Grypa666's Blog

Co gorsze grypa czy kompleks jot?

Pierwsze zgony w Szwecji od szczepionki na „świńską grypę”

Posted by grypa666 w dniu 23/10/2009

Pierwsze zgony w Szwecji  od szczepionki na „świńską grypę”, Przełożył Jerzy, 23-X-2009, theflucase.com

Poinformowaliśmy już o ponad 200 przypadkach efektów ubocznych po masowych szczepieniach w Szwecji. Jak dotąd grupami docelowymi były tzw „grupy ryzyka”, chorzy, pracujący w szpitalach, kobiety w ciąży (!). Historycznie rzecz ujmując raporty o efektach ubocznych stanowią wierzchołek góry lodowej i jeśli kierować się przeszłością, to światło ujrzało maksimum 10% wszystkich takich przypadków. Urzędnicy przebąkują nawet, że nie jest zwykłą rzeczą informowanie o takich ubocznych efektach.  Szwedzkie władze oznajmiły, że „zaczniemy teraz prosić ludzi, aby nas informowali o poważnych efektach ubocznych, takich, o których nic nam nie było wiadomo dotąd”. Taka strategia spowoduje, że o bardzo niewielu przypadkach będzie się informować, a informacje o efektach, które są już znane w ogóle nie ujrzą światła dziennego, co jest szokujące.

Dzisiaj gazeta Aftonbladet ujawnia, że dwoje Szwedów  zmarło od zastrzyku Pandremix, szczepionki na świńską grypę.
Media w Szwecji stale promowały masowe szczepienia I systematycznie blokowały publikację krytycznych głosów lub debat. Szczepienia się właśnie zaczęły, ale w Szwecji już uśmierciły więcej ludzi, niż tzw „świńska grypa”. Propaganda stale powtarzała, że „potrzebujemy się zaszczepić, by unikać  zarażania innych i aby się uchronić przed stratami ekonomicznymi, wynikłymi stąd, że wielu choruje jednocześnie. Grypa zabije o wiele więcej, niż kiedykolwiek mogłaby szczepionka.” Jest to inne wierutne kłamstwo, dodane do wielu innych.

W jak się wydaje pierwszym przypadku zmienionej postawy w stosunku do szczepionek, dzisiejsza Aftonbladet ujawnia, że dwójka starszych obywateli, która się zaszczepiła, wkrótce potem zmarła. Oboje byli już chorzy, mieli poważne zdrowotne problemy. Pierwszym był starszy mężczyzna, który zmarł, jak to wyglądało na atak serca. Drugą śmiertelną ofiarą była kobieta w wieku lat 65, którą znaleziono zmarłą w domu w 2 dni po tym, jak się zaszczepiła. Mówiło się, że cierpiała na „syndrom mięśniowy” (w oryginale : „muscle condition”).

Nawet pomimo tego, że oczywistym jest, że szczepionka powoduje szereg ubocznych efektów, w tym zgon, urzędnicy służby zdrowia negują związek jednego z drugim.. Lennart Waldelind,  pracujący dla The Medical Products Agency mówi „Bardzo trudno przesądzać. To kwestia personalnej preferencji, jak ktoś to zadeklaruje.”

W Expressen mówi on o szkodach spowodowanych przez szczepionki: „Czasami można tylko dojść do związku między jednym i drugim po pewnym czasie.”

Nie jest niespodzianką dla szwedzkich władz że te szczepienia doprowadzą do poważnych problemów, było bowiem aż nadto ostrzeżeń wysłanych przez setki, jeśli nie tysiące zatroskanych jednostek.

Lennart Waldelind wyjaśnia, że obecnie Medical Products Agency  formułuje ostrzeżenia do starszych ludzi, dotyczące szczepionek na “świńską” grypę. Będzie bardzo ciekawe, kto przyjmie na siebie odpowiedzialność za to śmiertelne testowanie nowej szczepionki na olbrzymią skalę na bezbronnych i wprowadzonych w błąd ludziach.

Tytuł w Aftonbladet brzmi: „Szczepionka na grypę jest być może za mocna”.

Największy medyczny skandal w  historii Szwecji właśnie się zaczął.

Johan Niklasson

Komentarze 42 to “Pierwsze zgony w Szwecji od szczepionki na „świńską grypę””

  1. XYZ said

    Do wszystkich juz nawet po 40-ce !
    Prostymi zdaniami chcemy wam podpowiedziec odwieczna prawde :
    Uklad odpornosciowy (imunologiczny) czlowieka daje sobie rade ze wszystkim chorobami i truciznami/toksynami do czasu kiedy to jeszcze jak nowy samochod ma „zdrowe” niewyeksplowatowane czesci i mozesz rwac nawet z maksymalna predkoscia.
    Po osiagnieciu polowy pulapu zyciowego czlowiek zaczyna szwankowac tak jak i samochod i jego uklady .Trzeba wiec zwolnic jazde i opanowac swoje zycie odstawiajac wszelkie zachcianki .
    Czlowiek po 60-tce to juz wrak do remontu ,bywa,ze jeszcze sprawny we wielu ukladach ale juz nie na pelnym gazie (bywaja wyjatki) !
    Wysiadaja wszystkie te uklady,ktore byly nadmiernie eksploatowane do tej pory i teraz – UWAGA !
    Staremu czlowiekowi gdy podasz wiagre a silnikowi eter ,to cos moze szlag trafic – prawda ?
    Dlatego tez , gdy teraz staremu podadza jakis wirus (czy chociazby cos na przeczyszczenie lub podniete) to jego uklad odpornosciowy moze nie wytrzymac i do piachu ,jak silnik na wysokim oktanie i pelnym gazie na zlom !!!
    Nasz uklad odpornosciowy ma tez swoje „regulacje” i niech zadna szmulowa menda nie probuje nas na swoje bajery, wszczykiwujac nam kazde gowno lub ladujac w starych sexocholikow wiagre – tylko dla wlasnego interesu lacznie z zakladami pogrzebowymi oraz wszelkimi lapiduchami i globalpodloscia !!!
    Jestes po polowie zycia odloz wszelkie swinstwa na bok ,twoja mlodosc jest juz za toba.
    Tylko mlody , zdrowy organizm ludzki moze zwalczyc wszelkie swinstwa i przetrwa tak i nowe autko na pelnym gazie pojedzie ale do czasu swego kresu.
    Plunij na wszelkie uzywki i szczepienia i POZYJ JESZCZE na wolnych obrotach i wlasny rachunek i rozsadek !
    GLUPIM WSZYSKO MOZNA WMOWIC i Z NIMI UCZYNIC !
    Dajemy ci to pod rozwage to co napisalismy prostym ludzkim jezykiem bez naukowego belkotu i nazewnictwa.
    A gdy juz cie sila beda wlec na szczepienie ,TO BRON SIE JAK POTRAFISZ i nie idz na cmentarz jak samochod na zlomowisko.
    ==========================
    od p.b.: no, no… xyz na lektora do przedszkoli i domow starcow – troche pokory i szacunku dla starszych przydaloby ci sie – niech Bog ci wybaczy

    • grypa666 said

      To nie znasz Piotra Beina (po 60-tce), chciałbyś byc taki „zużyty”. Ale z resztą się zgadzam w 100%

    • jerzy said

      Piszesz z wielką pewnością, a nie masz racji;

      Powiadasz: „Wysiadaja wszystkie te układy, ktore były nadmiernie eksploatowane do tej pory”. Jest dokładnie na odwrót. Te układy, ktore byly nadmiernie eksploatowane, są właśnie bardzo sprawne, na przykład mięśnie, muskuły, a te układy, które były mało używane są w zaniku. Przykład – też mięśnie. Nie używaj ich przez jakiś czas i potem zobacz, co się z nimi stanie. Miałem w szkole nauczyciela gimnastyki, który był po sześćdziesiątce, szkoda, żeś nie widział, jaki był sprawny fizycznie. Używał swoich mięśni, ot co.
      A jeśli ktoś używa swego mózgu, jeśli coś każdego dnia rozwiązuje, stawia swemu umysłowi trudne wyzwania – może w ten sposób nawet nie dopuścić do Alzheimera. A kto nie używa swego umysłu i jest bierny umysłowo – staje się żałosnym durniem, co nawet widać po wyrazie twarzy. Nie potrzebuję tego dowodzić, rozejrzyj się dokoła 🙂 .

      A wreszcie kto używa do późna swego delikatnie mówiąc „układu seksualnego”, to ile kobiet może do późna zadowolić 😉 . A ten, kto nie używa swego „układu”, temu maleje i kaliber i możliwości. Każdy seksuolog Ci to potwierdzi.

      Jeżeli główna przesłanka Twego rozumowania jest wadliwa, to jaki jest wniosek? 😉

      • phs said

        Jerzy, generalnie masz rację w tym co napisałeś, jednak nie jest to reguła. Przykład – układ słuchu – najzwyczajniej w świecie „zużywa się”. Osoby słuchające dużo muzyki (niekoniecznie bardzo głośnej) często mają już w średnim wieku znaczny ubytek wrażliwości na wysokie częstotliwości – efekt zauważalny u wielu zawodowych muzyków.

    • zyta said

      XYZ,
      dzieki za ta podpowiedz dla wszystkich nawet juz po 40. Czlowiek zyje z rozpedu i nie zdaje sobie z wielu rzeczy sprawy. Db, ze znajduja sie tacy, co wykazuja troske o innych.

    • Michal said

      Bredzisz człowieku.
      Nie masz pojęcia a wypisujesz takie głupoty że aż ręce opadają.
      Można mieć kilka lat i mieć słaby system immunologiczny a można mieć lat 80 i posiadać silny system.
      Mój ojciec , który skończył 70 lat jest zdrowym człowiekiem o jasnym jasnym umyśle. Nie jeden młody człowiek nie dorównuje mu.
      Ty natomiast z tego co mogę wnioskować, a dokładnie z twojej wypowiedzi w której sporo błędów, jesteś już zramolały. Domniemam że jesteś młodym człowiekiem? Tym bardziej współczuję.
      Nie wspomnę już o twojej arogancji i braku poszanowania dla ludzi.

  2. robot said

    Ten artykuł to jedno wielkie blablablowanie. Jak na razie nie ma udokumentowanego związku pomiędzy zgonami, a przyjęciem szczepionki. No ale faktycznie lepiej te zgony dopasować pod tezę zabójczej szczepionki, coby było strrrraszniej. Inna sprawa to wasza nienawiść do oficjalnych mediów. Tak ich nie znosicie, uważacie za niewiarygodne, a cytujecie coś na kształt polskojęzycznego fucktu. Litości..
    =========================
    od p.b.: gadacie jak robot, robocie… jesli nie jak adwokat satanistow z giewu
    dowody juz wyplywaja (szwecja) na zgony chorowitych staruszkow od szczepionki na h1n1, a wczoraj przetlumaczylem dowody z tego samego kraju na ciezkie choroby po zaszczepieniu sie pielegniarek, tj. grupy dosc odpornej z racji wykonywania zawodu; mozna z tego sobie dosp[iewac, wszystkoumny robocie, ze podobnie slabo chronione immunologicznie grupy malych dzieci i ciezarnych tez zareaguja zgonami na scypienia h1n1;
    prosze o odpowiedz faktyczna, albo splywasz stad

    • grypa666 said

      Faktycznie jestes „robot”. Bezmózgowiec. Zainputuj wszystkie wpisy na tym blogu to będziesz outputował inaczej.

    • mizia said

      JAKO AGENCIURA POPRĘ CIĘ JAK ZAŁATWISZ W TYCH MEDIACH RZETELNA ODPOWIEDŻ W POSTACI ART.:
      1) JASNA ODPOWIEDŻ I WYJASNIENIE DLACZEGO JEST OD CZERWCA TEGO ROKU OGŁOSZONY 6 STOPIEŃ GLOBALNEJ PANDEMII- A CHORYCH JEST COŚ OKOŁO 0 % po przecinku.
      2)dlaczego WHO uparło się zaszczepić PIĘC MILIARDÓW LUDZI – PREPARATAMI NIEPRZETESTOWANYMI co sami przyznają.
      3) ŻETELNE INFORMACJE NA TEMAT SKŁADNIKÓW TYCH PREPARATÓW MOŻE BYĆ W FORMIE TABELKI NP.
      RTĘĆ – wpływ na organizm ludzki – „zwieksza koncentracje”
      SKWALEN – J/W – „rewelacja wspomaga leczenie HIFA,SYFA i IMPOTENCJI.
      3 PROSTE ODPOWIEDZI I MOJA „NIENAWISC” DO MEDIÓW ZNIKA I ZACZYNAMWSPOMAGAC P.BRYLAK W KADZENIU np. baxsterowi.
      PROSTE PRAWDA – WIĘC CZEKAM.

      • grypa666 said

        Nie denerwuj się. Oni liczą na to, że przekonaja na start o tym, że blog jest bez wartości. Ale tu nie wchodzą durnie.

      • robot said

        1. Nigdy nie twierdziłem, że sprawy nie ma. Można powiedzieć, iż od pierwszego doniesienia w polskich mediach, a brzmiało ono mniej więcej tak „Tego wirusa nie da się powstrzymać” staram się śledzić co w trawie piszczy. Ostatni stopień to nadużycie, które moim zdaniem posłużyć ma zastraszeniu części ziemskiej populacji, oraz wciśnięciu ludziom słabo łączącym fakty szczepionek, których zbyt to niebanalny wręcz dochód dla karteli farmaceutycznych.
        2. Z tego co wiem, w oficjalnych komunikatach nie padło marzycielskie stwierdzenie o chęci zaszczepienia 5 miliardów ludzi. To co napisałeś to czyste urojenie. Oczywiście naciski na masowe szczepienia istnieją, ale znowu nie są one aż tak silne by przekonać do nich ludzi bardziej rozgarniętych, a tych na szczęście jest całkiem sporo. Zaszczepią się ci, którzy mają ku temu racjonalne, zdrowotne powody, oraz ci, których życie wypełniają impulsy z telewizorni, tudzież innych wpływowych środków masowego przekazu.
        3. Nie neguję faktu, iż szczepionki nie koniecznie muszą być zdrowe, ale tak akurat było zawsze. Przemysł farmaceutyczny pod pozorem pomocy ludziom, zawsze dążył do maksymalizacji swoich zysków. Nie rzadko narażając człowieka na przeróżne ubytki na zdrowiu. Człowiek rozsądny w sprawie własnego, indywidualnego szczepienia użyje raczej mózgu w celu porównania wszystkich za i przeciw.

      • Obsertwator said

        piszesz:
        ” Zaszczepią się ci, ….., których życie wypełniają impulsy z telewizorni, tudzież innych wpływowych środków masowego przekazu.”

        takich ludzi jest ok. 90%

        niestety

      • robot said

        „takich ludzi jest ok. 90%

        niestety”

        raczej nie jesteś w stanie tego zweryfikować 🙂

      • mizia said

        TU MASZ LINK DO TYCH MOICH WYMYŚLONYCH 5 MILIARDÓW
        NIEBÓJ NIC -OBIECALI 5 MILIARDÓW BEDZIE 5 MILIARDÓW

        http://news.money.pl/artykul/bedzie;mniej;szczepionek;przeciwko;a;h1n1,124,0,537724.html

        a teraz ładnie PRZEPROŚ

      • robot said

        Nie mam za co przepraszać, gdyż nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.

        „Przewidywała ona dotychczas, że producenci leków będą w stanie wyprodukować 5 miliardów dawek rocznie.”

        Możliwość wyprodukowania 5 miliardów szczepionek rocznie NIE JEST RÓWNA zaczczepieniu 5 miliardów ludzi.

        Poza tym, dlaczego mam wierzyć w te dane, skoro media kłamią? he?

      • mizia said

        URAZIŁEŚ MOJA AGENCIURSKĄ GODNOSĆ
        WIEDZ ze prawdziwy profesjonalny agenciura zawsze i wszedzie podpiera się prawdziwymi informacjami przez co jego jawna działalnośc nigdy nie może być zasufladkowana jednoznacznie a bedacy pod wpływem działania agenciury nigdy nie są pozbawieni watpliwości ale i pewność terz jest zachwiana.
        ZUPEŁNIE CO INNEGO Z KOLEZANKĄ BRYDAK nigdy nie uwarzała na kursach i efekt taki że szlachetny fach agenciurski został wystawiony na śmiesznosć.
        ps. ja zawsze mówiłem prywatnie szefowi że kolezanka brydak się poprostu nienadaje ALE ŚITWY NIE OMIJAJA NAWET NASZYCH SRODOWISK.

      • mizia said

        BO TO TWOJE MADIA
        A POZATYM POPATRZ NA DATE TEGO ART. ZARECZAM CIE ZE DYSPONUJA JUZ LICZBĄ SZCZEPIONEK O JAKIEJ MYŚLA DOCELOWO troche czasu mineło
        ps. nie produkuje tego jedna jedyna ‚fabryka” ssam sobie sprawdż ile i na ile zmian tyraja.

      • robot said

        Niby miało być ironicznie, a wyszło jak wyszło, czyli bełkotliwie. Dalej podtrzymujesz swoją tezę o tych 5 miliardach zaszczepionych? Jeżeli tak, to na jakiej podstawie?

      • robot said

        I co ma ilość wyprodukowanych szczepionek do faktycznej ilości szczepień?

      • mizia said

        no właśnie p.robot oto jest pytanie co ma ilośc wyprodukowanych do ilości zamierzonych szczepień
        ps.
        ty chyba juz jesteś po szczepieniu jeśli nie radzisz sobie z tak prostym dylematem.
        WALNIJ W ŻYŁE RTĘCI I W TYŁEK CZOPEK ZE SKWALENU A NAPEWNO WRUCI CI LOGICZNY TOK ROZUMOWANIA – ja nic nie sugeruje to pani profecor poleca takie kuracje.

      • robot said

        Ilość szczepionek wyprodukowanych NIE MUSI równać się ilości dokonanych szczepień. Niestety manipulujesz kolego pisząc o jakiejś bliżej nie określonej ilości ZAMIERZONYCH szczepień. Czyżbyś po raz kolejny miał problemy z właściwym odczytaniem treści pisanej?

      • Wojtekk said

        Nie dajcie się wkręcać i na takie rozmowy z „ludźmi” typu robot. To strata energii i czasu. Zwyczajnie ignorujcie tego typu dezinformatorów.

    • Artur said

      Stary ja kocham oficjalne media. Dzięki nim mam jasny obraz ludzkiej przewrotności, bez słupków i statystyk.
      Widzę jak cenna jest prawda. Wolą pleść bzdury za kilka tysięcy miesięcznie niż mówić prawdę i być obdarzonymi szacunkiem ludźmi.
      Ale czy ty to zrozumiesz? Robot 🙂
      ===========================
      od p.b: dobre!

      • zyta said

        „robot powiedział/a
        23 październik 2009 @ 2:56 pm
        I co ma ilość wyprodukowanych szczepionek do faktycznej ilości szczepień?”

        ja bym jeszcze dodala w odpow.robotowi, ze pewnie te szczepionki produkuja ot tak sobie dla swojego „widzimisie”, wcale ale to wcale nie po to zeby szczepic…

    • mizia said

      A TO KOMENTARZE Z POD ARTYKÓŁU O SZCZEPIENIACH W ANGLII – U.K
      widać że nie tylko na tym blogu ludzie już wiedzą co jest GRANE. PANIE ROBOT -OPÓR ROŚNIE NIE BEDZIE TAK ŁATWO- jak planowali a byćmoze plan szczeżnie.

      OTO WSZYSTKIE KOMENTY Z INTERII POD ART O SZCZEPIENIACH WU.K,G.B
      durni ludzie( 2009-10-23 07:59)
      ~anyżek

      czy nie wiedzą że szczepionki szkodzą ,dlaczego
      naukowcy z instytutu Pasteura nie szczepią swoich
      dzieci? bo o tym wiedzą!!!!!!!!!!!

      czy nie wiedzą że szczepionki szkodzą ,dlaczego
      naukowcy z instytutu Pasteura nie szczepią swoich
      dzieci? bo o tym wiedzą!!!!!!!!!!!
      Koniec…( 2009-10-22 22:13)
      ~Wojox

      Widzę już efekty, współpracownik poszedł się
      zaszczepić bo było „za darmo”. Parskłem
      śmiechem, miał kołatanie serca, poty, i inne
      cuda. Teraz non stop kaszle i rozsiewa to
      świństwo co przyjął. Dziś kupił syropek na
      kaszel. Nie dziwne ? Był zdrowy a stał się
      chory ? I ma wydatki teraz ? Bedę obserwował co
      z nim, ale pod oczami worki i wogóle nieciekawie
      wygląda. Niestety „inteligentniejsi” pójdą na
      pierwszy ogień w tej depopulacji.

      Po drugie, Jezus przepowiedział czasy końca.
      Ostrzegł kobiety w ciąży iż w tych dniach
      będzie im najgorzej. Więc szatańska organizacja
      ONZ (WHO), ZADBAŁA o zdrowie, a szczególnie
      chcą najpierw wykończyć kobiety w ciąży i
      dzieci, oraz chorych BO TO CO NADCIĄGA, przeraża
      ich….chcą ukrócić ludziom cierpień…

      Widzę już efekty, współpracownik poszedł się
      zaszczepić bo było „za darmo”. Parskłem
      śmiechem, miał kołatanie serca, poty, i inne
      cuda. Teraz non stop kaszle i rozsiewa to
      świństwo co przyjął. Dziś kupił syropek na
      kaszel. Nie dziwne ? Był zdrowy a stał się
      chory ? I ma wydatki teraz ? Bedę obserwował co
      z nim, ale pod oczami worki i wogóle nieciekawie
      wygląda. Niestety „inteligentniejsi” pójdą na
      pierwszy ogień w tej depopulacji.

      Po drugie, Jezus przepowiedział czasy końca.
      Ostrzegł kobiety w ciąży iż w tych dniach
      będzie im najgorzej. Więc szatańska organizacja
      ONZ (WHO), ZADBAŁA o zdrowie, a szczególnie
      chcą najpierw wykończyć kobiety w ciąży i
      dzieci, oraz chorych BO TO CO NADCIĄGA, przeraża
      ich….chcą ukrócić ludziom cierpień…
      BZDURA( 2009-10-22 21:32)
      ~WOJTEK

      PRZECIEZ TO JEST TOTALNA BZDURA W ANGIELSKIEJ
      GAZECIE PISZE ZE SZCZEPIONKA TA WYWOLUJE EFEKTY
      UBOCZNE I JEST WYCOFANA A POLSKA PROPAGANDA JAK
      ZWYKLE JEST NIE NA CZASIE LOL LOL LOL BRAWO HAHAHA
      POLACZKI

      PRZECIEZ TO JEST TOTALNA BZDURA W ANGIELSKIEJ
      GAZECIE PISZE ZE SZCZEPIONKA TA WYWOLUJE EFEKTY
      UBOCZNE I JEST WYCOFANA A POLSKA PROPAGANDA JAK
      ZWYKLE JEST NIE NA CZASIE LOL LOL LOL BRAWO HAHAHA
      POLACZKI
      trumny (3)( 2009-10-21 11:32)
      ~zrozpaczona

      trumny tez sa juz gotowe na te 14 milionow
      ludzi!!!!

      trumny tez sa juz gotowe na te 14 milionow
      ludzi!!!!
      Re: Re: trumny( 2009-10-22 19:14)
      ~zrospaczona

      niewydaje mi sie ze gadam bzdury,za to ty moim
      zdaniem jestes malo doinformowany-popatrz na
      komenarze powyzej,same za siebie mowia o co w tym
      wszystkim chodzi i naprawde szczerze ALARMUJE-NIE
      SZCZEPCIE SIEBIE I SWOICH RODZIN JEZELI CHCECIE
      PRZEZYC w tym zwariowanym swiecie…:(((:(((:(((

      niewydaje mi sie ze gadam bzdury,za to ty moim
      zdaniem jestes malo doinformowany-popatrz na
      komenarze powyzej,same za siebie mowia o co w tym
      wszystkim chodzi i naprawde szczerze ALARMUJE-NIE
      SZCZEPCIE SIEBIE I SWOICH RODZIN JEZELI CHCECIE
      PRZEZYC w tym zwariowanym swiecie…:(((:(((:(((
      POZNAJ OBJAWY WIRUSA!( 2009-10-22 13:12)
      ~~doinformowany

      Jakie są oznaki i objawy wirusa
      „świńskiej grypy”na ludzi?
      Objawy wirusa H1N1, są podobne do grypy
      sezonowej i obejmują: gorączkę, kaszel, ból
      gardła, katar i zatkany nos, bóle ciała, bóle
      głowy, dreszcze i zmęczenie. Chociaż gorączka
      i kaszel są najczęstszymi objawami. Wirus H1N1
      wydaje się powodować biegunkę i wymioty
      częściej niż zwykła (sezonowa) grypa.

      ~Tako rzecze doinformowany.

      Jakie są oznaki i objawy wirusa
      „świńskiej grypy”na ludzi?
      Objawy wirusa H1N1, są podobne do grypy
      sezonowej i obejmują: gorączkę, kaszel, ból
      gardła, katar i zatkany nos, bóle ciała, bóle
      głowy, dreszcze i zmęczenie. Chociaż gorączka
      i kaszel są najczęstszymi objawami. Wirus H1N1
      wydaje się powodować biegunkę i wymioty
      częściej niż zwykła (sezonowa) grypa.

      ~Tako rzecze doinformowany.
      NIEEEEE!!!!!! (1)( 2009-10-21 21:51)
      ~Aa

      nie wierze, ze ci ludzie dadza sobie dobrowolnie
      wstrzyknac do organizmow bron biologiczna ktora
      ich usmierci lub spowoduje ciezkie choroby. Niech
      Bog ma ich w swojej opiece…

      nie wierze, ze ci ludzie dadza sobie dobrowolnie
      wstrzyknac do organizmow bron biologiczna ktora
      ich usmierci lub spowoduje ciezkie choroby. Niech
      Bog ma ich w swojej opiece…
      Re: NIEEEEE!!!!!!( 2009-10-22 09:30)
      ~ada

      trudno w to uwierzyć a jednak, szczepienia mają
      być obowiązkowe i co wtedy?????

      trudno w to uwierzyć a jednak, szczepienia mają
      być obowiązkowe i co wtedy?????
      czyli śmiertelność 0,02%( 2009-10-22 09:19)
      ~jł

      sezonowa ma na poziomie 0,05-0,1%. No to jaka to
      pandemia? a taka mianowicie, że WHO zmieniło
      definicje pandemii, i oto nagle grypa staje sie
      wrogiem publicznym numer 1, rządy planuja
      przymusowe szczepienia przy pomocy szczepionekrm,
      w których udziały mają… członkowie tych
      rządów, i do tego zwalna sie te firm z
      odpowiedzialności za efekty uboczne.

      więc pytam niedwierków: FAJNY BIZNES?

      sezonowa ma na poziomie 0,05-0,1%. No to jaka to
      pandemia? a taka mianowicie, że WHO zmieniło
      definicje pandemii, i oto nagle grypa staje sie
      wrogiem publicznym numer 1, rządy planuja
      przymusowe szczepienia przy pomocy szczepionekrm,
      w których udziały mają… członkowie tych
      rządów, i do tego zwalna sie te firm z
      odpowiedzialności za efekty uboczne.

      więc pytam niedwierków: FAJNY BIZNES?
      sposob( 2009-10-22 00:16)
      ~anglosas

      na przeludnienie – tak ciagle narzekaja ze za duzo
      ludzi na wyspie a ma byc jeszcze gorzej to okolo
      (czesc moze byc tak beszczelna i przezyc) 14 mln
      mniej zawsze rozwiazuje problem 🙂

      na przeludnienie – tak ciagle narzekaja ze za duzo
      ludzi na wyspie a ma byc jeszcze gorzej to okolo
      (czesc moze byc tak beszczelna i przezyc) 14 mln
      mniej zawsze rozwiazuje problem 🙂
      NWO (1)( 2009-10-21 14:51)
      ~axemans

      NWO.USA Wielka brytania szczepienia wiadomo o co
      chodzi.CHODZI O OSLABIENIE SYSTEMU zdrowia by
      ludzie szybciej umierali i ten cytat pierszenstwo
      beda miec ludzie o slabszym zdrowiu i kobiety w
      ciazy.Brawo kazdy kto da sie zaszczepic jest
      krolikiem doswiadczalnym badz totalnym kretynem
      dla illuminati.Prawda jest taka ze wszystko
      przyspiesza cala ta maszyna przyspiesza
      ,szczepienia,opryski z nieba,31 grudzien kodeks ds
      zywnosci(bedziemy jesc chemiczne jedzenie )ktore
      nas szybko wykonczy,dalej kryzys
      ekonomiczny(sztucznie zrobiony)dalej projekt haarp
      bron masowej zaglady apropo to jsest.Spiesza sie
      bo ludzie sie budza i sie przeciwstawia tej tyrani
      ktora ma nastapic dlatego chca nas jak najszybciej
      wykonczyc.I tak jestesmy niewolnikami wyprowadzani
      w weekendy na spacer by pooddychac tym co
      spuszczaja na nas ich samoloty,albo wydac
      pieniadze na to co nam proponuja juz oczywiscie po
      odjeciu ich gangsterskiego podatku

      NWO.USA Wielka brytania szczepienia wiadomo o co
      chodzi.CHODZI O OSLABIENIE SYSTEMU zdrowia by
      ludzie szybciej umierali i ten cytat pierszenstwo
      beda miec ludzie o slabszym zdrowiu i kobiety w
      ciazy.Brawo kazdy kto da sie zaszczepic jest
      krolikiem doswiadczalnym badz totalnym kretynem
      dla illuminati.Prawda jest taka ze wszystko
      przyspiesza cala ta maszyna przyspiesza
      ,szczepienia,opryski z nieba,31 grudzien kodeks ds
      zywnosci(bedziemy jesc chemiczne jedzenie )ktore
      nas szybko wykonczy,dalej kryzys
      ekonomiczny(sztucznie zrobiony)dalej projekt haarp
      bron masowej zaglady apropo to jsest.Spiesza sie
      bo ludzie sie budza i sie przeciwstawia tej tyrani
      ktora ma nastapic dlatego chca nas jak najszybciej
      wykonczyc.I tak jestesmy niewolnikami wyprowadzani
      w weekendy na spacer by pooddychac tym co
      spuszczaja na nas ich samoloty,albo wydac
      pieniadze na to co nam proponuja juz oczywiscie po
      odjeciu ich gangsterskiego podatku
      Re: NWO( 2009-10-21 22:00)
      ~Grażyna

      masz racje, np takie suplementy firmy VISION
      wyciągają ludzi z najgorszych chorób, ale firmy
      farmaceutyczne wszystko robią aby to zmieść z
      rynku, gdyby te suplementy byly znane szerokiej
      rzeszy to farmaceuci poszliby z torbami, wszystko
      się robi aby ludzie kupowali w aptekach a
      lekarstwa a te wiadomo na jedno pomogą a na
      więcej zaszkodzą

      masz racje, np takie suplementy firmy VISION
      wyciągają ludzi z najgorszych chorób, ale firmy
      farmaceutyczne wszystko robią aby to zmieść z
      rynku, gdyby te suplementy byly znane szerokiej
      rzeszy to farmaceuci poszliby z torbami, wszystko
      się robi aby ludzie kupowali w aptekach a
      lekarstwa a te wiadomo na jedno pomogą a na
      więcej zaszkodzą
      a jednak( 2009-10-21 11:43)
      ~ewa

      wiec 14 mln ludzi w piach

      heh…dobre……( 2009-10-21 11:23)
      ~monia

      nie badzcie glupi i niedajcie sie zaszczepic!!!!!!

      • zyta said

        „Po drugie, Jezus przepowiedział czasy końca.
        Ostrzegł kobiety w ciąży iż w tych dniach
        będzie im najgorzej. Więc szatańska organizacja
        ONZ (WHO), ZADBAŁA o zdrowie, a szczególnie
        chcą najpierw wykończyć kobiety w ciąży i
        dzieci, oraz chorych BO TO CO NADCIĄGA, przeraża
        ich….chcą ukrócić ludziom cierpień…
        BZDURA( 2009-10-22 21:32)
        ~WOJTEK”

        ja bym powiedziala, ze nikt nie chce ukrocic ludziom cierpien, a raczej ich poprostu i normalnie wytluc. Slabych, biednych, bezbronnych i chorych najlatwiej

    • Aśka said

      Od 20 lat nie byłam u lekarza. W tym roku przez przypadek wykryli u mnie duże kamienie.Lekarz mówił, że to niebezpieczne, bo w każdej chwili mogę dostać ataku i pod nóz, więc zlecil szczepienia na wzw. Po kilku dniach poczułam ból stawy skokowego, potem barkowego, nadgarstka, stawów palców u rąk. Lekarz podejrzewał dnę lub RZS, ale stwierdził, że na pierwsze objawy RZS jestem już za stara. Badania krwi wykluczyły natomiast dnę. Skierował do reumatologa. Ten zapisał mnóstwo silnych środków (chemicznych oczywiście). O szkodliwości szczepionek wtedy jeszcze nie wiedziałam. Choroby nie zjagnozował jeszcze, bo do niczego mu objawy nie pasowały. Zapisał maści, potem leki, które brałam przez kilka miesięcy. Po każdej tygodniowej przerwie w zażywaniu leków ból wracał. Wreszcie pokojarzyłam szczepienie z tymi objawami bólowymi i przy następnej wizycie powiedziałam o moich obserwacjach dotyczących zbieżności wystąpienia bólu ze szczepieniem. Powiedział, że może być tak, że szczepionka zainicjowała chorobę i ponownie zapisał leki farmakologiczne. Nie wykupiłam już ich jednak. W zamian zaopatrzyłam się w cytryny, koncentrat zielonej herbaty i srebro koloidalne. Idealnie jeszcze nie jest, ale daje się żyć.

      Drugi przypadek z moją mamą, która brała szczepionki przeciwko grypie, po tym jak w 1 roku miała 3x zapalenie płuc (za pierwszym razem lekarz wygonił ją ze szpitala po 5 dniach, niewyleczoną). Od tego czasu, nie pamiętam dokładnie przez ile lat 4-5, corocznie szczepiła się na grypę i z roku na rok było z nią coraz gorzej. Przyplątały się kłopoty z chodzeniem, potem schorzenia neurologiczne. Lekarze mówili, że objawy podobne są do alzheimera i do parkinsona, ale dokładnej diagnozy też nie postawili. Pogorszenie następowało bardzo szybko i niestety nie udało się mamy uratować. O szkodliwości szczepionek wtenczas niestety nie wiedziałam.

  3. Bruno said

    SAO PAULO – Biuletyn Ministerstwa Zdrowia wydany 19 pażdziernika pisze że ponad 1368 osób zmarło na grypę H1N1 w Brazylii, pomiędzy 25 kwietnia a 10 października. Łączna liczba zakażonych 17219 osób,
    Brazylia ma największa ilość ofiar śmiertelnych w świecie

    http://www.estadao.com.br/noticias/geral,de-abril-a-outubro-gripe-suina-mata-1368-no-pais,453156,0.htm
    ===========================
    od p.b.: bardziej interesujace byloby wiedziec, jak to sie porownuje ze statystykami zwyklej grypy i in. chorob, wypadkow drogowych itd. — nie dajmy sie zwariowac

    • grypa666 said

      Na „zwykła” grypę umiera więcejosób niz na świńską. Ale nie są to osoby silne, raczej słabe, które dostają zapalenia płuc i innych powikłań. „Świńska” rzekomo atakuje tych silnych. Taka jest ponoć różnica.

    • Aśka said

      Ciekawi mnie, czy każdy z tych przypadków śmiertelnych miał zdiagnozowaną (potwierdzoną badaniami) grypę H1N1?

  4. Bruno said

    Departament Rolnictwa Stanów Zjednoczonych potwierdził wczoraj że świnie które brały udział w targach rolniczych zostały zarażone wirusem H1N1 w stanie Minnesota.

    http://www.estadao.com.br/estadaodehoje/20091020/not_imp453359,0.php
    ============================
    od p.b.: bo po pokazach tuszy wieczorem warchlaki i maciory ogladaly brydak w telewizorni (roznica czasu przez atlantyk) i pobiegly sie zascypic

    • grypa666 said

      No i to jest problem. Wkrótce zacznie się wybijanie świń, potem drobiu. Wirus może atakować nie tylko człowieka.
      ===================================
      od p.b.: afrykanczycy madrzy, jedza owady, a te nielatwo wybic

  5. Gregor said

    http://www.nieznany.pl/Szczepienia-niebezpieczne-ukrywane-fakty-pbi-2263.html ksiażka

  6. Zenek said

    Co bedzie ,powiedzcie mi uczeni w pismie i propagandzie :
    Co bedzie jak wymysla „konska grype” ?
    Podobno juz jeden kon padl w Zakopanym ,tak sie biedak przesilil .
    Moze dlatego,ze go nie zaszczepili a kazali ciagnac fure z 20-toma turystami ?

  7. Zenek said

    Kon i glupi robote robi ale nie ponad sily .
    Ze szczepionka czy bez padnie !
    Bezdomni w Grudziadzu jak by mieli robote to by ich nie zaszczepiono ( zamiast pracy dano im na flaszke za szczepionke) a potem do piachu .

  8. POli said

    Wiadosc z Norwegii:

    Obowiazkowe szczepienie calej ludnosci !

    w polowie listopada maja skonczyc ze szczepieniem zagrozonej grupy i zaczna szczepic reszte ludnosci, ministerstwo postanowilo o tym na posiedzeniu w piatek . nie beda tylko szczepione niemowlaki ponizej 6 miesiaca i kobiety w pierwszym trymestrze ciazy:

    http://jp.dk/udland/europa/article1860819.ece

    P.S. Jak ktos che przetlumaczyc na polski, to ten artykul jest po dunsku , nie po norwesku.

  9. CoZaSyf said

    A moze tak zaapelowac do ludzi aby przestali chodzic do lekarzy/ze zwykłym przeziębieniem/!!!Każda taka wizyta bedzie szła na konto grypy,a po co podbijac słupki!

  10. zyta said

    „Szwedzkie władze oznajmiły, że „zaczniemy teraz prosić ludzi, aby nas informowali o poważnych efektach ubocznych, takich, o których nic nam nie było wiadomo dotąd”.”

    to juz jest szczyt przewrotnosci.

    Rzeczywiscie, nalezy przestac chodzic do lekarzy ze zwyklym przeziebieniem.

  11. […] Pierwsze zgony w Szwecji od szczepionki na „świńską grypę” Pierwsze zgony w Szwecji  od szczepionki na „świńską grypę”, Przełożył Jerzy, 23-X-2009, […] […]

  12. Michal said

    o, 2009-10-24 18:12 (aktualizacja: 18:18)
    Świńska grypa narodowym zagrożeniem w USA
    Stan zagrożenia grypą A/H1N1 w Stanach Zjednoczonych. Wprowadził go prezydent Barak Obama. Z powodu świńskiej grypy – jak podają agencje – w USA zmarło ponad tysiąc osób, w tym prawie 100 dzieci.
    < fot. PAP/EPA

    fot. PAP/EPA
    Decyzja prezydenta USA wskazuje na to, że sytuacja w Stanach Zjednoczonych musi być poważna. Amerykanie są przerażeni, panicznie boją się świńskiej grypy. Najlepiej świadczą o tym ostatnie wydarzenia z Illinois. Zamknięto tam jedną ze szkół, bo dzieci poczuły się gorzej. Okazało się, że kilkoro uczniów zachorowało na grypę – ale zwykłą, tzw. sezonową.

    Skąd więc taka przesadna ostrożność? Od początku roku zanotowano tylko w Illinois ponad 20 śmiertelnych ofiar wirusa H1N1. Setki osób zachorowały. W 135 przypadkach pacjenci wymagali hospitalizacji. Większość z nich to dzieci i młodzież do 24 lat.

    Do tej pory na świńską grypę zmarło w USA ponad tysiąc osób. Przedstawiciele departamentu zdrowia mówią, że ponad 100 to dzieci. Ludzie stoją w kolejkach, aby się zaszczepić. Padają prawdziwe rekordy. W Maryland w ogonku ustawiło się ostatnio 1,5 tysiąca osób.

    http://www.rmf.fm/fakty,163900,Swinska,grypa,narodowym,zagrozeniem,w,USA.html

Dodaj komentarz