, na firmowym komputerze, oglądałem schematy instalacji. Kiedy tam byłem postanowiłem sprawdzić schematy dodatkowego wyposażenia. Ku mojemu zdziwieniu schematy nie pokazywały instalacji, które widziałem na własne oczy dzień temu. Nawet w plikach producenta niczego nie było. Byłem już zdeterminowany aby dowiedzieć się to to wykonał.

    W kolejnym tygodniu mieliśmy okresową kontrole trzech z naszych samolotów. Jest dużo mechaników czołgających się po samolocie w trakcie takich inspekcji. Właśnie skończyłem swoją zmianę i postanowiłem rzucić okiem na system odpadów jednego z naszych samolotów.

    Uznałem, że wśród wszystkich mechaników na pokładzie nikt nie zauważy jednego dodatkowego. Jak można się było spodziewać samolot, który wybrałem miał dodatkowe wyposażenie!

    Zacząłem iść tropem systemu rur, pomp i zbiorników. Znalazłem to, co wydawało się być jednostką sterowania dla systemu. Wyglądała jak standardowa jednostka kontrolna awioniki, ale nie miała oznaczeń żadnego rodzaju.

    Mógłbym wytropić przewody kontrolne z jednostki do pomp i zaworów, ale nie było tam żadnych obwodów elektrycznych wchodzących do jednostki. Jedyne kable z jednostki były podłączone do głównego zasilacza samolotu. System miał duży zbiornik 1 i 2 mniejsze zbiorniki. Trudno było powiedzieć w ciasnych pomieszczeniu, ale to wyglądało że duży zbiornik może mieć około 50 galonów pojemności (1 galon UK ma ok 4,5l x50 = 225l, USA (mokry) ma ok 3,8l = 190; przyp. Airbag). Zbiorniki byly podłączone do zaworu wypełniania i opróżniania przechodzącym przez kadłub samolotu dokładnie za zaworem opróżniania dla systemu odpadów.

    Kiedy miałem okazję by poszukać połączenia pod samolotem znalazłem to sprytnie ukryte za panelem pod panelem używanym do uzyskania dostępu do spływu odpadków.

    Zacząłem podążać tropem rurek biegnących od pompy. Te rurki prowadziły do sieci małych rureczek, która kończyła się na końcu krawędzi skrzydła, na poziomie stabilizatorów horyzontalnych .

    Jeśli spojrzysz uważnie, na skrzydłach dużego samolotu widać zestaw drutów, o wielkości palca, rozciągający się od opadającej powierzchni boku skrzydła. Są to knoty rozładowujące statyczność. Są one używane do rozpraszania statycznego ładunku elektrycznego, który tworzy się na samolocie w locie.

    Odkryłem, że rurki z tego tajemniczego systemu prowadzą do tych knotów (1 na 3 knoty). Zostały “wydrążone” w celu umożliwienia przepływu wszystkiego co dostało się do środka i wypuszczenia tego za pomocą tych fałszywych knotów .

    Kiedy byłem na skrzydle, jeden z kierowników dostrzegł mnie. Wyprosił mnie z hangaru mówiąc, że moja zmiana się skończyła i nie jestem autoryzowany do pracy w nadgodzinach.

    Następne dni były bardzo pracowite i nie miałem czasu na kontynuowanie mojego śledztwa. Późnym popołudniem, dwa dni od mojego odkrycia, zostałem przywołany do wymiany czujnika temperatury silnika w samolocie mającym startować w przeciągu 2 godzin. Skończyłem pracę i sporządziłem dokumentację.

    30 minut później zostałem przywołany do Dyrektora Naczelnego. Gdy wszedłem do jego biura, spostrzegłem, że nasz przedstawiciel związkowy i dwóch nieznanych mi już na mnie czekali. Powiedział mi (przed. zw; przyp. Airbag), że został odkryty poważny problem. Powiedział, że zostałem umieszczony w sprawozdaniu za składanie fałszywych dokumentów.

    Zawiesił mnie dyscyplinarnie stwierdzając, że złożyłem fałszywą dokumentację z czujnika temperatury silnika, który zainstalowałem kilka godzin wcześniej. Byłem zupełnie zaskoczony i zacząłem protestować. Mówiłem im, że jest to śmieszne i że wszystkiego dopilnowałem.

    W tym miejscu Przedstawiciel Związkowy zarekomendował oględziny samolotu abyśmy mogli wszystko wyjaśnić. Następnie spytał o dwóch mężczyzn obecnych w biurze. DN powiedział mi, że to inspektorzy bezpieczeństwa linii lotniczych, ale nie poda ich nazwisk.

    Podążyliśmy do samolotu, który powinien być w powietrzu a był zaparkowany na ziemi. PZ otworzył silnik i odpiął czujnik z numerem seryjnym, ten, który zainstalowałem. Poinformowano mnie, że zostałem zawieszony na tydzień, bez wynagrodzenia, i że mam natychmiast opuścić miejsce.

    Pierwszego dnia mojego zawieszenia siedziałem w domu i zastanawiałem się co u lich mi się przydarzyło. Wieczorem otrzymałem telefon. Głos powiedział do mnie: “Teraz już wiesz, co dzieje się z mechanikami, którzy grzebią w czym nie powinni. Następnym razem, gdy zaczniesz grzebać przy systemach nie podlegających Tobie, stracisz pracę! Wspaniałomyślnie, mam nadzieję, że będziesz mógł wrócić wkrótce do pracy” KLIK.

    Ponownie musiałem zbierać się z podłogi. Przebiegło mi przez myśl, że to co mi się właśnie przydarzyło musi być bezpośrednio połączone z moim tropieniem sieci tajemniczych rurek.

    Następnego ranka DN wezwał mnie. Powiedział, że z powodu mojej doskonałej zawodowej przeszłości zawieszenie zostało zredukowane do jednego dnia, i że powinienem wracać natychmiast do pracy. Jedyne o czym mogłem wtedy myśleć to “co oni próbują ukryć” i “kim ONI są”!

    Tego dnia w pracy było jak by się nic się nie stało. Żaden z innych mechaników nie wspomniał o zawieszeniu a mój PZ powiedział mi abym o tym nie rozmawiał. Tej nocy zalogowałem się w Internecie, aby spróbować znaleźć odpowiedzi.

    Nie pamiętam już jak do tego doszło ale znalazłem się na stronie wspominającej o chemicznie poskręcanych contrails.

    To był moment kiedy wszystko dla mnie się zbiegło. Lecz następnego ranka znalazłem w mojej zamykanej szafce notatkę. Mówiła: “Ciekawość zabija kota. Nie odwiedzaj stron internetowych, które Ciebie nie dotyczą.

    To jest to. Teraz wiem, że mnie obserwują.

    Chociaż nie wiem co pryskają, mogę powiedzieć, jak oni to robią. Doszedłem do wniosku, że używają “miodowych ciężarówek” . To ciężarówki opróżniające odpady ze zbiorników toalet.

    Porty lotnicze zazwyczaj zawierają umowy na tego typu prace i nikt nie jest w pobliżu tych ciężarówek. Kto chciałby stać obok ciężarówki pełnej gów.. Wydaje się sensowne, że podczas opróżniania tych zbiorników ci faceci mogą łatwo napełniać zbiorniki systemu spryskiwania .

    Znają trasę lotu samolotów więc prawdopodobnie programują jednostkę kontrolną, aby rozpocząć opryski w jakiś czas po osiągnięciu przez samolot odpowiedniej wysokości.

    Dysze spryskiwania w fałszywych knotach są tak małe, że nikt w samolocie nie będzie w stanie nic zobaczyć.

    Boże, pomóż nam wszystkim.

    Zaniepokojony Obywatel

    • Radek said

      DOBRZE BYŁOBY NAGŁOŚNIĆ TĄ WYPOWIEDŹ. BYĆ MOŻE PRACOWNICY LOTNISK ZAINTERESUJĄ SIĘ TĄ WSKAZÓWKĄ I PRZEPROWADZĄ WŁASNE ŚLEDZTWA. PROPONUJĘ OSOBNY WĄTEK

    • mol said

      bardzo ładnie i sensownie napisane ale niewiarygodne :
      sam napisałeś że „w nocy w tajemnicy oglądałeś w necie strony o chemitrals i oni otym wiedzieli i zagrozili ci wieć JAKIM CUDEM TERAZ NIE BOISZ SIĘ PISAĆ O TYM CO myślisz że jak wtedy tylko kompa tknęłeś a oni już na drugi dzień ci grozili NO TO TERAZ JAK ZAMIEŚCIŁEŚ POSTA POWINNI JUŻ STAĆ POD TWOIMI DRZWIAMI RAZEM Z CZARNYM WOREM.
      ps. dobre tylko trzeba troche uwiarygodnić to znaczy 3 razy przeczytac przed publikacją

      • Radek said

        należy czytać ze zrozumieniem:) Ja tą wypowiedź znalazłem w internecie i zamieściłem. W jakim celu natychmiastowy atak na tą wiadomość?? Ponawiam prośbę o dodatkowy wątek i to tłustym drukiem!!!

    • grypa666 said

      od p.b.: radek, podaj urla

    • ymym said

      ta wiadomość była wielokrotnie tutaj cytowana.

      Nie jest ona niestety potwierdzona, oczywiście czekam chyba wszyscy na wszelkie doniesienia i zeznania mechaników w naszym kraju, a myślę że są jeszcze i tacy którym życie miłe…

      Wklejam także wiadomość która padła wcześniej w tym temacie:

      „mariokosmos powiedział/a
      23 wrzesień 2009 @ 1:18 pm
      (…)
      Nad Polską zaczęto “rozpylać” od ok 1995r.

      Dowodów jest aż nad to, prócz już oficjalnych wersji iż jest to akcja dla ochrony przed zmianami klimatycznymi czego dowodem może być chociażby jeden z wielu patentów,

      “Według tego patentu* rozpylane substancje zawierają sole barytowe, utleniające się do tlenków barytu wiążących się z tlenkiem węgla w wyższych regionach atmosfery.
      (Wzrost zawartości tlenku węgla w atmosferze jest uważany za główną przyczynę zmian klimatycznych.)
      Drugą substancją w tych chemicznych wstążkach jest pył aluminiowy mający odbijać promieniowanie ultrafioletowe i wraz z barytem powoduje powstanie pola elektrycznego. To pole elektryczne napromieniowane poprzez pole elektromagnetyczne ELF (extremely low frequency) o częstotliwości od 0 do 300 Herc, takie jakie jest wysyłane przez linie wysokiego napięcia, trakcje elektryczne czy łodzie podwodne wywołuje elektrostatyczne wyładowania przy czym powstaje ozon.

      * Jest to tzw “Welsbach Patent”, wynalazek kupiony przez Hughes Aerospace z Los Angeles od dwóch naukowców pochodzenia chińskiego I-Fu Shih oraz David Chang.
      Link do patentu: http://www.iddd.de/umtsno/chemtrailswelsb.pdf

      (…)
      Zupełnie inną sprawą jest oddziaływanie tych związków na nasze zdrowie i środowisko w którym żyjemy…
      np. pszczoły, które są dużo bardziej wrażliwe na chemię niż ludzi masowo giną, drzewa masowo chorują, do gleby i wód gruntowych dostają się owe substancję co w późniejszym okresie przechodzi do pożywienia itd itd itd…

      A co prócz tego jest w owej aerozolowej zawiesinie? Przydał by się balon meteorologiczny, by sprawdzić skład rozpylanych nad Polską związków.”

      Pozdrawiam

      • 44 said

        Gadałem dzisiaj z kuzynem, który jest nadleśniczym jednego z nadleśnctw w woj. zachodniopomorskim i spytałem go o te twoje chorujace masowo drzewa, o te pszczółki masowo ginace itd. BZDURY! Nic się nie dzieje a twoje „informacje” sa wyssane z palca i dziwi mnie tylko dlaczego ludzie te kłamstwa publikuja…

      • pyrek said

        W mało zaludnionych, leśnych obszarach opryskują zdecydowanie rzadziej. W moim regionie i nie tylko obserwuje bardzo dużo chorujących drzew.

      • Groza said

        Akurat z pszczolami nie jest tak ciekawie.Na calym swiecie(!)masowo wymieraja cale roje,takze pasieki.Nawet w oficjalnej TVP byl ostatnio film dokumentalny o tym zjawisku poprzedzony malym wstepem Wojciecha Cejrowskiego.

      • anita said

        >44:wiadomosc o ginieciu pszczol jest z pewnoscia prawdziwa.

      • hjk said

        piszesz ze od 95go pryskaja, ale ja zwrocilem uwagę na to od kilku miesiecy, ale ostatnio lataja jak wsciekli, dzisiaj preszli samych siebie

      • hjk said

        wczoraj latali jak szaleni i zawsze jakos tak, ze słońce było przesłonięte…
        http://w178.wrzuta.pl/obraz/6PlMPBFB7dU/best_chem
        Jeszcze czegos takiego nie widziałem, dosłownie jeden kończył na horyzoncie i z przeciwnej strony pojawiał sie nastepny, szedłem z pół godziny koło 17tej przez miasto, byłem w szoku…
        Moze coś szykują, może dostali szału że pogoda nie sprzyja zaziębieniom i kaszlom…

    • ymym said

      http://lchx.wordpress.com/2009/06/06/wyposazenie/
      http://wolnemedia.net/?p=17259

      i jeszcze jeden link,
      osobiście uważam, że fundacja nautilius za dużo pisze a za mało robi, ale tekst warto przeczytać:
      http://www.nautilus.org.pl/?articlesid=1793

    • lonewolf75 said

      Co za psychol…

      • anita said

        >lonewolf75>Sam jestes psychol.I dlatego postrzegasz opacznie rzeczywistosc.Medycyna przy pomocy firm farmaceutycznych z pewnoscia znajdzie jakas szczepionke na Twoja przykra dolegliwosc.Pozyteczni idioci istnieli w kazdym systemie politycznym.

      • lonewolf75 said

        Zbednych idiotow bylo niestety zawsze wiecej! Ale ojciec dyrektor na bialym koniu Was uratuje i poprowadzi do krainy bez agentow i bez grypy. I nie bedzie niczego.

    • conrad said

      Do tej pory myslalem ze rozpylaniem tych swinstw i trucizn na niebie zajmuja sie wojskowe samoloty.
      Mam mieszane uczucia po przeczytaniu powyzszj rewelacji.
      Potrzebuje potwierdzenia tej rewelacji z innego zrodla.
      Mimo wszystko ciekawa informacja warta przemyslenia i poszperania na internecie.

  4. 44 said

    A w mediach o grypie cicho jak makiem zasiał, a powinni przecież trąbić wszem i wobec, nieustannie o zagrożeniu jakie ta grypa ze sobą niesie prawda? Czemu nie wzbudzają w nas strachu publikując kłamliwe informacje?

    • Paweł said

      bo widzą co się dzieje w internecie,więc zmienią taktykę i dowiemy się o niej niedługo…

      a może zmienia plany i nie będzie w tym roku „pandemii” 🙂

      wiesz z mediami to różnie bywa jak mówią że będzie pandemia to będzie jak nie mówią to są szanse że ten blog i wiele innych stron zrobiło dużo dobrej roboty…

      ale to nadal jest niebezpieczne wszystko ponieważ jeli nie wyjdzie im taki sposób to będą szukali innego….

  5. 44 said

    chłopie a co się dzieje w internecie? Ile ludzi wie o tym blogu co? W internecie NIC sie nie dzieje. Na głównych i najbardziej popularnych portalach informacyjnych CISZA! W telewizji CISZA! No jeżeli oni chca wzbudzać w ludziach strach przed grypą i promować szczepionke jako antidotum na grype to powinni trąbić nieustannie o zagrożeniach! Wy ten blog prowadzicie od kilku miesiecy. Szczepiena miały zacząc się już chyba z 2 miesiace temu…CISZA.

    • Paweł said

      pół miliona ludzi przez 3 miesiące – patrz licznik po lewo

      • 44 said

        Taka informacja powinna iść w njlepszymk czasie antenowym aby straszyła skutecznie…gdzie ten link

      • Obsertwator said

        mówicie pół miliona ludzi.

        wcale neistety nie:

        policzcie: każdy z nas od 3 miesiecy wszedł co najmniej ze 100 razy na strone: więc jest ludzi ok 5000. :))))))))))

        niektórzy byli pewnie z 200 razy:)

        to juz daje jakies 2500 ludzi………

        bez sciemy:)

    • Brenda said

      Dzisiaj ok. 13-tej byl film dokumentalny na temat swinskiej grypy w Stanach w 1918 roku. Oczywiscie opowiesci tych , ktorzy przezyli, bezradnosc naukowcow i politykow. Nie pamietam na jakim programie, ale albo na TVN24 lub TVN BIZNES. Ktorys z tych dwoch, bo ponizej lecialy charakterystyczne paski informacyjne. Ci co nie wiedza o co chodzi z pewnoscia zostali wystarczajaco wystraszeni.

    • Grashka said

      http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090909/ZDROWIE/396604961
      a gazeta pomorska pisze o szczepieniach zachęcajaco

    • anita said

      Cisza panuje pewnie dlatego,ze z jakiegos powodu nie dotarly szczepionki,albo nie szczepia masowo,bo na cos czekaja.Mnie sie wydaje i juz wczesniej pisalam ,ze moga chciec skorelowac szczepienia z wojna i stanem wyjatkowym.Przeciez na jesieni mielismy padac jak muchy i co ?I nic.Ani sladu chorych.Czyli grypa zostala poproszona,aby zaczekala jeszcze chwile z tym rozprzestrzenianiem sie.Rozkaz to rozkaz.

  6. lonewolf75 said

    Ludzie, Wy naprawde wierzycie w te pierdoly? Schizofrenie paranoidalna da sie leczyc! Nie traccie nadziei.

    • Paweł said

      jak mnie bawią wpisy ludzi którzy bez zapoznania się z materiałami piszą takie komenty:)

      • lonewolf75 said

        Przeciez szczep nowej grypy opracowali Zydzi i masoni przy wspolpracy przybyszow cesarstwa Skrullow, w tajnym laboratorium w ruinach Atlantydy. Wszystko jasne!

      • Radek said

        Łatwo wyłapać wiadomości, które są bardzo wartościowe, gdyż natychmiast po opublikowaniu zaczyna się chamska i bezczelna polemika. Podobnie było gdy na forum zabrał głos Antymaterialny. Natychmiast pojawiło się kilka osób, które chamsko wyśmiewały wiadomości i podszywały się pod Piotra Beina! To dowód, że forum jest non stop obserowane przez agenturę. Gdy pojawiają się wiadomości, które mogą nas bardzo przybliżyć do prawdy, wtedy zaczyna się jazda agenciaków. Oczywiście nie wszyscy są agentami, ale coś w tym jest. Warto prześledzić forum pod tym kątem, tzn kiedy takie osoby się pojawiały najczęściej i poda jakimi tekstami

      • anita said

        >Radek>zgoda,ale nadal nie rozumiem powodow dla ktorych zniknal antymaterialny.Jego tlumaczenie jakos do mnie nie dociera.

      • lonewolf75 said

        Jestem spalony, widze. Mimo ze siedze przed komputerem w plaszczu i kapeluszu, z gazeta z wycietymi dziurami na oczy. Co za przebiegli ludzie!

      • anita said

        >lonewolf75>mowi sie ,z najlepsze klamstwo to takie ,ktore zawiera czesc prawdy.W twoim poscie jest dokladnie 50% prawdy.

      • lonewolf75 said

        Prawda. Poza Skrullami, maczaja w tym palce agenci Shi’arr i Kree. Ale wytropimy ich!

      • idiota

      • lonewolf75 said

        Tak jest! Ale kto?

    • anita said

      >lonewolf75: no jaki uczony w medycynie,kto by myslal.Zyjemy w demokracji,a w demokracji jak wiadomo wiekszosc ma racje ,a to oznacza,ze Ty jestes w mniejszosci na tym blogu.Wiec wracaj skad przyszedles- do innego ustroju.

      • mol said

        ile ty masz lat W JAKIEJ DEMOKRACJI chcesz się przekonać to spróbuj (tak jak zreszta w zwiazku z aferą z grypą chcecie zrobić)podać do sądu w polsce-,ministra,posła,premiera ,prezydenta PRAWDA ŻE PO CHWILI ZASTANOWIENIA WIESZ ZE TO NIEREALNE I ŚMIESZNE CHOĆBY DLATEGO ŻE SĄD JEST ICH I ONI DECYDUJĄ KTO TAM PRACUJE A KTO MOZE PRZESTAC PRACOWAĆ.

      • anita said

        >Mol:nie zrozumiales ironii.

      • lonewolf75 said

        To jest blog zamknietego oddzialu?
        Co do demokracji, to rzadza tam mniejszosci!

    • Zapsa said

      Nie rozumiem czemu admin natychmiast nie usuwa wypowiedzi niedorozwiniętych gimnazjalistów takich jak ten..

  7. Grashka said

    http://waldek1984.wordpress.com/2009/07/31/rzeczpospolita-prawo-na-czas-zarazy/
    RZECZPOSPOLITA :PRAWO NA CZAS ZARAZY

  8. Wojtekk said

    W wiadomościach ogólnodostępnych podadzą to jak będzie już po fakcie, to tak samo jak z Czarnobylem, tym że tytoń jest szkodliwy i mnóstwem innych spraw.

  9. To ja, grypa666 z netbooka, jade w pociagu i czytam.
    Oczywiście, żę agntura się interesuje, interesowała się i blokowała już moją wcześniejszą stronę http://www.monitorpolski.com, którą prowadziłem w USA przez 5 lat, aż mi zepsuli biznes frywolnymi pozwami cywilnymi na prawie 300 mln dolarów. Sprawy powygrywaliśmy, prawie wszystkie (jedna została ale będzie z ławą przysięgłych i oszust, który nam ją założył nie ma szans). Niestety, kosztowało to mojego partnera ćwierć miliona dolarów… Oni za to wykorzystali organizacje [polonijne na blisko 3 miliony dolców (!) Sprawa jest nadal głośna w Nowym Jorku, choć teraz agentura ma poważne kłopoty – poprzez informacje jakie już poszły i nadal krążą. Najwięcej szkody wyrządziły im taśmy i płytki DVD, które rozprowadziliśmy w Polonii w ilości kilku tysięcy sztuk. Do tej pory możecie obejrzeć niektóre filmiki w youtube pod hasłami monitorpolski, forumochrony czy darekmichalski.
    Piszę to dlatego by wam uświadomić jak ważna jest informacja – publikując prawdę przekonujemy innych, a to jest kluczowe w tej i innych aferach. Stąd taka ingerencja agentury. Piotr Bein wie o tym i dlatego tak ostro reaguje. Wiem, że się to nie wszystkim podoba, ale zapewniam was – najbardziej to się nie podoba agentom!
    A wracając do naszych procesów sądowych głównym argumentem sędziego było zdanie: panie Kaminski, prawda jest najlepszą obroną. Kaminski to jest bydle, które oszukiwało udając adwoklata na setki tysięcy dolaró spracowanych, chorych Polaków.

    • mol said

      Przeczytałem i powiedz mi o co walczyłeś 5 lat temu w usie
      ponadto zapamietaj sobie ze polska to nie ameryka i tutaj mordowali byłych premierów wraz z rodzina ,prezesa nik ,szefa policji, ministra i wielu innych z swer rzadowych DO DZIŚ SĄ TO NIEZNANI SPRAWCY i dlatego pisze abyś zszedł na ziemie bo polska to zupełnie inna bajka tu nie bedzie jakichś procesów medialnych słowem jak bedą chcieli to wykończą kogo chcą i kiedy chcą i wszystko bedzie zgodne z prawem więc to WRZESZCZENIE O JAKICH S AGENCIAKACH TO NIE TEN KRAJ jak znam zycie to wiedzą o was wszystko co chcą tylko nie reagują bo uwazają was za niegrożnych wariatów
      zejdzcie na ziemie bo teraz to wygladacie na wycietych z komiksu straszenie sadem kogokolwiek w polsce wywołuje kpiny i politowanie a wszcególności jeśli chodzi o kogoś z kasa nie mówiac już o ekipie rzadzacej SA W POLSCE NIETYKALNI
      no sa wyjatki ale tylko wtedy jak miedzy sobą się pokłuci ekipa trzymajaca władzę wtedy kolesie zgnoją go bez wzgledu na to czy jest winien zapamietaj ze to polskie przysłowia „daj człowieka a paragraf sie znajdzie” „winien nie winien siedzieć powinien”.-aktualne nadal
      z tą grypą to macie racje w 190% ale te metody amerykańskie BO ICH DO SĄDU PODAMY ŻENADA W POLSKICH WARUNKACH TAKiE NIESTETY REALIA w polsce nadal dzwoni sie do sedziów i prokuratorów z poleceniami służbowymi .
      JEŚLI CHCECIE COŚ FAKTYCZNIE ZROBIĆ MUSICIE KORZYSTAC Z WIEDZY TUBYLCÓW mówiac krutko tu nadal zadzi komuna i ci sami ludzie tylko szyldy z nazwami pozmieniali z milicji – policja, z lwp -wp z sb – abw i do orzełak dokleili koronę jesli myslisz ze te zmiany uczyniły polskę DEMOKRATYCZNYM KRAJEM TO JESTEŚ ROMANTYK – tu rzadzą ci sami ludzie tylko o 20 lat starsi

      • conrad said

        re:Mol
        Po przeczytaniu twojej ostatniej wypowiedzi ktora ma na celu zniechecenie do dzialania, uwazam ciebie za osobe niewiarygodna.
        Nie jest tak zle jak piszesz i straszysz.
        Nie odstraszaj ludzi od dzialania.
        Czy w twojej talmudycznej glowie zaswita kiedykolwoiek mysl ze sa jeszcze tacy ludzi ktorzy sa gotowi oddac zycie za prawde?
        Wiec nie mieszaj tutaj.

      • mol said

        a ty co za jeden jesteś że wiesz „CO POETA MA NA MYŚLI” znalazł się politruk , a tak na marginesie uprawiacie tutaj grafomanie od kilku miesiecy nakręcacie się nawzajem i nic z tego niema jesteście jak stare dewotki które w swoim gronie plotkuja o koncu swiata wymieniajac pogłoski,plotki,szeptem a nic nie chca zrobić w kierunku podjęcia konkretnych działań GARDŁOWAĆ TO KAŻDY POTRAFI żeby coś tu zmienić trzeba wiedzieć jak ale wy niedopuszczacie do zdrowej dyskusji z której coś pozytywnego wynika.
        to ze informujecie jest ok i chwała wam za to.
        ale róbcie to skutecznie polska jest tak specyficznym krajem ze nawet koncerny planujac akcje reklamowe robia taka specialnie dla polaków bo frazesy działajace w świecie tu nie chwytaja wiec drodzy tak jak pisałem wyzej POZNAJCIE MENTALNOSĆ POLAKÓW , MIT BOGATEGO WUJA Z AMERYKI SKRZYŻOWANY Z DEWOCJA DOBRY BYŁ 30 LAT TEMU teraz to zalatuje naftalina i wiochą .
        A te semickie wycieczki zachowaj dla siebie
        I WEŻCIE SIĘ SKUTECZNIE DO ROBOTY A JESLI NIE POTRAFICIE – to nie wstyd poprosić o pomoc kogoś z tąd majacego podstawową wiedzę z choćby reklamy

      • conrad said

        Polacy sa szanowani na swiecie. Zawsze gdziekolwiek jestem w podrozy po swiecie podkreslam ze jestem Polakiem. Nie mam powodow do wstydu. Mam odwage mowic otwarcie i prostowac opinie o polskich obywatelach pod ktorymi podszywaja sie Zydzi i psuja nam opinie. Po roku 1989 w Polsce wladze nad Polakami przejeli ludzie z synagogi szatana i okradli nas z wlasnosci, a teraz przez media chca zabic w nas dusze. Wmowic nam ze jestesmy nic niewarci. Wielu na to sie nabiera bo nie zna prawdy o wlasnej przeszlosci i terazniejszosci. Ale coraz wiecej sie budzi z letargu i szuka prawdy. Prawda jest atrybutem Boga, a Klamstwo atrybutem Szatana. Ty talmudzisto tej prawdy sie boisz. Wasz czas jest ograniczony. Jak dlugo mozna czynic zlo? W koncu sami sie zniszczycie. Co zasiejesz to zbierzesz. Prawo przyczyny i skutku. Nic ciebie nie ominie. Co zasiejesz to zbierzesz. To ci gwarantuje.
        Musisz byc bardzo nieszczesliwym czlowiekiem majac w sobie tyle pogardy dla ludzi wokol ktorych zyjesz. I czynisz tak wiele zla, ktore kiedys ciebie zniszczy.
        Kazdego dnia dziekuje Bogu ze nie urodzilem sie w cywilizacji zydowskiej o mentalnosci talmudycznej.

    • mol said

      ps . tylko błagam cię nie nazywaj mnie agenciakiem i nie strasz banem bo to do niczego konstruktywnego nie prowadzi,
      a spotkanie pana piotra z niejakim świtoniem to dowód na to co pisałem brak wyczucia realiów polskich

      • hjk said

        swiete slowa – wydruk i powiesic w ramce na scianie

      • conrad said

        Pan Piotr teraz napewno orientuje sie duzo lepiej w sprawach polskich i zna lepiej srodowisko patriotyczne niz na poczatku swojego pobytu w Polsce. Mysle ze szybko zorientowal sie jak mysli Switon. Po wyladowaniu w Polsce od kogos trzeba zaczac, a Switonia rozdmuchaly media – sprawa z Krzyzem jest szlachetna. Mysle ze tez sie orientuje lepiej jakcy agenci kreca sie kolo niego.

      • mol said

        a co może switon umiescił ten filmik na yt
        człowieku jesli masz dojście zedjmijcie to z YT BO POWIEM że jest tak ludzie ogladają 1 ,2,3 ,4 cześć filmiku O GRYPIE SĄ ZAINTERESOWANI TEMATEM SZUKAJA DALEJ I TRAFIAJA NA PIOTRA Z SWITONIEM i reakcja jest taka o k… no tak to wszystko tłumaczy i DAJA SPOKÓJ 17 OSÓB MI TAK POWIEDZIAŁO ŻE JAK DOSZLI DO SWITONIA TO STWIERDZALI KRUTKO ….. wykropkowane nie nadaje sie do publikacji
        mówiac krutko PRAWDA O TEJ EPIDEMII JEST SZOKUJACA A ZAPEWNE NIE UWIARYGADNIA JEJ POSTAĆ WARIATA- SWITONIA
        LEPIEJ BY BYŁO GDYBY PAN PIOTR SIE SFILMOWAŁ Z KONONOWICZEM.
        sprawdż sobie dokonania pana świtonia w ostatnich 20 latach a sam zobaczysz.

      • grypa666 said

        p.b.: do mola: zbananowauem jeden z tfyh fpisuf, ten tu zostawilem, rzeby sie popastfic jak nastempoje
        switoniem, jednym z najwiekszych polskich patriotow, se geby nie wycieraj
        mnie wystarczy ze sajty bnai brith zakwalifikowaly switonia jako „antysemite” – to jest obecnie najwyzsze wyroznienie przez najwiekszych wrogow polakow
        dla tfej info: switon zalozyl PIERWSZE w kraju niezalezne zwiazki zawodowe, dlugo przed bolkiem i lolkiem. z przyjemnoscia uczestniczylem w obchodach tej rocznicy na slasku, uscisnelismy sobie rece, przepraszajac ze z powodu nawalu pracy na wlasnej dzialce ni emozemy wiecej zrobic dla siebie wzajemnie
        jak z kolesiami nie mozeta zrozumiec, ze bein paprze sie w wielu tematach, to bebnijta do szefa po kursa doksztaucajonce
        aj waj! ale bylby rejwach, zeby wszystkie moje referata dla hiroshima city university znalazly sie na filmikach youtube!
        marku: moze warto to zrobic, skoro az tak ich boli?

      • grypa666 said

        p.b. do conrada z 28.09.2009 o 18:09
        wiem wciaz tyle co z wieloletnich internetowych studiow sytuacji w polsce i corocznych wycieczek do Ojczyzny
        vip’y jak giertych, michalkiewicz i jr nowak nie daly mi mimo prosb przywileju spotkania — tylko switon

      • KAmol said

        ps. już was a własciwie ciebie rozszyfrowałem podobno lubisz konkrety poparte dokumentami NIEBAWEM BEDĄ chyba już czas zmienić miejsce czy masz odwagę i argumenty się okarze

  10. Eugenika said

    W tej całej zadymie wokół obowiązkowych szczepień jedno nie trzyma się kupy. W jakim celu obowiązkowo szczepią skoro do wywołania pandemi wystarczą, jak w przypadku chemitrals, zmasowane opryski. Są centra handlowe, kina, teoatry, metra i wiele wiele innych miejsc gdzie i z IZM’owską bezwzględnością mozna opryskiwać kolejne przypadkowe ofiary. Przecież klimatyzacja czy podobne instalacje oferują zarówno wiekszą anonimowość rządom zamieszanym w spisek jak i wiekszą precyzje, że zarażanie rozpocznie się w tym samym momencie na całym swiecie. Przynajmniej w tej gęsto zaludnionej części. Ta akcja napewno ma drugie dno. Oparte na wyborach – zła opcja i zła ale spozoru wyglądająca na lepszą. Taka jaką np dają rodzice krnabrnym dzieciom – wolisz dostać lanie paskiem czy ruzgą. Bo do wywołania efektu ogłoszenia stanu wyjatkowego jaki ma nastapić przy nadmiernym wzroscie śmiertelności wystarczy zmasowane podawanie sfabrykowanych danych jak przy 9/11, broni masowego rażenia w Iraku czy wielu wielu innych.

    Pewne jest to, że idzie na wojnę. Zarówno z sama Rosją jak i w przyszłości z Chinami o ile te kraje nie postanowia się wspólnie bronić przeciwko neonazistom (próby ich skłocania obserwuje sie w mediach od dawna). Druga rzeczą jaka jest prawdopodobnie wazna jest UFO. Kolejne kraje na świecie nie kryją sie z tym że takie obiekty penetruja Ziemie i byc możę po takich penetracjach pozostaja rezydenci. Przymusowe szczepienie w zalezności od rzeczywistego składu szczepionek moze miec poza wyzwoleniem efektu pozwalającego na wprowadzenie NWO takze wykrycie i eliminacje tych kosmicznych rezydentów. Bo to że taki wariant nie jest do końca absurdalny wypływa z publikacji dotyczacych Nibiru i działań podejmowanych przez różne rzady świata nad systemami obrony kosmicznej.

    Wykonujecie Państwo dobra acz syzyfową prace. Bo stopień wasalizmu urzedników dorównuje zidioceniu społeczeństwa. Jedyna szansa że ci na górze i ich goryle zrozumieją że szczepionki ich też wyeliminują z życia. Nawet jesli składane są im wielokrotne dozgonne zapewnienia o tym że ‚bedą całkowicie bezpieczni’. No i w grupach idących jako pierwsze na szczepionkową rzeź. Choć i tak wynik zależy od tego czy zaczą latać rakiety z bronią atomową. I to byc może jest ostateczny cel zabawy z zapałkami jakie ISCi podejmuja od kilkunastu lat.


    Co do organizacji. Bratnie oddziały szczepienników z Niemiec, Ukrainy czy Litwy na pewno chętnie pomoga szczepić. Korzenie nazistowskie w tych krajach sa silne. A i rodzime V kolumnowe bojówki zapewne zechcą w czynie ‚społecznym’ wspomów realizacje oczyszczania tych ziem ze zbednych schabożerców. Jakie to swego czasu do końca lat 50 zamierzał uskutecznic pewien szlachetnie rodzony pan z wąsikiem.


    Prawdopodobnie wbudowanym w zawartośc szczepionek efektem długofalowym będzie eliminacja mozliwości rozrodczych zaszczepionych. Tak by osobniki jakie unikna szczepień wymarły bezpotomnie. – taka dziwna mysl mnie właśnie naszła. Chodz nie dziwna jak się pomyśli o ulubiony przez aktywistów haśle – ‚zmieniaja się członkowie popełniający wypaczenia, zmienia sie charakter popełnianych wypaczeń, ale ich cel podobnie jak doktryna zawsze pozostaja niezmienne’. A ona jak i nazwiska sa od dawna znane.

    • hjk said

      nie trzyma ci sie kupy, bo pandemia jest tylko fikcyjna jak powiedzial Piotr Bein w filmiku, realne będą szczepienia z nie wiadomo jakim sy…m w środku i o tym jest ta cała strona. Dlatego ma byc przymus, bo „zwykle” szczepionki jedni biorą, a inni nie, zależy jak się kumu widzi jego odporność…

    • Brenda said

      Zgadzam sie, ze wirusa mozna na sto roznych sposobow rozprzestrzenic, ale jak im chodzi o sciagniecie kasy?

    • Wojwit said

      @Eugenika
      Pytanie na poziomie twej wypowiedzi: kto to są ci naziści
      i dlaczego gorsi od żydokomuny?
      Chłopie, przecież i ci, i ci byli finansowani z jednego źrodła i kierowani przez tych, którzy im placili, wyznawali podobną (o socjalistycznych „korzennych” korzeniach)ideologię, a pozorna sprzeczność celów ich działań przyczyniła się do zguby setek milionów (to nie przesada!) istnień ludzkich.

      • grypa666 said

        p.b. do wojwit
        dodam, ze obie grupy nadreprezentowane sa przez judeocentrykow, realizuja/realizowali cele (zakamuflowane) judeocentryzmu wywodzacego sie z rabinicznego talmudyzmu, metodami wspolnymi dla terroru rabinicznego wypracowanego przez ponad tysiac lat!

  11. Wojtekk said

    A pomyślała w jaki sposób w aerozolu wszczepisz czipa?
    Twoja dywagacja jest chaotyczna i pełna mylnych założeń.
    I przede wszystkim nie siej nienawiści do ludności ościennych krajów Ukrainy, Niemiec, Litwy. To ludzie tacy sami jak my, a zawsze znajdzie się kilku zbirów którzy chętnie wejdą w ich szeregi. BTW Polacy też tworzyli historię SS.
    Najważniejsze trzymać się razem jednego celu i uświadomić społeczność.

  12. europea said

    witam-w sobote mialem urodiny,i jak to bywa rozmawia sie na ruzne tematy-weszlem na temat rozpylania,i szczepien.Chociaz mialem -tak mysle bardzo dobre argumenty ze jestesmy truci,nikt mi nieuwierzyl,osmieszylem sie totalnie.Potym zdarzeniu doszedflem do wniosku ze ludzie niechca niczego wiedziec,i jest dobrze jak jest,zarobic tyle by do ostatniegon starczylo,po robocie jakies swinstwo zjesc,i padnac przed telewizorem-a jesli ktos cos wiecej czyta to jest swir i niema nic innego do roboty-poprostu mnie zalamali-i chyba wiecej nie wruce znimi do tego tematu.Chociaz jest mi ich zal,zal temu ze wylonczyli swoje muzgi

  13. kukaracza said

    jakiś czas temu przekazałem wydrukowane zarzuty J.B. i kilka ulotek ściągniętych z świńskiejsprawy.pl [z dopisanym adresem grypy666] ekipie reportażowej z tvp3 [oddział Gorzów]. Po krótkim przedstawieniu sprawy „pandemii” gość nie wydawał się zbyt zainteresowany [bo pewnie na co dzień ma już dość różnych informacji]. Dopiero gdy zmieniłem taktykę i powiedziałem: „Okej… możesz sobie to poczytać i traktować cała sprawę jak science fiction, ale najgorsze jest to, że są to fakty… więc ta sprawa dotyczy także ciebie [was]”. Gość z ekipy tv wziął materiały i odszedłem….. Mam nadzieję że przekazał info dalej [taka instrukcja była na odwrocie ulotki] dla ekipy.

Dodaj komentarz