Grypa666's Blog

Co gorsze grypa czy kompleks jot?

Bezczynny wobec ludobójstwa na Wsch. Ukrainie, żydo-banksterski zachód wspiera prawosieków

Posted by grypa666 w dniu 20/10/2014

Large Coffee Animation Spis treści

ALARMY
„Reklamy”
Piszecie…
Nasze
Obce
Bezczynny wobec ludobójstwa na Wsch. Ukrainie, żydo-banksterski zachód wspiera prawosieków

†††

ALARM przeciw bezprawiu: Rozwalamy TEN System

ALARM banderowsko-religiozny:

ALARM psychuszkowy: “Sprawiedliwi” chcą na siłę dać dr Kękusiowi żółte papiery

SUPER-ALARM FUKUSZIMA TRWA

SUPER-ALARM restytucyjny: Schetyna rozdaje twą forsę na oszustne restytucje srulowe

SUPER-ALARM pandemiczny:

ALARM cenzorski: Cenzura mediów alternatywnych przez NSA

†††

Stanisław Michalkiewicz: Scenariusz rozbiorowy

PB: Wszystko fajnie, tylko po co te bajdury o polityce państw i przywódcow, podczas gdy to są marionetki żydobanksterii. Np. tante Angela nie realizuje polityki Niemców, tylko banksterską, obie wojny światowe były wojnami banksterii przeciw gojom globalnie, a polityka amerykańska w Europie ma tyle do Amerykanów, co Pan Redaktor do chińskich mandarynów.

„Swięte prawdy” o Rosji i Rosjanach będą samoziszczały się na Polakach, dzięki sianiu rusofobii jak u Pana Redaktora. Jesteśmy rasowo Słowianami, a nie katolikami. A jeśli to dla pana równoznaczne z dominacją rosyjską, to problem w pańskiej fiksacji na rusofobii, a nie w potencjale strategicznym bloku słowiańskiego w geopolityce. Rosja Jelcyna współpracująca ze srulo-zachodem w rozbiorze Jugosławii, to nie Rosja Putina dająca popalić srulobanksterii w Syrii, Iranie, na Ukrainie i globalnie przeciw monopolom żydłackim w finansach, gospodarce, polityce, mediach…

Niemcy nie koordynują ze srulami swego rewizjonizmu historycznego i roszczeń, tylko srule rządza Niemcami co najmniej od czasów Bismarcka. Trudno, żeby mocarstwowa Rosja układała się z Lichtensteinem o równowagę sił w Europie, w której Polin znalazło się służalczo po banksterskiej stronie — to i nie dziwota, jak nas Rosja traktuje.

Judeopolonia: Suma roszczeń żydłackich w Polin na poziomie ok. 10 % PKB Polski, nie dawałaby oszustnemu jej odbiorcy pozycji głównej siły polityczno-finansowej w Europie Sr.-Wsch. Poza tym srule już taką pozycję mają.

Sen o wielkiej Polsce

Praca naukowa: Snajperska masakra Majdanu

Dyskusje o Polską Rację Stanu (dołącz wysyłając koment):

usrael

Wszyscy “trolle Kremla”, łączmy się!

z16126187AA,Wladimir-Putin-broni-Ukraine-przed-Zachodem z16126209AA,Jeden-z-memow-autorstwa-wielbicieli--Noworosji---D.

israelamerica2

 anti_Jewish_flyer_posted_UCSB_2014_9_27_539_360_c1

Wiktor Poliszczuk obnaża zbrodniczosc  OUN-UPA, popieraną przez waadze Polin

W Kanadzie już po pierwszych miesiącach mego tutaj pobytu zetknąłem się z wręcz zoologicznym nacjonalizmem ukraińskim, z nienawiścią do wszystkiego, co polskie. Ja, wychowany w duchu patriotyzmu ukraińskiego, ukształtowany na klasyce polskiej, ukraińskiej, rosyjskiej, zachodnioeuropejskiej i amerykańskiej, nie mogłem się pogodzić z takim spojrzeniem na świat i na ludzi, dlatego też, jak i w związku ze świadomością tego, czego dopuścili się banderowcy na Wołyniu wobec ludności polskiej, podjąłem decyzję o poszukiwaniu materiałów stanowiących bazę moich badań nad nacjonalizmem ukraińskim. Temat ten pochłonął mnie całkowicie, pracowałem nad nim bezustannie

REWELACJA [pl] Dowódcy ochotników z obu stron konfliktu na Ukrainie rozmawiają o wspólnym szturmie na Kijów: Jeśli nikt nie chciał walczyć, to dlaczego walczymy, z jakiego powodu?

apartheidJPGTylko dla żydów…

 

Kolejna antyrosyjska agitka Nadjordańczyka Białczyńskiego…

Lider ISIL agentem CIA

Przemówienie Putina na 11. posiedzeniu klubu „Wałdaj”

W co gra prezydent Łukaszenka…

PRZECZYTAJ i ZASTANÓW SIĘ POLAKU

Rabini w Europie domagają się prawa przeciw mowie antysemickiej

rabbitelevision

Polacy w Armii Noworosji

Kolonoskopia – lepiej zjedz ananasa

Europę straszą prześladowaniami katolików na Krymie, w tym 8 księży z Polski

Przestępczo-terrorystyczny Patriarchat Kijowski werbował banderowców i ekstremistów czeczeńskich

[pl]  VIDEO Jak srulomedia robią cię grafiką w bambuko

Gaza w państwie Palestyna

przywrocmy-pierwotne-pozytywne-znaczenie-tego-symbolu

 

††††††††††††††††††††††

Piszecie…

Otylia (po zbesztaniu za rozesłanie hasbary z WolnaPolska): Panie Piotrze, nie rozprowadzam, to co wyslalam, to w celu pytania, czy to jest prawda? Wyslalam do Pana,Pana Andrzeja [Szuberta], jako najbardziej kompetentnych w tym temacie i do moich bliskich znajomych, z ktorymi mamy wspolny jezyk […] Ja kiedy przeczytalam to” pokretlo”, prawie doznalam szoku, nie dowierzajac ze to jest mozliwe, zadecydowalam, podzielic sie z najblizszymi w danym momencie. Dodam tutaj ze tak zle ze mna nie jest, abym cos takiego „smierdzcego
czosnkiem” miala rozsylac do oglupinych, biednych Polakow.  Pozdrawiam

[w drugim mejlu do PB i AS] Zajelam Panom duzo czasu dzisiaj,wiem,zdaje sobie sprawe.Jeszcze nie skonczylam pisac bo chce sie wytlumaczyc dlaczego ja czasem zagladam na portal Wolnej Polski […] czesto sprawdzam wiadomosci w PATRYJOTYCZNY RUCH POLSKI i tutaj zamieszczane sa czasem wiadomosci z W.P. Juz, pamietam upominaliscie mnie przed PRP, a teraz przekonalam sie osobiscie. Ciagle musze Wam dziekowac…

PB: Musi sie pani nauczyc oceniac sama, niedobrze jest polegac na innych, bo moga zawiesc; sztuka ta to kombinacja wiedzy (zdolna pani zdobyc) i rozeznania w witrynach, autorach i adminach (to juz pani zaczyna z powodzeniem robic).
Polacy nie tacy ‚biedni’ — chodzi raczej o polactfo… Czlowiek uduchowiony ‚czuje’ wiadomosci, madrosc pozwala mu  rozpoznac hasbare i klamstwo (np. pan Zakrzewski i wielu in.). Wcale mi nie zal polactfa — napisano ze nie wszyscy dostapia przywileju oswiecenia… Sama pani nic nie odwroci, tak musi byc, polactfo wpierw zakatuje pania niz przyjmie prawde. Doznalem tego na wlasnej skorze w Polsce i za granica, od Polakow i obcych… To jest choroba umyslu i duszy, podobna do zydzizmu. Tego doswiadczylo wielu przed pania, ktorzy podobnie chcieli pomagac uswiadamianiu spoleczenstwa… Polacy beda mieli (juz maja!) taki los, na jaki zasluzyli. A ze wiekszosc daje sie manipulowac, to nic pani nie zaradzi.
Najlepiej jest skupic sie na swoim gronie ludzi juz uswiadomionych. Jesli np. w tym artykule ktos nie widzi manipulacji i braku uzasadnienia, to jest durak. Napracuje sie pani, napisze odkrecajacy tekst, a tamci dowala jeszcze wieksze glupoty i zniwecza pani wysilek

Andrzej Szubert: PRP to sieroty po Kalksteinie, pisowcy i wyznawcy rebe Rydzyka – czyli pseudopatryjoci.

Otylia: Panie Piotrze, dzisiaj mam dzien wypoczynku po bardzo stresowej i wyczerpujacej pracy
weekendowej.Ze spokojem ciala i ducha,przejrzalam otrzymane wiadomosci i skupilam sie
takze na Pana pracy i wydawnictwie. Musze tutaj podkreslic, ze jest to moj najwyzszy
punkt zainteresowania,wlasnie ta tematyka. Zreszta Pana Andrzeja takze.Wasze prace sa
godne zainteresowania i propagowania. Dziekuje za wielki wklad pracy i wysilek w celu
uswiadamiania „ociemnialych”. Ta „MASA”oglupionych jest winna tez sytuacji bierzacych…

PB: bardzo dziekuje zyczliwe slowa uznania — zdarza sie to rzadko; tak, niestety uzyteczni duracy przyczyniaja sie do bajzla w b. znacznym stopniu = na nich wycelowana jest propaganda, bo uny, szabas-goje i cwaniacy wiedza, o co chodzi

Dr Zbigniew Kękuś: Panie Piotrze, Przesyłam informację, którą podał o mnie „Fakt”

PB: Dzieki, panie Zbyszku, zamieszczam z in. materialami od Podleckiego; piesci sie zwijaja, modle sie za Pana

Dr Kękuś: Panie Piotrze,  Dziękuję bardzo. Bedzie dobrze. Pozdrawiam serdecznie. –  Zbyszek Kękuś

Marek Głogoczowski (do swej e-grupy przy okazji mejla nt. MH17): […] poniżej opinia emerytowanego profesora Jana Szarlińskiego o twórczości dra Beina z Vancouver Ca.: Szanowny Panie Doktorze, To co Pan pisze nt. Noworosji i prezydenta Putina jest dla mnie znacznie bardziej realne niż to co plecie w jakiejś niepolskiej gwarze pan Piotr Bein. Polityka Putina stała się dla mnie niezrozumiała i niesamowicie pokrętna. I moja uwaga: jak to może być, i tego jeszcze nigdzie nie było, żeby zwycięzcy Donbazanie uchylali się od udziału w wyborach i mając tak wspaniałą armię nie chcieli mieć wpływu na wybór władz  administracyjnych w swoim kraju? tam się dzieją jakieś cuda. Podejrzewam, że na to co się tam dzieje ma wpływ wpływowe środowisko  żydowskie otaczające prezydenta Putina i doradzające mu na Kremlu (Jakaś  odmiana Kahału). Czy jest w Rosji jakaś siła patriotyczna, np. Żyryndowski), która mogłaby wykorzystać niepopularną dla Rosjan obecną, pokrętną politykę Putina w najbliższych wyborach prezydenckich? A może to będzie wielki bohater Noworosji Striełkow? Z wyrazami szacunku i serdecznie pozdrawiam — prof. Jan Szarliński 

PB: Marku, Szarlinski robi z siebie (i ciebie) blazna. Czy reklamujesz jego durnote na podporke swego podupadajacego autorytetu? Co ma do MH17 ad hominem w stylu jadu od agenciur i durakow uzytecznych na WolnaPolska, WierniPolsce… Taki znajdzie pretekst nawet w rzeczowym komencie. Jaki erudyta powykrecalby nazwisko Zyrinowskiego. „Donbazu” nie czepie sie — moze jakas jego gwara🙂
Jaki profesor napisalby takie bzdury o polityce Putina? Jesli sluchac V kolumny sorosowskiej, to Putin wydaje sie pokretny. A kto sledzi polityke, zamiast gdybac pod bzdety MG, ten wie. Anty-putinowcy kremlowscy bruzdza we wladzach Donbasu od poczatku. Powstanczy dowodcy, ktorzy odcieli sie od rzadu Donbasu i zadeklarowali walke o Noworosje na wlasna reke, wyrazali nie raz aprobate w stos. do Putina (np. Strielkow, Mozgowy…). Ci dowodcy pozostaja wzorcami moralnymi dla Donbasian.

††††††††††††††††††††††††

Nasze

usrael

[en] Czy Tusk to kolejny lobbysta Izraela w UE?

Praca naukowa: Snajperska masakra Majdanu

Prawosieki mają poparcie wyborców na Ukrainie

Najwcześniejsze domowe diagnozowanie i likwidacja nowotworów złośliwych

Izraelski uniwerek Bar Ilan Papież uhonorował Papieża pośród protestów palestyńskich

Dr Zbigniew Kękuś: nowe pisma do waadz

Dlaczego młoda Warszawa brzydzi się Żydami?

PB: Sondaż na zlecenie szefa żydowskich gmin — czy wiarygodny?

Czy Polacy odżydzą polski socjalizm?

[dyskusja] Wszyscy “trolle Kremla”, łączmy się!

Fałszywa wiara Korwina-Mikke (Goldberg) w wolny handel

Wiktor Poliszczuk obnaża zbrodniczość  OUN-UPA, popieraną przez waadze Polin

SSikorSSky przyznał, że łgał o Putinie

Kolejna antyrosyjska agitka Nadjordańczyka Białczyńskiego…

B. korespondentka wojenna: Boję się dopiero teraz

Rozwalamy TEN System

W co gra prezydent Łukaszenka…

[dyskusja] PRZECZYTAJ i ZASTANÓW SIĘ POLAKU

Andrzej Szubert: Pytania wzorują się na liście pytań do rusofoba, które już kursują w internecie a wiele z nich jest podobnych. I nie ma kolonializmu niemiecko-żydowskiego, bo Niemcy same są pod żydowską okupacją. Katolickie zawołanie na końcu „tak nam dopomóż bóg” jest nie na miejscu. Dlaczego miałby nam pomagać żydowski wymyślony przez żydowskich kapłanów „bóg”. Powróćmy do naszych słowiańskich bogów.

Rabini w Europie domagają się prawa przeciw mowie antysemickiej

Wzrasta aktywność ukraińskich nacjonalistów na krańcach Polski

Polacy w Armii Noworosji

Kolonoskopia – lepiej zjedz ananasa

REWELACJA (dla państwa Hotałów): Haski trybunał – bombardowania rynku w Sarajewie (1994)  robotą armii muzułmanów bośniackich z rozkazu Izetbegowicia

100-letnia wojna Netenjahuja z ‚wojującym’ islamem mierzy w zachodnią cywilizację

[dyskusja] Homilia ks. prof. Chrostowskiego – 53 miesięcznica 10 IV

Kandydat do Rady Miasta Jelenia Góra: Grzegorz Niedźwiecki

[dyskusja] Wg agenturalnej WolnejPolski, Rosja wprowadza Prawa Noachickie

Europę straszą prześladowaniami katolików na Krymie, w tym 8 księży z Polski

Przestępczo-terrorystyczny Patriarchat Kijowski werbował banderowców i ekstremistów czeczeńskich

Detoksyzator WN Jana Taratajcio

[dyskusja] Polski katolicki ksiądz-misjonarz na Ukrainie o sytuacji w tym kraju

„Proszę o przyjęcie poprawki, która uniemożliwi zawieranie związków sprzecznych z polskim porządkiem prawnym”

Andrzej Szubert: Poprośmy senatorów o stosowną poprawkę… Najlepiej byłoby na kolanch tych parobków Izraela i żydo-banksterów poprosić. Może okazaliby odrobinę łaskawości… Ehhh – qrwa – co za idioci do żydowskiej agentury prośby piszą? Jak chcecie te prośby do nich wysłać – to proszę pocztą na dwustronnym papierze ściernym. Aby se dupy nią nie podtarli… Hańba! U agentury żydowskiej po prośbie mamy chodzić?! Zebrać trza kilkaset tys. luda, pójść na Wiejską, wyciągnąć z knessejmu za wszarz knessenatoróf i posłóf, załadować ich na taczki i wywalić pod ambasadami Izraela, USraela i przed żydowskim bankiem NBP. Albo jeszcze lepiej – postawić ich przed trybunałami ludowmi (na ochotnika zgłaszam się na oskarżyciela publicznego). Kiedyś o tym pisałem:
7. Delegalizacja agenturalnych partii realizujących obce interesy.
8. Trybunały ludowe dla zdrajców, renegatów i agentów obcych interesów bez względu na zajmowane stanowiska.

Putin podpisał ustawę ograniczającą obcą własność mediów

PB: Wyobraź sobie nagłówek w giewu: Komorowski podpisał ustawę zakazującą obcą własność mediów polskojęzycznych 🙂 Nic dziwnego, że cisza w Polin na ten temat…

[dyskusja] Zgromadzenie Krajowe Przymierza dla Polski

†††††††††††††††††††††††††

Obce

Kto jest prawdziwym terrorystą?

Niepokojące z Donbasu: Mozgowyj jedyny nieskorumpowany dowódca polowy, oddziały powstańcze rozbójniczo wymuszają na ludności

[en] 1.9.2014: Prawosieki strzelali do gwardzistów poddających się powstańcom

Zatrzymać próbę Harpera ograniczenia swobód Kanadyjczyków

Rocznica ztaku Izraela na USA

Brazyla: neoliberalizm dostaje po pysku

Ciała setek członków szczepów irackich walczacych z ISIS odkryto w masowym grobie

Wyniki wyborów na Ukrainie dobre dla żydłaków – ale co potem?

Chiny i Izrael razem robią biznesy

Firmy żywności eko i naturalnej wydają miliony na zakaz oznaczania żarcia GMO

Zanieczyszczenie lekami przetrzebia populacje płazów

Mikro-drony

Prawosieki mają poparcie wyborców na Ukrainie

Praca naukowa: Snajpersska masakra Majdanu

Notatki OBWO-owców z sierpnia na miejscu katastrofy MH17 opublikowane poza gównym nurtem

ONZ: 5,2 mln Irakijczyków potrzebuje pomocy w zimie

Papież uhonorowany przez izraelski uniwerek Bar Ilan pośród protestów palestyńskich

Grupa promująca GMO zapłaciła za kłamliwe badania: oznaczanie żywności GMO kosztowałoby zbyt dużo

USrael: Fundacja przeciw rakowi piersi współĻrcuje z przemysłem łupkowym!

Izrael zakupi drugą partię myśliwców w USraelu

Kampania ISIS kosztuje USrael 8,3 mln $ dziennie

Ulotki na U. Kalifornii w Santa Barbara winią sruli za 11 IX

Rekrutacyjna hasbara Bundeswehry

REWELACJA [pl] Dowódcy ochotników z obu stron konfliktu na Ukrainie rozmawiają o wspólnym szturmie na Kijów

Nieznana historia sruli, którzy zbudowali Bollywood w Indiach

Indie kupują pociski na 525 mln $ od Izraela, odrzuciwszy ofertę USraela

Duńczycy chcą zdelegalizowć obrzezanie

Iran a wojna hybrydowa w Kurdystanie

ISIL: Biblijne barbarzyństwo, żydowskie korzenie islamistów

Szaleni islamiści — kopia szajby Zachodu i żydowsko-brytyjskiego barbarzyństwa

Lider ISIL agentem CIA

Ottawa i Waszyngton trzymają sztamę: mowa Harpera po strzelaninie to część ciągłego spisku wszczynania wojen

Przemówienie Władimira Putina na 11. posiedzeniu klubu „Wałdaj”

W co gra prezydent Łukaszenka…

Rabini w Europie domagają się prawa przeciw mowie antysemickiej

Rewolucja bolszewicka żyłą złota dla sruli

USrael nakłada sankcje na Węgry za wspieranie Rosji

Kolonoskopia – lepiej zjedz ananasa

Tracy Turner: NSA łamie prawa osobiste obywateli

Nagrody 2014 dla działaczy antynuklearnych

PB: Wciąż brak nazwisk dra Głogoczowskiego, prof. Jaworowskiego…

Subtelne nakręcanie nienawiści do muzułmanów w USA, przymiarki do zamordyzmu jak w USA pod pretekstem terroryzmu w Kanadzie

PB: Syjo-pudel premier Harper nie miał gotowej przemowy, gdy ostatnio RCMP zatłukło chorego umysłowo w Kolumbii Brytyjskiej, ani na odkrycie masowych mogił cywili donbaskich i uk-raińskich rekrutów bestialsko zamordowanych przez banderowców — pupili żydo-junty, którą Harper serdecznie poparł…

Przyszli rabini sparzą się z seminarzystami chrześcijańskimi

Obozy koncentracyjne w Palestynie — dla bezpieczeństwa sruli czy źródło darmowej siły roboczej?

100-letnia wojna Netenjahuja z ‚wojującym’ islamem wymierzona w zachodnią cywilizację

ISIS zgarnia 800 mln $ rocznie ze sprzedaży ropy na czarno

100-letnia wojna Netenjahuja z ‚wojującym’ islamem wymierzona w zachodnią cywilizację

REWELACJA (dla państwa Hotałów): Haski trybunał – bombardowania rynku w Sarajewie (1994)  robotą armii muzułmanów bośniackich z rozkazu Izetbegowicia

PB: Wg zaleceń sruli

Łukaszenko ujawnił prawdę. Janukowicz finansował banderowców przed i podczas Majdanu!

Andrzej Szubert:  Ciekawi mnie co faktycznie powiedział Łukaszenka, a nie co na ten temat napisał Lubański. I czy Łukaszenka mówił o własnych domysłach czy o znanych mu faktach.  Łukaszenka nie lubił Janukowycza. Krótko po zwycięstwie jewrosrajdanu nazwał Janukowycza tchórzem, który zamiast walczyć do końca, nawet za cenę śmierci, zwiał za granicę. Z drugiej strony Łukaszenka w czasie jewrosrajdanu zachowywał powściągliwość, nie chcąc mieć u siebie aktywizacji żydowskiej opozycji (gdyby wspierał Janukowycza żydo-banksterzy mogliby próbować u niego zrobić zadymę). I obecnie aby mieć usprawiedliwienie dla własnej bierności podczas jewrosrajdanu być może opowiada różne historie dające mu „alibi” dla jego własnej bezczynności – nie mieszałem się, bo Janukowycz finansował prawosieków. Janukowycz nie musiał ich finansować. Jewrosrajdan finansowany był przez żydo-zachód.
Z Jaroszem Janukowycz spotkał się, gdyż to prawy sektor był najbardziej nieustępliwy wobec Janukowycza. Kliczko, blok Tymoszenki i inni zgodzili się na okres przejściowy zaproponowany przez żydo-zachodnich „mediatorów”. I gdy Kliczko powiadomił o tym jewrosradaniarzy prawosieki spryskali go gaśnicą ppoż.
Prawy sektor najzacieklej walczył z Bierkutem na majdanie. Nigdy się nie wycofał. Jedyne co – bojówkarze banderowcy nie brali udziału w bitwie z Bierkutem podczas masakry w czasie której snajperzy jewrosrajdanu strzelali do jewrosrajdaniarzy z innych sektorów walczących z Bierkutem. Bo wiedzieli, że będzie masakra. Ale na majdanie byli. UNA-UNSO nie współpracowała z FSB  a jedynie rosyjskie wtyki w niej. Jako wściekle szowinistyczna (także antyrosyjska) organizacja infiltrowana była przez FSB, która mogła widzieć w niej zagrożenie dla rosyjskich interesów na Ukrainie. Zwykła robota wywiadu, chleb powszedni tajnych służb…

PB: SSikorsky ujawnił prawdę: Żont i suszpy Polin wspierały banderowszczaków od czasow Sztolcmana i Kalksztajna :))))))))

Srul ze srulo-departamentu stanu USraela chwali dojczlandię za przywódstwo w rozwiązywaniu konfliktów na świecie, za zaangażowanie na Ukrainie

Premier Izraela nazwał swój kraj ‚chorym społeczeństwem’

USraelska hipokryzja: Izrael zabija znacznie więcej cywili niż ISIL

Srulowy lider we Francji pozwany za nazwanie Dieudonne (ropwszechnia znak ‚wała srulom!) ‘zawodowym antysemitą’

Jury w USA skazało najemników Blackwater za zabicie irackich cywili w 2007 r.

Tracy Turner: Dyktatorski USrael krytykuje rząd Hong Kongu chcący rozmawiać z protestującymi

Fukuszima: Rekordowa radiacja po tajfunie, władze bezsilne

Europę straszą prześladowaniami katolików na Krymie, w tym 8 księży z Polski

Przestępczo-terrorystyczny Patriarchat Kijowski werbował banderowców i ekstremistów czeczeńskich

Uznanie państwa Palestyna przez  brytyjski parlament jest czynem proizraelskim

Problem z Talmudem — jest talmudyczny i nie jest prawem

USrael zrzucił z powietrza broń terrorystom ISIL

Wenezuela w RB ONZ, USrael w potrzasku

Układ Egipt-Izrael o ropie (z Gazy oczywiście!)

Fotki: Prawie 2 mies. po rozejmie, Gaza wciąż w ruinach

PB: A goje, jak po poprzednich rozbojach izraelskich, zrzucą się na odbudowę…

Dziennikurwa gównego nurtu nawołuje do gwałtów, zniszczenia w Syrii

VIDEO Jak srulomedia robią cię grafiką w bambuko

Żydłak merdialny: kombatanci z zespołem stresu pourazowego to ‚banda frajerów’

PB: Nagminnie, wterani z wojen dla interesów srulowych dostają ‚diagnozę’ tegoż zespołu, coerpiąc na prawdziwe dolegliwości i choroby po broni uranowej, chemikaliach wojskowych, scypionkach.

!!! W Hong Kongu ‚zbyt wielu ubogich’, by pozwolić na wybory bezpośrednie

Wychodzą tajemnice tortur USraelskich

Imponująca rola Kuby w zwalczaniu Eboli

Włosi przeciw rejestracji małżeństw zboczeńców

USrael spowodował wybuch epidemii Eboli w Zach. Afryce

Putin podpisał ustawę ograniczającą obcą własność mediów

††††††††††††††††††††††††

Bezczynny wobec ludobójstwa na Wsch. Ukrainie, żydo-zachód wspiera prawosieków

[en] Niepokojące z Donbasu: Mozgowyj jedyny nieskorumpowany dowódca polowy, oddziały powstańcze rozbójniczo wymuszają na ludności

[en] 1.9.2014: Prawosieki strzelali do gwardzistów poddających się powstańcom

REWELACJA [pl] Dowódcy ochotników z obu stron konfliktu na Ukrainie rozmawiają o wspólnym szturmie na Kijów

Andrzej Szubert: Oskarżam żydo-banksterski zachód o bezczynność wobec ludobójstwa na wschodniej Ukrainie i o wspieranie ludobójczych watah z tzw. „prawego sektora”…

Ukraińskie władze biorą się za ochotnicze bataliony, które zamiast walczyć z separatystami, zaczęły grabić ukraińskie wsie

PB: Zmyłka jak z ISIS/ISIL = żydłacatwo (w tym Polin, panie Bizoń) wykarmiło bandziorów przy piersi… Gdy wychodzą ich ohydne zbrodnie na cywilach i wojsku ukraińskim, srulo-junta udaje, że to nie ich bękart, bo inaczej ‚plan Putina’ ogólnoukraińskiego buntu zadziałałby. A tak co najwyżej lud powiesi oliparchatych sponsorów bandytów jak Kolomojski.

Konrad Stachnio: Ukraina – dzikie pola XXI wieku

MSZ FR czeka na ocenę zabójstw pod Donieckiem ze strony ONZ, OBWE i RE

Odpowiedzi: 3 to “Bezczynny wobec ludobójstwa na Wsch. Ukrainie, żydo-banksterski zachód wspiera prawosieków”

  1. […] Bezczynny wobec ludobójstwa na Wsch. Ukrainie, żydo-banksterski zachód wspiera prawosieków […]

  2. […] Bezczynny wobec ludobójstwa na Wsch. Ukrainie, żydo-banksterski zachód wspiera prawosieków […]

  3. […] Zobacz także wpis poprzedni […]

Sorry, the comment form is closed at this time.