Grypa666's Blog

Co gorsze grypa czy kompleks jot?

Kim są oprawcy Górzyńskich?

Posted by grypa666 w dniu 19/02/2010

†††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††
†††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††

Elżbieta Górzyńska skypuje Markowi Podleckiemu szczegóły napadu

Otrzymałem od Marka parę dni temu treść jego czatu na Skype z siostrą napadniętej Krystyny Górzyńskiej. Jest już pozwolenie na publikację. – PB

From: Marek Podlecki To: Piotr Bein 17.2.2010

[…] Miałem korespondencję na Skype z siostrą. Prosiła o niepublikowanie tego dopóki nie ustalą z rodziną i prawnikiem czy mogą to zrobić. Ale ci to wysyłam by nie „zginęło”. Wysłałem także do znajomych dziennikarzy. — M.

……………………………………………………..
Treść mojej dzisiejszej korespondencji na skype z siostrą napadniętej:
[9:50:13 PM] mojafrezja: witam
[9:50:56 PM] mojafrezja: ale coś sie dzieje z moim skype nie moge rozmawiać
[9:56:07 PM] Marek Podlecki: (…)
To co jest na stronie Stowarzyszenia nie daje pełnego obrazu sytuacji. Jeśli są jakieś dokumenty lub coś chciałaby Pani przekazać to proszę – albo skypem, jak teraz albo na mój mail.
(…) Dodam, że mam spore kontakty zagraniczne – mieszkałem przez 18 lat w USA, pracowałem dla telewizji polonijnych. Publikuję także po angielsku. Myślę, że bez poinformowania organizacji w Europie, w USA i w innych krajach mamy nikłe szanse by się obronić przed atakiem totalitaryzmu. W ub. roku prowadziliśmy akcję antyszczepionkową na blogu grypa666.wordpress.com – odnieśliśmy spory sukces gdyz w koncu cała afera wyszła na swiatło dzienne. Pozostały nasze kontakty z zagranicą, które można wykorzystać.
[9:59:22 PM] mojafrezja: Dziękuję bardzo
Wróciłam w tej chwili do domu oto co wydarzyło się jeszcze w dniu dzisiejszym:
1. Moja Mamusia jest na kardiologii przeszła stan przedzawałowy. Stan bardzo ciężki
2. Krystyna została zamknięta w szpitalu psychiatrycznym w Bielsku Białej . Na komendzie policji została pobita ( przede wszystkim po głowie która miała operowaną  czynu tego dokonywał ciągle ten sam policjant Paweł Skóra 716429 ) Krystyna żądała prokuratora – odmówiono Jej , Krystyna prosiła o obdukcje lekarza sadowego wtedy wsadzono ją skuta w kajdankach jak przestępcę i zawieziono do Subrejonowego Ośrodka Leczenia Psychicznego w Bielsku Białej przy ul. Olszówka 102. Udałam się tam gdzie lekarz ale nie psychiatra Pan Wojnar  pokazał mi dokumentację Krystyny. Decyzję o zamknięciu podjęła Pani Agata Pilich bez pisemnej zgody Ordynatora Pana Józefa Zająca. Brak podpisu Ordynatora na dokumencie. W aktach znajduje się notatka służbowa Pana Pawła Skóra że moja siostra chciała odebrać sobie życie  – podcinając żyłę na lewej ręce. Natomiast Pani Agata Pilich pisze, że Krystyna trzymała sobie nóż przy krtani. Krystynie pod przymusem zapiętą pasami do łóżka podano leki ale jakie nie podano mi,  mogę podejrzewać że chcą Ją zabić !!!!!!! mam zrobione zdjęcia jak pobita jest Krystyna
3. Mojego brata komenda policji zawiozła do szpitala przy areszcie śledczym w Bytomiu nie znam jeszcze ulicy , gdy byłam na komisariacie taka informacje udzielił mi dyżurujący aspirant sztabowy Cieszka Mirosław. Janusz już jest po jednym zawale. O godzinie 19.00 nie było jeszcze żadnej informacji czy Go tam dowieźli czy może coś stało się po drodze.
Tyle przy tym stresie potrafię napisać

Pozdrawiam
Elżbieta Górzyńska Tomanek

[9:59:49 PM] Marek Podlecki: Mogę to opublikować?
[10:00:34 PM] mojafrezja: ale gdzie
[10:03:37 PM] Marek Podlecki: Mamy możliwość na blogu amerykańskim grypa666 czytanym przez tysiące ludzi w Polsce i na świecie (ponad 2.5 mln wejść od lipca ub roku) oraz w wersji angielskiej na stronie dziennikarki austriackiej TheFluCase.com która ma bardzo wysoki rank, czyta ją miliony ludzi miesięcznie – niektórzy bardzo wpływowi – w Parlamencie Europejskim i nie tylko. Dzięki tym publikacjom udało się zniszczyć akcję przymusowych szczepień – chcieli nas wytruć jak karaluchy.
Także, mam znajomych dziennikarzy.
Są jeszcze strony polonijne w USA, też czytane przez setki tysięcy ludzi – także w Polsce. Gazety pewnie nie będą tak interesujące.
[10:06:17 PM] mojafrezja: Krótki opis :
1.Przed moją posesję podjechał samochód  – godzina 6 rano dzwonili do mnie policjanci w cywilach Pani starszy sierżant Monika Jucha wezwała mnie do natychmiastowego wpuszczenia do domu. Cały czas tę rozmowę filmował młodszy aspirant Paweł Skóra który ani razu nie informował mnie,  że będzie cokolwiek nagrywał ( przed moja posesją ) czyli przed jakąkolwiek rozmową i pokazaniem dokumentów o tym że mają prawo wejść do mojego domu. Po pokazaniu dokumentu wpuściłam do domu. Nie mam wiedzy gdzie biegali i co robili wszyscy Ci co wpadli do domu. Zobaczyłam tylko jak szarpią mojego brata który jest po zawale. Rzucili go na ziemię – akurat tam gdzie robie remont i była tylko zrobiona wylewka , rozerwali mu żylak na lewej nodze. Odmówili zawezwania pogotowia aby mu pomóc. Ja mimo to wezwałam do swojej Mamusi , która jest bardzo ciężko chora. Pogotowie zabrało Ją do szpitala w Bielsku Białej Mamusia ma 80 lat i jest ciągle pod kontrolą lekarską obecnie bierze kolejne leki ( dawka 50 silnych zastrzyków ). Brat jest osobą bardzo dużą więc aby Go skuć w kajdanki wyłamali Mu obojczyk i chyba złamali palce.
Człowiek niewinny który nie zaciągnął kredytu ani z nikim nie współpracował w jego wyłudzeniu ma być tak szykanowanym.
Zabrali Janusza rzucając Go po ziemi jak największego bandytę i mordercę . Krystyna stawała w obronie mojego brata bojąc się o jego życie i zdrowie wtedy policjanci rzucili Ją na ziemię . Prosiłam aby młodszy aspirant Michał Mól który filmował tę sytuację filmował też to iż Krystynę rzucają po ziemi – pierwszy raz ale tego nie robił i wręcz stawał tyłem do tego zdarzenia . Więc czemu ma służyć to filmowanie Panowie Policjanci mogą rzucać o ziemię niewinna osobę ale nie ma zostać żaden ślad  na te bezprawne czynności ???
W trakcie spisywania protokołu przez Panią straszą sierżant Monikę Jucha cały czas Pan młodszy aspirant Paweł Skóra wyrywał go i nie pozwalał mi aby moje wątpliwości były notowane . Nie zostałam pouczona o moich prawach jedynie byłam cały czas zastraszana przez tego policjanta który stał obok mnie i cały czas krzyczał i groził ręką w rękawiczkach. Po prostu się bałam, iż mnie uderzy .
W protokole jest, że osoba która jest na miejscu może wnieść swoje wyjaśnienia, wtedy Krystyna moja siostra postanowiła iż chce aby Jej uwagi zostały wprowadzone do protokołu . Pan Paweł Skóra z Panią Moniką Jucha odmawiali takiej możliwości. Prosiłam bardzo spokojnie ale stanowczo, że w protokole jest wyraźnie napisane „iż takie wyjaśnienie mamy prawo składać ” Krystyna dyktowała swoje wątpliwości na to postanowienie Pan Paweł Skóra cały czas nas zastraszał i wręcz zabraniał Pani Monice Jucha pisać zgłaszane przez Krystynę wyjaśnienia . Krystyna w akcie desperacji mówiła,  że jeżeli zabroni Jej dyktować to odbierze sobie życie. Wtedy Pan Paweł Skóra po raz kolejny rzucił Ją na ziemię i skuł w kajdanki i wezwali pogotowie z kamizelkami jak dla osoby psychicznej.Grożąc że zabiorą nas wszystkich do zakładu psychiatrycznego na Olszówce. Pytam się jakim prawem policjant mi grozi ,że zrobi ze mnie osoba upośledzoną?
Lekarz Jerzy Karol Krzywonos  6040614 z pogotowia Ratunkowego w Bielsku Białej stwierdził,  że moja siostra nie jest osoba psychiczną i odmówił Jej zabrania do szpitala psychiatrycznego. Kazał wręcz zdjąć Jej kajdanki bo jest to niezgodne z prawami pacjenta. Na badania psychiatryczne musi się zgodzić osoba sama. Czyli Policjanci złamali prawa OBYWATELA RZECZPOSPOLITEJ POLSKI . Kajdanki jej  zdjęto.
Pogotowie wypełniło stosowne dokumenty i odjechali.
Wtedy Pani Monika Jucha LPA 915496 zaczęła mnie straszyć, że to już koniec, że nie mam prawa już o nic prosić kolejny raz odmówiono mi moich praw .
Podpisałam protokół, z ramienia policji podpisali też starszy sierżant  Pani Monika Jucha , młodszy aspirant Pan Paweł Skóra 716429 oraz młodszy aspirant Pan Michał Mól który odmówił mi okazania dokumentu potwierdzającego,  że jest policjantem.
Wtedy opuścili mój dom. Zamknęłam bramkę .
Ponieważ było to zdarzenie od 6 rano i wyciągnięta zostałam z łóżka poszłam do łazienki  celem wykonania porannej toalety udania się do szpitala do mojej Mamusi . Po raz kolejny zadzwonił domofon podeszłam już tylko do okna, gdyż byłam już przygotowana do kąpieli kazali mi zejść jeszcze raz  bo muszą coś wyjaśnić. Gdy się ubrałam i zeszłam poinformowali mnie, iż Krystyna ma podpisać protokół gdy otworzyłam bramkę aby Pani Monika Jucha weszła z tym protokołem wtedy siłą na mnie wtargnęli pozostali policjanci wgniatając mnie do ściany i siłą po raz kolejny rzucili się na Krystynę aby ją skuć w kajdanki i zabrać na komendę policji aby postawić jej jakieś zarzuty. Nieubraną w koszuli nocnej zabrali do nieoznakowanego pojazdu.

Mam Panie Senatorze ogromną prośbę o pomoc .

Zdrowie i życie mojego Brata Janusza jest zagrożone . W tej chwili obawiam się o życie i zdrowie mojej Siostry Krystyny. Zagrożone jest też teraz życie Mojej Mamusi Felicji Górzyńskiej ( 80 – letniej kobiety )

Czy potrzeba w naszej Ojczyźnie wielkiej tragedii takiej jaką Przeżywa Rodzina Olweników aby powstała komisja śledcza, która ujawni całą masę nieprawidłowości w postępowaniu policyjno prokuratorskich i sądowych. Jak długo możemy obawiać się o swoje życie, przestajemy czuć się bezpieczni.

Zrozpaczona i wołająca o pomoc Obywatelka
Elżbieta Górzyńska Tomanek
Oby nie było za późno

pisałam to o 12 nie wiedząc o zawale Mamusi ani o zamknieciu Krystyny ani o tym iż Janusza wywieżli do szpitala

††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††

Mendia krajowe kompleksu jot milczą, kłamią lub ośmieszają Polonusów patriotycznych, z podobnych przyczyn jak w stos. do patriotów krajowych — zniszczyć polskość i chrześcijaństwo celem kontroli i powolnego odludnienia w miarę wprowadzania NWO.  Z przyjemnością wklejam więc e-pocztę z Chicago, ale najpierw przeczytajcie i skopiujcie z następujących linków. Może wyjaśnią, kim są oprawcy Górzyńskich. Czas pożegnać tą zgraję…– PB.

KOMUNISTYCZNE SLUZBY SPECJALNE A PRZEKSZTALCENIA SYSTEMOWE W POLSCE PO 1989 ROKU
Referat wygloszony na 61 Konferencji PIASA w Montrealu w czerwcu 2003 r.
Adam Józef Sułkowski

Szukamy ochotnika do przygotowania ww. referatu na blog (przetłumaczyć przypisy, drobne formatowanie).

Dobrze też wiedzieć, skąd się wzięli: Aparat terroru i ludobójstwa

†††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††

Polskojęzyczne krety w Polonii amerykańskiej

http://www.polskawalczaca.com/viewtopic.php?t=6201&sid=354448ac3197ddde70639d72a7d689fc

Polonus z Chicago 2010-01-28 http://wirtualnapolonia.com

Tutaj w USA, poza Polonusami, ktorzy dorobili sie majatku ciezka praca (czesto fizyczna na budowach) jest tez spora grupka ludzi, ktorzy przyjechali jeszcze w czasach komuny z okreslonym zadaniem infiltrowania Polonii. Na ogol przywiezli juz ze soba pieniadze i kontakty. Pozakladali swoje biznesy, albo czekaly juz na nich cieple posadki w polonijnych instytucjach. Takim przykladem moze byc jeden z bylych dyrektorow Instytutu Pilsudskiego w Nowym Jorku, ktory przynajmniej mial odwage przyznac sie do tego, ze przed wyjazdem do USA podpisal wspoplprace jako TW. Ale 99% z nich siedzi cicho i zwalcza wszelkie proby lustracji dzialaczy polonijnych. Ich dzialanosc byla koordynowana przez oficerow prowadzacych, usytuowanych w konsulatach i w ambasadzie.
Dlatego obecnie praktycznie we wszystkich organizacjach i mediach polonijnych siedza starzy TW, ktorzy czesto zmienili centrale po 1989 roku. Przyklad podwojnego agenta opisano np. w nastepujacym artykule http://www.aferyprawa.net/ArticleDetails.aspx?ArticleID=15653

Jednakze do dzisiaj tworza oni zgrana i wplywowa wsrod Polonii grupe, swietnie zamaskowana. Chociaz, jak mowi przyslowie, po owocach ich poznacie. Jednym z ich zadan byla marginalizacja wplywow Polonii na polityke amerykanska oraz sklocenie i rozbicie Polonii. Co zreszta im sie swietnie udalo.

Niedawno chicagowska prasa polonijna opisywala przypadek Andrzeja Czumy, bylego ministra sprawiedliwosci w rzadzie premiera Donalda Tuska, ktory rozwalil swietnie prosperujaca organizacje polonijna POMOST w Chicago. http://www.progressforpoland.com/artykul/chicagowski-tydzien-agentow-czyli-krotka-historia-ludzkiej-podlosci

Na terenie Nowego Jorku trwaja nieustanne intrygi wokol dwoch najwiekszych organizacji polonijnych Centrum Polsko-Slowianskiego oraz banku polonijnego PSFUK. Obecnie obydwie te instytucje zostaly opanowane przez sitwe Kaminskich (nie bez pomocy swoich koszernych pobratymcow z Williamsburga [dzielnica, gdzie mieszka m.in. 60 tys. żydów chasydzkich -PB]). Adwokat o polskim nazwisku Kaminski bardzo skutecznie sklocil Polonie, zakladajac dziesiatki spraw sadowych przeciwko Polakom, w tym oskarzajac niezaleznych dzialaczy polonijnych o antysemityzm, wreszcie piszac  donosy do wladz amerykanskich. W rezultacie wladze nadrzedne z Waszyngtonu narzucily nawet zarzad komisaryczny nad polonijnym bankiem – Polsko Slowianska Federalna Unia Kredytowa.

Dzieki akcji grupki polonijnych patriotow, Kaminskiego wyrzucono z Zarzadu PSFUK, ale na krotko, ostatnio zostal on znow przez swoich kamratow powolany do Komisji Rewizyjnej Unii. (Ktos ironicznie powiedzial, ze ta sytuacja przypomina zatrudnienie lisa w kurniku). Np. jednym z pierwszych posuniec nowo wybranego Prezesa Zarzadu PSFUK Tomasza Bortnika bylo usuniecie dotychczasowego doswiadczonego i cieszacego sie bardzo dobra opinia Dyrektora Wykonawczego Unii na kilka miesiecy przed wygasnieciem jego kontraktu, co moze Unie kosztowac nawet kilkaset tysiecy dolarow rekompensaty.
Na wskutek tych niekonczacych sie procesow sadowych Unia traci corocznie miliony dolarow, ktore mozna byloby przeznaczyc na pomoc polonijnym organizacjom, stypendia dla zdolnej mlodziezy polonijnej, czy nawet na wsparcie miejscowych parafii katolickich, ktorym w oczy zaglada koszmar bankructwa.
Jak na ironie, zona prawnika Kaminskiego, Bozena, jest wiceprezesem Kongresu Polonii Amerykanskiej i m.in. to z jej inicjatywy w KPA zrezygnowano z akcji lustracji dzialaczy polonijnych. Kaminska przy takim zapleczu i przy swietnych ukladach w konsulacie jest praktycznie nie do ruszenia. Jej samowola w zarzadzaniu Centrum Polsko-Slowianskim doprowadzila jednak do protestow i obecnie Komitet Obywatelski Polonii zbiera podpisy pod wnioskiem o rozliczenie jej i o doprowadzenie do usuniecia jej ze stanowiska, ktore okupuje bezprawnie ponad okres jaki przewiduje statut organizacji non-profit.
Oczywiscie, to bezprawie wsrod Polonii nowojorskiej nie byloby mozliwe, gdyby istnialy niezalezne polonijne media. Niestety, sytuacja w mediach polonijnych jest skandaliczna. Np. polonijne studio TV w Nowym Jorku od wielu lat prowadzone jest przez znanego jeszcze z czasow stanu wojennego speakera TVP Janusza Jozwiaka, ktory przyjechal do USA z okreslonymi zadaniami. Wiele miejsca w swoim programie poswieca on promowaniu interesow Kaminskich. Ostatnio np. miejscowa polskojezyczna gazeta Nowy Dziennik, ktora wslawila sie promowaniem antypolskich dziel J.Grossa, oskarzajac nieustannie Polakow o antysemityzm,  podjela akcje propagandowa przeciwkoz znanemu historykowi dr Slawomirowi Cenckiewiczowi, ktory odwazyl sie ujawnic agenture wsrod Polonii w oparciu o materialy IPN.
Jak widac sytuacja wsrod Polonii amerykanskiej do zludzenia przypomina ta z kraju, gdzie byle komunistyczne sluzby specjalne utrzymaly swoje wplywy na to co dzieje sie w Polsce.

Komentarzy 69 to “Kim są oprawcy Górzyńskich?”

  1. Wojwit said

    Rozesłałem maile na ten temat. Nie wiem jak zrobić taką elektroniczną petycję – protest, którą by można było podpisywać na specjalnie do tego celu przeznaczonej stronie internetowej. Jeżeli ktoś wie – proszę, niech napisze jak. Wtedy dałoby się rozszerzyć tę akcję protestacyjną (nie tylko zarzucając mailami przełożonych tych ludzi pod adresem rzecznika prasowego policji w Bielsku-Białej), wymuszając w końcu reakcję odpowiedzialnych za tę sprawę ministerstw: MSWiA i Sprawiedliwości.

  2. Zbyszko said

    Coś nieprawdopodobnego… odechciewa się żyć. Ale IM chyba o to chodzi… Jak to jest możliwe, że na tym świecie żyją tak podli ludzie. „Dziwny jest ten świat” jak śpiewał nieodżałowanej pamięci Wielki Człowiek, narodowości żydowskiej- Czesław Niemen.

    • Wojwit said

      @Zbyszko
      Niemen nie był Żydem.
      Zresztą nawet jakby, to jak pisał śp. prof. Feliks Koneczny – lepszy spolonizowany Żyd, który kocha Polskę i dla niej czyni wiele dobrego niż zażydzony Polak, czy inny nie-żyd (zwany inaczej szabesgojem).

      • Zbyszko said

        Przepraszam, być może mam jakieś własnie nieprawdziwe, prowokacyjne informacje. Ale gdyby był Żydem, to byłby piekny przykład tego jak mozna w takiej sytuacji być Wielkim Polakiem i zrobić tyle dobrego naszej kultury narodowej.
        ===========
        od JP: @ Zbyszko – witamy w klubie 🙂

      • Julka said

        Uny sobie przywłaszczają kogo chcą, puszczają plotkę a goje podchwytują z entuzjazmem. Nie dajmy się zwariować!
        Ps. a ten co latami gwałcił swoją córkę w piwnicy to żadem Żyd, tylko Austriak.

  3. ALFA said

    Nie wierzcie grupie „zawodowych Polaków”

    „W polskim Internecie skrzy się od wypowiedzi na temat łamania praw mniejszości polskiej na Białorusi. „Zawodowi Polacy” prześcigają się w perłach i perełkach słowotwórstwa, a raczej mącenia wody w studni. Najbardziej w tym wszystkim zadziwia nas to, że polska opinia publiczna jest na tyle naiwna, że nikt nigdy nie zapytał, dlaczego druga strona konfliktu się nie wypowiada na ten temat?” – czytamy w liście Związku Polaków na Białorusi.
    Dziś z całą odpowiedzialnością mówimy, że to właśnie grupa „zawodowych Polaków” pod wodzą A. Borys finansowana przez Państwo Polskie, działa na szkodę Polaków na Białorusi.
    Poprzez swoją wywrotność i kłamstwa niszczą wszystkie nasze wysiłki na rzecz budowy stosunków dobrosąsiedzkich pomiędzy Polską a Białorusią. Objęto nas zakazem wjazdu do RP i jakoś nikogo do tej pory nie zainteresował fakt, iż znalazły się na tej liście jedynie osoby, które mogą powiedzieć w Polsce niewygodną dla grupy Borys prawdę! I nikt nie uważa tego za łamanie praw mniejszości polskiej na Białorusi!
    Żaden Polak w naszym kraju nie jest prześladowany! Każdy przedstawiciel każdej z ponad 100 narodowości zamieszkujących Białoruś ma zapewnione prawo do prowadzenia działalności kulturalno-oświatowej.

    http://sol.myslpolska.pl/2010/02/nie-wierzcie-grupie-%E2%80%9Ezawodowych-polakow%E2%80%9D/

  4. ALFA said

    CIEKAWE CO ZNALAZŁEM
    Otóż jak się dowiedziałem „administratorem” portalu kresy24.pl jest pan Marek Bućko (http://borysowa.republika.pl/tekst_08.htm ), pracownik polskiego MSZ, który obecnie często się wypowiada w telewizji nt. „męczeństwa Polaków na Białorusi”. A więc zapewne ten bogaty portal jest sponsorowany czy to przez MSZ, czy senacką „Wspólnotę Polską”, czy nawet przez jakąś „jaczejkę dezinformacyjną” NATO – min. Rotfeld (nie mylić z Rotszyldem) od grudnia 2009 jest jednym z „12 mędrców” tej pokój na świecie krzewiącej „krzyżowej” instytucji (http://www.tvn24.pl/12691,1612…..omosc.html ).
    Jakby ktoś chciał sprawdzić jak „jaczejka NATO kresy24.pl” reaguje na list otwarty byłego prezesa ZPB , członka Rady Polonii Świata, itd., dr Tadeusza Kruczkowskiego (http://www.konserwatyzm.pl/publicystyka.php/Artykul/3371/ ). to proponuję przesłać powyższy krótki list jako tekst „skomentuj tą wiadomość” do jednej z ostatnich rewelacji (np. decyzji Sejmu RP) ujawnianych przez rzeczone „kresy24 (polskiej podłości)”.
    czyli portal, jest własnością polskiej „bezpieki” i możesz przekonać się co na nim wyrabiają „służby”

    http://borysowa.republika.pl/tekst_08.htm

    • zyta said

      http://kresy24.pl/showNews/news_id/10116/

      Powołano Komitet Pomocy Polakom na Białorusi
      20.02.2010, 09:01:45, Kresy24.pl , tagi: media Polonia represje Białoruś Polska

      W sobotę powołano w Warszawie Komitet Pomocy Polakom na Białorusi. Utworzyły go polskie organizacje pozarządowe, działacze organizacji polskich za granicą oraz posłowie i senatorowie zaangażowani w pomoc dla naszych Rodaków ze Wschodu.

      Celem powołania Komitetu jest okazanie wsparcia Polakom na Białorusi w obliczu obecnej fali szykan ze strony reżimu Aleksandra Łukaszenki, a także zebranie środków na kontynuację działalności Związku Polaków na Białorusi w sytuacji zaboru związkowego mienia przez białoruskie władze. Komitet będzie pozyskiwał fundusze na ten cel poprzez zbiórkę publiczną.

      Przewodniczącym Komitetu został Michał Dworczyk ze Stowarzyszenia Wspólnota Polska(…)

    • zyta said

      http://kresy24.pl/showNews/news_id/10112/

      Opozycjonista skatowany, dostał pół roku
      19.02.2010, 13:27:59, Kresy24.pl , tagi: opozycja represje Białoruś

      Skatowany przez milicję w radiowozie. Teraz dostał jeszcze pół roku więzienia. Na Białorusi przybył w piątek kolejny więzień polityczny. Czym zawinił Oleg Surgan? Tym, że znalazł się w centrum miasta, gdzie ktoś inny akurat wywiesił zabronioną przez reżim narodową flagę kraju.3 września 2009 roku ktoś wywiesił zabronioną biało – czerwono – białą flagę na budynku Akademii Medycznej w Witebsku (…)

  5. Michał said

    Cenzura internetu

  6. Michał said

    Nowy film Alexa Jonesa demaskujący politykę korporacji z uwzględnieniem roli Obamy

  7. zyta said

    http://blogmedia24.pl/node/25078
    101. Rozmawiałam telefonicznie z Rebeliantką
    Maryla, pt., 19/02/2010 – 15:47

    nadal jest w szpitalu psychiatrycznym, dzisiaj była u niej sędzia, ale decyzja sądu w sprawie umieszczenia bez zgody Krystyny i Jej rodziny bedzie dopiero w przeciąg 30 dni.
    Na szczęście podejrzenie o tętniaka aorty nie potwierdziło się. Co do dalszego pobytu w szpitalu nie ma jeszcze decyzji.
    Poinformowałam Ją o odpowiedzi z prokuratury. Policja zatrzymania Brata dokonała na podstawie listu gończego z 2008 roku wystawionego przez sąd w Gostyniu.
    Nie ma informacji co z zatrzymanym bratem.
    Uzyskałam zgodę na poproszenie o wsparcie na adwokata . Jak ustale numer konta stowarzyszenia, podam do wiadomości.

    ps. Krystyna bardzo dziękuje za wsparcie wszystkim , to dla niej bardzo wazne.

    Maryla

    ——————————————————

    Stowarzyszenie Blogmedia24.pl

    – konto bankowe

    • zyta said

      -w sprawie Gorzynskich

      http://blogmedia24.pl/node/25078

      58. Polonia -z nami.
      circ, czw., 18/02/2010 – 23:10

      od john mcgrath
      do Iza Rostworowska
      data 18 lutego 2010 22:50

      wysłana przez verizon.net

      SZANOWNA PANI
      JESTEM SERCEM I DUSZA Z WAMI , ZWIAZKU Z CZYM REAKTYWOWALAM GRUPE Z STAD CZYLI KANADA I USA ORAZ
      WARSZAWA I KRAKOW TUTAJ NIE MOZEMY POPUSCIC GDYZ JESLI ICH TERAZ NIEZATRZYMAMY TO WYMORDUJA
      NAS JAK W ROSJI ZA STALINA W PSYCHUSZKACH CO KTORY IM PODPADNIE
      TO JEST OSTATNIA NASZA SZANSA
      ROZMAWIALAM Z MARKIEM /DZISIAJ PROWADZE PERTRAKTACJE Z BBC NEWS
      DLATEGO PROSILAM SIOSTRE CZY PRZYPADKIEM NIE MA ZDJEC , JA MUSZE MIEC KONKRETY
      W TYM PRZYNAJMNIEJ JEDNO ZDJECIE LUB PARE ,BYLO BY DOBRZE MIEC POTWIERDZENIE OD BIEGLYCH
      LEKARZY ZE SA PRZETRZYMYWANI BEZ ICH WOLI TO BYSMY POKAZALI SWIATU
      W JAKIM STANIE JEST NASZ „RZAD”
      PROSZE SIE MNIE NIE OBAWIAC , SAMA NASTAWIAM TU KARK
      MAM TEZ RODZINE W KRAJU
      LECZ W KONCU KTOS Z NAS MUSI BYC ODWAZNYM
      BADZMY SILNI I POZYTYWNI
      POZDRAWIAM
      MALGORZATA

      • monitorpolski said

        Tak, Małgośka robi swoje. Jest też wielu innych odważnych Polaków w Polonii, którzy są z nami i jak będzie potrzeba to pomogą nawet w Strassburgu czy w Hadze.
        Nie możemy się dać zastraszyć neostalinowskiej bandzie!

  8. zyta said

    -w sprawie Gorzynskich

    http://blogmedia24.pl/node/25078

    57. List do Rzecznika Komendy Głównej Policji
    circ, czw., 18/02/2010 – 23:06

    od Iza Rostworowska
    do rzecznikkgp@policja.gov.pl

    Szanowny Panie.

    Kolejny raz opinią publiczną wstrząsnęła wiadomość o brutalnych i bezprawnych metodach działania policji, sądów i prokuratur.
    Całego aparatu władzy.
    Wielu z nas doświadczyło tego na własnej skórze wielokrotnie, między innymi ja i wielu moich znajomych, dlatego dajemy wiarę ofiarom i wyobrażamy sobie bezsilność , a nawet wściekłość w sytuacji, w której stajemy się ofiarami, Waszej arogancji, złej woli, braku odpowiedzialności i niskiej kultury moralnej.
    Jestem wnuczką przedwojennego policjanta i wiem, że wtedy policja miała etos i kodeks honorowy, była też żywo związana z naszą świętą wiarą.. Na ojca chrzestnego mojego syna wybrałam policjanta, ktory udzielił mi wielkiej i bezinteresownej pomocy w wypadku drogowym, pomocy wykraczającej poza jego służbowe obowiązki. Takie przypadki to chlubne wyjątki, które wspomina się latami i opowiada dzieciom.
    Sprawa która nas zbulwersowała, dotyczy Bielskiej Policji i Państwa Górzyńskich, którzy stali się ofiarami aparatu państwa, bo komuś się narazili, lub tylko nie godzili się na powszechne obniżenie norm.
    Podaję poniżej linki do stron, gdzie sprawa jest referowana, proszę też poczytać komentarze, a dowiecie się Państwo, bez pomocy tajnych współpracowników, jakie są nastroje społeczne w kwestii działania policji i prawa w Polsce.
    Zalogowałam się na Forum Policyjne, by wkleić list ofiary i równocześnie świadka zdarzenia, Pani Elżbiety Tomanek. Moderator jednak nie puścił tej wypowiedzi, ani następnych.
    Boicie się wolnej dyskusji, wolnego słowa. Dyskusja z Wami jest nam bardzo potrzebna w sytuacji gnicia państwa i aparatu władzy. Przypuszczam, że wielu z Was też ma tego dość.
    Powinniśmy iść razem, nie przeciwko sobie, bo to być, albo nie być nas wszystkich. Traktowanie każdego obywatela jak przestępcy przy równoczesnej ochronie prawdziwych przestępców to norma działania dzisiejszej policji.

    http://blogmedia24.pl/node/25078
    http://antydziad.salon24.pl/157815,salo … lukaszenki
    http://www.aferyibezprawie.org/
    https://grypa666.wordpress.com/
    http://www.aferyprawa.com/index2.php?dz … eksty/show
    http://1maud.salon24.pl/

    Wyrazy ubolewania.
    Iza Rostworowska
    Kraków.

  9. zyta said

    Czym to się różni od czasów Bieruta i NKWD?

    Czym to się różni od czasów Bieruta i NKWD?

    Opublikował/a Marucha w dniu 2010-02-18 (czwartek)

    Naszym dzielnym Stróżom Prawa obrazek ten dedykujemy

    Kopiujemy ze strony http://www.aferyibezprawie.org/index.php?menu=newsout&id=2037

    2010-02-17 11:51:31 Janusz Górzyński i jego siostra Krystyna Górzyńska dzisiaj rano zostali brutalnie zatrzymani. Uciekajmy na Białoruś. Prześlij ten link Łukaszence !!!

    Kom.:
    Inkwizytor powiedział/a
    2010-02-18 (czwartek) @ 11:11:22
    „Małe złodziejki wieszają
    wielkim nisko się kłaniają.”

    mustrum powiedział/a
    2010-02-18 (czwartek) @ 14:23:49
    Sz. Panie Gajowy,
    Dodam, że Pani Krystyna prowadzila blog na szalomie24 pt. Rebeliantka, i odwalała kawał niezłej , prawicowej roboty.
    Znajdźcie mi człowieka, a ja znajdę na niego paragraf.

    opornik powiedział/a
    2010-02-18 (czwartek) @ 15:37:00
    Bez wsparcia UE, takich tworów zła jak
    Fun.Batorego, Windsor Group, itp, PO PiS nie miałby nawet jednego dnia tryumfu!
    Serbia albańczyków w miesiąc by uspokoiła, ale z c
    ałym NATO-USRAELem to i Rosja miałaby kłopoty, o ile po
    takim konflikcie ktokolwiek jeszcze miałby cokolwiek…
    Te zdeprwowane żłoby: Tuski Sikorskie Kaczory i ska, mogą istnieć tylko przy stałym wsparciu NWO, bez nich są
    plwociną niegodną wzmianki.
    W wojsku oficerowie już tylko spod jednego znaku, czy naprawdę myslicie, że ci tzw Polscy Policjanci to nasi bracia?!
    Judasz im bratem, więc niech i oni idą w jego ślady … oby jak najszybciej i skutecznie!
    Chadad Lubawicz sprowadził do Polski już ponad 3 mln. Weszkolonych rodaków, na świecie doliczono się już ok 230 tys tego plugawstwa, rachunki muszą sie zgadzać – 10% naszych jest konieczne by robic tubylcom KUKU NA MUNIU do bólu.

    • zyta said

      Tu jeden z apeli Krystyny Gorzynskiej-Rebeliantki. To juz wiadomo, dlaczego chciano ja zabic. Ona jest naprawde w wielkim niebezpieczenstwie! RATUJMY JA!

      http://blogmedia24.pl/node/25078

      Powołać w Sejmie Komisję ds. nadużyć w wymiarze sprawiedliwości
      Rebeliantka, sob., 06/02/2010 – 16:26

      Historia lubi się powtarzać /przysłowie angielskie/.

      Stan polskiego wymiaru sprawiedliwości jest tragiczny. Obiektywne potw… Więcej »

      http://sejm.blox.pl/html/1310721,262146,14,15.html?3,2009
      wtorek, 28 kwietnia 2009

      O akcji protestacyjnej przed Sądami Apelacyjnymi w Polsce w dniu 4 maja 2009 r. Stowarzyszenia przeciwko Bezprawiu

      W załączeniu przesyłam informację o akcji protestacyjnej przed Sądami
      Apelacyjnymi w Polsce w dniu 4 maja 2009 r. – organizowanej przez
      Stowarzyszenia przeciwko Bezprawiu.

      Uprzejmie proszę o zamieszczenie informacji.

      Z poważaniem
      Krystyna Górzyńska

      • Ewa said

        Czyli zaczyna sie w Polsce praktykowanie psychiatrii karnej.
        To sowieci odkryli schizofrenie bezobjawowa wobec opozycjonistow.
        Przeciez czlowiek zdrowy na umysle nie bedzie krytykowal proletariackiego raju…
        Siostra Rebeliantki powinna ja jak najszybciej stamtad zabrac na wlasna odpowiedzialnosc.
        Zniszcza ja tam,tu trzeba dzialac blyskawiczie!

  10. zyta said

    Czy opolskie to już niemiecki land?

    Czy opolskie to już niemiecki land?

    Opublikował/a Marucha w dniu 2010-02-19 (piątek)

    Mniejszości niemieckiej w Polsce rosną rogi, a popierają to wszystkie chyba bez wyjątku rządy, jakie przed śmiercią musiała wycierpieć III Rzeczpospolita

    Zamiast pisać na ten temat artykuł, załączam nagranie z Polskiej Telewizji z dnia 2010-02-17:

    W razie, gdyby Youtube wywaliła nagranie, jako np. szerzące nienawiść do innego narodu, oto adres zastępczy:
    http://v3v.org/videos/TVP_2010-02-17_15.06_Opole.wmv
    Język niemiecki w opolskiem TVP 2010-02-17 15-06.avi

  11. zyta said

    http://wolnemedia.net/?p=20132
    Ofiara policyjnych tortur skazana na więzienie
    Opublikowano: 19.02.2010 | Kategoria: Wiadomości ze świata

    ROSJA. Vsevolod “Seva” Ostapov 17 lutego bieżącego roku został skazany na rok pozbawienia wolności za napaść na milicjanta. Rzekoma napaść miała nastąpić w trakcie zatrzymania przez milicję grupy 7 osób, w tym Sevy, 4 kwietnia 2008 roku przed moskiewską stacją metra Sokolniki. Podczas zatrzymania gliny użyły paralizatorów i pałek. Następnie aresztowani byli wielokrotnie bici na komisariacie.

    Sprawę przeciwko milicjantom umorzono w sierpniu 2009 pomimo wyników lekarskich obdukcji i zeznań lekarzy którzy udzielali pobitym pomocy. Natomiast przedwczoraj sąd uznał, że to pobici byli agresorami. Obrońcy oskarżonego zapowiedzieli apelację.

    Opracowanie: czerwony dres
    Źródło: Centrum Informacji Anarchistycznej

  12. Dawid - sprawa Górzyńskiego said

    Mamy doczynienia z dobrze zorganizowaną grupą przestepców reprezentujących tzw.wymiar sprawiedliwości. Sprawę trzeba dobrze udokumentować, przedstawić dowody i nagłośnić gdzie i jak się da! Sprawa Pana Górzyńskiego to staraszak dla innych (blogowicze powinni się nie wychylać i bać). Rzeczy jednak przybiorą inny obrót. Stary prostalinowski system dogorywa i musi ujrzeć światło dzienne.

  13. monitorpolski said

    PROPONUJĘ POWOŁANIE FUNDACJI „STOP BEZPRAWIU” IM. JANUSZA I KRYTYNY GÓRZYŃSKICH. Bez pieniędzy nie można walczyć.

    • zyta said

      @monitorpolski powiedział/a
      20 Luty 2010 @ 11:02 am PROPONUJĘ POWOŁANIE FUNDACJI “STOP BEZPRAWIU” IM. JANUSZA I KRYTYNY GÓRZYŃSKICH. Bez pieniędzy nie można walczyć.

      -jestem ZA

  14. marslim said

    WHO zdecydowało, żeby do szczepionek sezonowych dodawać szczepionki przeciwko A/H1N1!

    http://wolnemedia.net/?p=20147

    Panie i Panowie – zaczynamy od początku!

  15. Pan Anadrzej Lepper przedstawił alibi i dowody świadczące o jego niewinności. Sąd jednak się tymi dowodami nie przejoł. Czy myslicie, że to sprawa polityczna? Czy sądy dzałaja poza prawem dla interesów gróp politycznych?

    • odpowiedz sobie sam na to pytanie:)

    • zyta said

      @Dawid – Pan Lepper został skazany pomimo przedstawionych przez niego dowodów powiedział/a
      20 Luty 2010 @ 12:37 pm

      -za Andrzejem Lepperem tez trzeba STANAC MUREM!

      • oko1 said

        popieram, winia Leppera za to ze wysypal zatrute zboze ktore to zwozil jak sie nie myle obecny marszalek sejmu.
        Andrzej Lepper jest chyba jednym z najlepszych politykow i dlatego sie go boja.
        Widac wyraznie ze czlowiek ten chce dobra Polski i nas Polakow, chlopow Polskich ale agenci i zdrajcy ktorzy zdradzili nas Polakow 1 kwietnia 2008 roku w sejmie kiedy to glosowali za odebraniem nam naszej suwerennosci (PO,PiS,SPD,PSL) robia wszystko aby go nie dopuscic do wladzy.
        Lepper zapowiadal rozliczenie tych wszystkich bandyckich prywatyzacji wiec jest czego sie bac.
        Gdybysmy mieli takich poslow, ministrow i prezydenta jak Andzrzej Lepper, to Polska dzisiaj wygladala by calkiem inaczej, nie byloby tej biedy i dewiacji.
        Mysle ZYTA ze to dobry pomysl aby Leppera tez poprzec, zasluguje na to.

      • Aśka said

        Też tak sądzę

  16. Mercuzz said

    To wszystko jest wręcz potworne, po przeczytaniu takiego tekstu jak już wspomniano odechciewa się żyć. Nachodzą mnie myśli że gdyby u mnie coś takiego się stało to wykorzystanie broni białej by ukarać te osoby za swoją „głupotę” i brak „współczucia” było by jedynym rozwiązaniem. No cóż wykorzystali swoje atuty jako że są Policją i jakowy-takowy są nietykalni. Miejmy nadzieję że Bóg ich ukarze, srogo.

    Jeżeli ktoś nie boi się Boga to nie boi się niczego i nikogo, ja to jakoś przecierpie i postaram się dotrwać do końca, ale głupota niektórych ludzi jest wręcz dobijająca. By w taki sposób się zachowywać? i może ten Pan coś zrobił (niezgodnego z prawem) ale tak nim pomiatać?. Ci ludzi co to uczynili to gorzej zachowali się niż bydło, ale cóż. Jeżeli w dzieciństwie rodzice nie wyperswadowali im tego jak powinno się zachowywać w stosunku do innych LUDZI, albo mieć choć trochę współczucia to ja się im nie dziwie.

    Najlepiej było by stworzyć sobie własną rzeczywistość i jej nie opuszczać bo jak powiedział Pan Jackowski „ta na Świecie jest chora”, ale cóż. Nie obawiajmy się, będzie coraz gorzej, na szczęście (miejmy nadzieję) zostaną wszyscy osądzeni wedle swoich czynów.

    Ja też byłem osobą zaliczającą się bardziej do tych złych (myślałem że jest to fajne, bo dzięki temu można mieć fajnych kolegów) ale skończyło się to gdy zacząłem czytać Pismo Święte, teraz mam szerszy widok na to co się dzieje, teraz wiem kogo powinno się naśladować a kim gardzić. My ich nie ukarzemy, ale zrobi to Bóg, nawet jeżeli ja zostanę odprawiony z kwitkiem do Piekła za swoje czyny to będę zadowolony że postąpiłem jak postąpiłem.

    Ludzie więcej współczucia, zobaczycie kogoś bitego (stańcie za oprawcą i powiedzcie NIE) może przez to będziecie mieć nie lada problemy ale każdy z tych DOBRYCH uczynków to kolejna szczebelek/schodek do nieba.

  17. eteryczna ziemia said

    Oświadczenia Ligi Obrony Suwerenności Polski w sprawie przesladowania Polaków na Białorusi
    http://www.los-polski.org.pl/osw.php

  18. zyta said

    Trzeba troche odetchnac:D

    Dowcipy o Unii Europejskiej

    Zebranie w małym miasteczku.
    Mówi starszy mężczyzna:
    – My to już chyba tej Unii Europejskiej nie doczekamy, ale ta nasza młodzież to na pewno.
    Na to odzywa się jakiś staruszek:
    – I dobrze tak, chuliganom!

    – Kiedy odbyło się pierwsze na Ziemi referendum według unijnego wzorca?
    – W raju, gdy Pan Bóg stworzył kobietę, przyprowadził ja do Adama i powiedział: „Wybierz sobie żonę”.

    – Dlaczego pszczoły z całej Polski poleciały do Unii Europejskiej?
    – Bo poczuły lipę…

  19. http://www.youtube.com/watch?v=tODJkm0i1X4&feature=PlayList&p=ED2FC472B313754C&index=16&playnext=12&playnext_from=PL MASONERIA W POLSCE 1945-1989 (1/2)

  20. hjk said

    „Po raz kolejny zadzwonił domofon …kazali mi zejść jeszcze raz bo muszą coś wyjaśnić. Gdy się ubrałam i zeszłam poinformowali mnie, iż Krystyna ma podpisać protokół gdy otworzyłam bramkę …”

    I to był błąd. Po raz kolejny nie trzeba było otwierać bramy ani drzwi. A w ogóle nie otwierać i udawać, ze nikogo nie ma w domu, tym bardziej, ze to 6 rano. O 6 rano nikt normalny nie przychodzi ani w odwiedziny ani w zadnej innej sprawie.
    Tylko jeszcze sie zabarykadowac…

    • zyta said

      @hjk powiedział/a
      20 Luty 2010 @ 3:31 pm,

      -wlasnie w dzisiejszch czasach NIE WOLNO UFAC WLADZOM! I jeszcze jedno, NIE WOLNO NIKOMU OTWIERAC drzwi, a zwlaszcza „wladzy” jesli ktos czuje, ze jest scigany a jest NIEWINNY. Niech wywalaja drzwi a my mamy wtedy KRZYCZEC, wolac RATUNKU ile sil w glosie, zeby wszyscy (sasiedzi, przechodnie) zainteresowali sie, zeby zrobilo sie zbiegowisko, zeby bylo jak najwiecej swiadkow, zeby kogos poruszylo serce wobec bezprawia i zeby potem lawina ruszyli w obronie- jak zwierzeta w parku Krugera, jak widzowie i pilkarze na jednym z meczow.
      NIE WSTYDZMY SIE WOLAC NA RATUNEK INNYCH ISTOT SWOJEGO GATUNKU!
      Battle at Kruger

  21. jowram said

    Nie mogę śpiewać bo serce pęka I lutnia w rękę mnie pali Nie mogę nucić mojej piosenki królu bo lud Twój się żali”

  22. Zee said

    wygląda na to że „ruch przeciw bezprawiu” nie ma łatwego życia http://jaron.salon24.pl/158403,sad-opolski-zakazuje-krytyki-burmistrza-i-knebluje

    • Zee said

      przy okazji: List pana Olewnika do D. Tuska http://wirtualnapolonia.com/2010/02/19/list-do-wlodzimierza-olewnika-do-donalda-tuska/

      • zyta said

        Miedzynarodowka nie stracila nic ze swej wartosci. Czas ja zaczac spiewac znow.

        Wyklęty powstań, ludu ziemi,
        Powstańcie, których dręczy głód.
        Myśl nowa blaski promiennymi
        Dziś wiedzie nas na bój, na trud.
        Przeszłości ślad dłoń nasza zmiata,
        Przed ciosem niechaj tyran drży!
        Ruszymy z posad bryłę świata,
        Dziś niczym, jutro wszystkim my!

        Ref.
        Bój to będzie ostatni,
        Krwawy skończy się trud,
        Gdy związek nasz bratni
        Ogarnie ludzki ród.

        Nie nam wyglądać zmiłowania
        Z wyroków bożych, z pańskich spraw.
        Z własnego prawa bierz nadania
        I z własnej woli sam się zbaw!
        Niech w kuźni naszej ogień bucha,
        Zanim ostygnie – przekuj w stal,
        By łańcuch spadł z wolnego ducha,
        A dom niewoli zniszcz i spal!

        Rząd nas uciska, kłamią prawa,
        Podatków brzemię ciąży nam,
        I z praw się naszych naigrawa
        Ten, co z bezprawia żyje sam.
        Lecz się odmieni krzywda krwawa,
        Gdy równość stworzy nowy ład,
        Bez obowiązków nie ma prawa,
        Dla równych – równy szczęścia świat!

        Rządzący światem samowładnie
        Królowie kopalń, fabryk, hut
        Tym mocni są, że każdy kradnie
        Bogactwa, które stwarza lud.
        W tej bandy kasie ogniotrwałej
        Stopiony w złoto krwawy pot
        Na własność do nas przejdzie cały,
        Jak należności słusznej zwrot.

        Obłudzie zdzierców, rządom kata
        wyzwania zgodnie rzucim krzyk,
        co wojsk szeregi z ludem zbrata:
        Hej, kolby w górę, łamać szyk.
        I żołnierz, wiedząc przeciw komu,
        a z kim o lepszy walczy los,
        bratobójczego sprawcom sromu
        śmiertelny jutro zada cios.

        Dziś lud roboczy wsi i miasta
        W jedności swojej stwarza moc,
        Co się po ziemi wszerz rozrasta,
        Jak świt łamiący wieków noc…
        Precz darmozjadów rodzie sępi!
        Czyż nie dość żerów z naszych ciał?
        Gdy lud wam krwawe szpony stępi,
        Dzień szczęścia będzie wiecznie trwał.

        przeł. Maria Markowska
        =================
        od pb: kompleks jot znalazl „proletariat” do siana rjewoljucji = miedzynarodowke trzeba widziec w tym kontekscie

      • ALFA said

        trzeba przypomnieć melodię http://www.youtube.com/watch?v=I16R7wUpGjk

      • ALFA said

      • zyta said

        Przyznam sie, ze mnie obrzydzenie wzielo, jak zobaczylam Lenina…

      • Wojwit said

        @Zyta
        Nie zapominaj, że wtedy, kiedy ta pieśń powstała ucisk (policyjny, sądowy czy fiskalny) był daleko mniejszy niż teraz. Dowód? Robotnik potrafił ze swej pracy utrzymać kilkunastoosobową rodzinę, a obecnie?. Takie demo(n)kratyczne Jewnited States of America przetrzymują dziś „terrorystów” bez wyroku w Guantanamo (torurując nierzadko zresztą), a wtedy nawet za współudział w zamachu na cara Aleksandra I (w Rosji!) nie było wyroku śmierci. Sąd w naszej PRL-bis może wydać wyrok nie mający nawet pozorów sprawiedliwośći (vide – poprzedni temat, programy E. Jaworowicz, strona „aferyprawa”. I co? A za polakożercy Bismarcka Drzymale nie odważono się odebrać jego ziemi. Nie pozwolono mu za to (słynne rugi pruskie) na nowozakupionym gruncie postawić domu. Stąd Drzymała z rodziną zamieszkał w cyrkowym wozie. Żandarm co dzień sprawdzał, czy wóz nie stoi w tym samym miejscu i nic poza tym. Bo tak stanowiło obowiążujące prawo. Nikt Drzymały nie spałował, nie zamknął w psychuszce.
        Ergo: wtedy starano się wywołać rewolucję (a w czyim interesie?) a dziś borykamy się ze światem skażonym porządkiem postrewolucyjnym. Nie wydaje mi się, żeby tekst powstały na zamówienie unych był najodpowiedniejszy do przytaczania jako protest song, zwłaszcza, że ma wyjątkowo złe lewackie konotacje. Do wojny był hymnem Związku Sowieckiego oraz (przez cały czas) hymnem „międzynarodowego proletariatu”. Sam pamiętam, jak dyrektorka szkoły ze wściekłością w oczach darła się żebyśmy wstali, kiedy grają „międzynarodówkę”. Ten sam „proletariat” wprowadza nam dziś NWO trując modyfikowaną genetycznie żywnością i chemitrailami, że o innych „ciekawych” rozwiązaniach szerzej nie wspomnę – homopropaganda, niszczenie rodziny, synkretyzm religijny. Dlatego „Międzynarodówka” pasuje nam, Polakom jak…
        ==============
        Od JP: …. „Rota” -Niemcom

      • zyta said

        @Wojwit powiedział/a
        20 Luty 2010 @ 8:12 pm,

        -lepiej byloby, gdyby pisac komentarze odnoszac sie raczej do tresci a nie wymieniajac extra imienia. Postuluje za opcja Piotra, aby kopiowac tylko imie z godzina wpisu.

        Co do miedzynarodowki, to wg mnie nie ma znaczenia jakie ma konotacje, skoro slowa przedstawiaja prawdziwy obraz rzeczy. Oczywiscie, ze Rota bardziej pasuje do spraw Polski ale mnie np. lezy na sercu nie tylko sprawa Polski ale takze wszystkich istot na swiecie.

      • zyta said

        @od pb: kompleks jot znalazl “proletariat” do siana rjewoljucji = miedzynarodowke trzeba widziec w tym kontekscie,

        -masz racje Piotr, zagalopowalam sie po babsku

    • zyta said

      TO JEST GWALT NA OBYWATELACH!

      http://jaron.salon24.pl/158403,sad-opolski-zakazuje-krytyki-burmistrza-i-knebluje
      2010-02-20 07:14
      Sąd opolski zakazuje krytyki burmistrza i knebluje
      Tagi:
      nysa
      komitet referendalny
      burmistrz
      opozycja
      knebel
      Komunikat Komitetu Referendalnego w Nysie
      Sąd opolski zakazuje krytyki burmistrza i knebluje opozycję.
      Naruszenie fundamentalnych praw obywatelskich. Zemsta sądu nad działaczem „Ruchu Przeciwko Bezprawiu w Sądach i Prokuraturach”

      W dniu 19 lutego 2010 r. Sąd Okręgowy w Opolu, wydział I cywilny, (sędzia Magdalena Domińczyk-Trzciańska) wydał wyrok zakazujący Komitetowi Referendalnemu w Nysie krytykowania burmistrz i jej radnych.
      Wyrok został wydany w trybie 24 –godzinnym ( art. 35 ustawy o referendum tryb wyborczym). Sprawy w trybie art. 35 referendum podobnie jak sprawy w trybie wyborczym, rozpatrywane są w ciągu 24 godzin od złożenia wniosku. Uczestnicy wyborów czy w tym przypadku referendum mogą żądać sprostowania jawnie nieprawdziwej wiadomości.
      W tym przypadku Sąd Okręgowy w Opolu uznał powództwo burmistrza Nysy i zakazał Komitetowi Referendalnemu w Nysie informować społeczeństwo iż (cytuję):
      – „działania burmistrz prowadzą do gigantycznego zadłużenia gminy”,
      – „burmistrz zmierza do zabudowy rynku…”,
      – „burmistrz przeforsowała uchwałę upoważniająca ją do sprzedaży spółek gminnych”;
      – „burmistrz nie zrobiła nic, żeby rozwiązać paraliż komunikacyjny Nysy…”
      – „burmistrz i jej radni przez 3 lata kadencji nie przeznaczyli ani złotówki na zagospodarowanie śródmieścia”
      Oraz informacji, że „burmistrz za publiczne pieniądze wydaje propagandową gazetkę, w której uprawia swoją propagandę i za publiczne pieniądze podróżuje po świecie.”
      Wszystkie te informacje polegają na prawdzie: Referendum zostało zorganizowane ponieważ burmistrz przeforsowała uchwałę o sprzedaży centrum nyskiego rynku, Rada Miejska na jej wniosek podjęła uchwałę upoważniającą ją do rozpoczęcia procesu sprzedaży gminnych spółek, wyborcze plany inwestycyjne burmistrz i radnych rozpoczynające się w roku 2010 przewidują rozpoczęcie budowy dwóch hal sportowych za 63 mln, nowej biblioteki za 17 mln, modernizacji urzędu za 5,5 mln – spowodują, w roku 2011 nierównowagę w budżecie gminy wynoszącym 122 mln w wysokości 37 mln. Wynika to z budżetu uchwalonego przez rade na wniosek burmistrz.
      Burmistrz finansuje też, ze środków publicznych, bezpłatne, propagandowe gazetki uprawiające jej propagandę.
      Dlaczego zatem Sąd Okręgowy w Opolu, w tak oczywistej sprawie podjął tak skandaliczne postanowienie, łamiące konstytucyjna zasadę wolności wypowiedzi? Powodem jest fakt, że wśród inicjatorów referendum jest Janusz Sanocki – redaktor lokalnego tygodnika „Nowiny Nyskie”, działacz Stowarzyszenia „Przeciw Bezprawiu Sądów i Prokuratur”, od lat krytykujący opolskich sędziów i prokuratorów, autor opublikowanej w roku 2009 – „Czarnej księgi opolskiego wymiaru sprawiedliwości”, w której zebrano kilkanaście bulwersujących wyroków i orzeczeń. W 2007 r. Janusz Sanocki wygrał proces przeciwko polskiemu sądownictwu w Strasburgu – rzecz dotyczyła wyroku, który w roku 2002 zapadł właśnie w Sądzie Okręgowym w Opolu, w wydziale I Cywilnym. Od tego czasu opolscy sędziowie z tego wydziału – (Kamiński, Domińczyk-Trzciańska) wydają w każdej sprawie, w której stroną jest działacz Stowarzyszeń „Przeciw Bezprawiu” wyroki nacechowane daleko idącą stronniczością.
      Członkowie Komitetu Referendalnego w Nysie uważają wyrok opolskiego sądu za haniebny, łamiący podstawowe wolności obywatelskie i zapowiedzieli złożenie apelacji do Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu. Problem w tym, że w wydaniu wyroku uchylonego następnie w Strasburgu, uczestniczyli również sędziowie w Sądzie Apelacyjnym we Wrocławiu. Czy zachowają oni bezstronność?
      Piotr Smoter- Pełnomocnik Komitetu Referendalnego w Nysie
      Nysa dnia 19 lutego 2010 r.

  23. MagdaS said

    http://biznes.onet.pl/rzad-zamyka-podlasie-w-skansenie,18496,3180195,1,prasa-detal

    …Rząd wstrzymał budowę odcinków dróg krajowych i obwodnic w północno-wschodniej Polsce, alarmuje „Nasz Dziennik”. BO ? WYBUDUJA JUZ JE PRUSY ?

    http://wiadomosci.onet.pl/2130996,12,bunt_w_nato_sojusznicy_zagrali_przeciw_usa,item.html

    Belgia, Holandia, Luksemburg, Niemcy i Norwegia zażądają w najbliższych tygodniach wycofania z Europy amerykańskiej broni nuklearnej, która jeszcze się tam znajduje – powiedział Dominique Dehaene, rzecznik premiera Belgii Yvesa Leterme’a.
    – ciekawe odzbrojenie … mam wrazenie ze oni o czyms wiedza o czym powiedziec nie chcą. Coś się kreci i jest to coś bliżej co raz – nas Polaków..

  24. MagdaS said

    http://wiadomosci.onet.pl/2131203,12,atrakcja_olimpiady_sterowanie_swiatlami_mysla,item.html

    Jedną z turystycznych atrakcji Vancouver podczas Olimpiady jest możliwość sterowania myślami oświetleniem na wieży CN Tower w Toronto i przy wodospadzie Niagara.

    [ciekawostka „techniczna”]

  25. ALFA said

    TEŻ CIEKAWE!!!!
    W sobotę nad ranem upadł rząd w Amsterdamie. Powód? Nieporozumienia w obrębie koalicji w sprawie wycofania wojsk z Afganistanu w tym roku. O upadku rządu poinformował sam premier Balkenende.

    Gabinet premiera Jana Petera Balkenende upadł po wielogodzinnych negocjacjach pomiędzy przedstawicielami partii tworzących rządzącą koalicję – podały holenderska agencja prasowa ANP i telewizja RTL.

    Podczas konferencji prasowej premier zapowiedział, że przedłoży królowej rezygnacje ministrów i sekretarzy stanu z PvdA oraz odda do jej dyspozycji szefów pozostałych resortów.

    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wi…..upadl.html

  26. ALFA said

    Teorie spiskowe w radiu Kraków
    jak na pierwszy przekaz to wielki sukces


  27. Dawid- przez audycje radiowe też można walczyć z bezprawiem said

    To nie jest zły pomysł wykorzystać radio do dzielenia się informacjami!

  28. Magda said

    dziś w Radiu Maryja o 18:15 „Rozmowy niedokończone” na temat prawa z europosłem Januszem Wojciechowskim.

  29. Brenda said

    http://www.dekalog.pl/eliasz/goscie/dunkel/i.htm
    opisane co to jest kosciol dzisiaj i skad wziely sie wszelkie jego nakazy i zakazy.

  30. a google to nas nie lubi…

    http://demotywatory.pl/531087/Wujek-Google-

  31. Dawid said

    Zdrajcy na pal.Odważny człowiek, nie on kryje oburzenia jesli chodzi o wykupownie ziem prez niemców

  32. wWAx!0M said

    Czy istnieje w Polsce jakaś bojowka do ktorej mógłbym się przylaczyc , mówię poważnie , jestem gotowy rzucić w cholerę prace , sprzedac dobra materialne i zamieszkać gdzieś w lesie …….. z którego mógłbym wyskoczyć raz na jakiś czas zrobić coś pozytecznego i wrócić do szalasu , już dawno przestałem się bać o swoje życie , może warto jejzadedykowac ……

Dodaj komentarz