Grypa666's Blog

Co gorsze grypa czy kompleks jot?

Pytania dla rusofoba

Posted by grypa666 w dniu 07/10/2014

Large Coffee Animation Spis treści

ALARMY
„Reklamy”
Piszecie…
Front donbaski
Nasze
Obce
Pytania dla rusofoba

†††

SUPER-ALARM FUKUSZIMA TRWA (a sąsiadka pojechała na skażone Hawaje!)

SUPER-ALARM restytucyjny: Schetyna rozdaje twą forsę na oszustne restytucje srulowe

SUPER-ALARM pandemiczny:

PB: W tym szpitalu byl tylko 1 pacjent z Ebolą. Jak USrael chce opanować epidemię?

ALARM cenzorski: Cenzura mediów alternatywnych przez NSA

ALARM psychuszkowy: “Sprawiedliwi” chcą na siłę dać dr Kękusiowi żółte papiery

ALARM: KneSSejm chce przemycić homomałżeństwa do Polski – zaprotestuj!

ALARM ustępujący: Komisarz Wyborczy w Lomży uznał skargę

Inne alarmy — aktualne z poprzedniego wpisu

†††

Władzę oddano partiom – Obywatel pozywa prezydenta

[dyskusja] Zgromadzenie Krajowe Przymierza dla Polski

Dr Bowring pyta Franciszka, czy jest fałszywym prorokiem

Jeden pożera drugiego, a Żyd zżera wszystkich

Schetyna

🙂 Srul Apfelbaum: Aj waj Polska to nasza kraj…

Gilad Atzmon: Jak Szlomo Sand skończył być Żydem – a czy naprawdę skończył?

Szlomo Sand ‘zabił w sobie żyda’

PB: Gratuluję!

Komisarz Wyborczy w Lomży uznał skargę Kochanowskiego

[en] REWELACJA Po agenturalnym przewrocie w republice Donieck, pro-striełkowi dowódcy wojskowi odcinają się od nowego rządu, będą walczyć o wolną Noworosję na własną rękę

NATO a zaplanowany “chaos” w NWO

🙂 Co musisz wiedzieć o ‘srulach’ Beinie i Szubercie

[zbiór, dyskusja] Chazarowie

Господин Президент
Владимир Владимирович Путин
В день рождения желаем Вам всего наилучшего,
Желаем Вам дальнейших успехов в построении сильной России

††††††††††††††††††††††

Piszecie…

Dr Zbigniew Kękuś: Panie Piotrze, Przesyłam informację, którą podał o mnie „Fakt”

PB: Dzieki, panie Zbyszku, zamieszczam z in. materialami od Podleckiego; piesci sie zwijaja, modle sie za Pana

Dr Kękuś: Panie Piotrze,  Dziękuję bardzo. Bedzie dobrze. Pozdrawiam serdecznie. –  Zbyszek Kękuś

Małgorzata Brzoza: Dzień dobry, Panie Piotrze. Dziękuję za tą stronę. Budzi moje zainteresowanie. Gorąco pozdrawiam i życzę dużo zdrowia i nie tylko… wszelkiej pomyślności.

PB: Dzięki za życzliwość!

PB: Czy kanapowi wodzireje WierniPolsce nie potrafia walczyc bez ponizania innych? Zwraca na to uwage ADA…
Juz sie przedtem popisali w „wojnie z cieniem”:
http://piotrbein.wordpress.com/2014/07/25/dr-marek-glogoczowski-i-wiernipolsce-ale-nie-wps-zlodziejami/
https://piotrbein.wordpress.com/2014/08/24/cos-jest-njet-tak-z-mysleniem-mg-steruje-nim-kahal/

@Adm
Super-alarm juz od dawna wisi na Grypie = strzepicie klawiature, bez wysilku, zeby poczytac. W tematowym Super-alarmie jest faktyczne info jak np. to we wpisie powyzej i w szeregu komentow.

@Dyl
Zacytowales nie moje slowa. Szukasz dalszego „rozglosu”?
Wszystkich nie pomorduja, taka roznorodnosc organizmow ludzkich. Ale cel stopniowego wytrzebiania gojow nie jest tajemnica.

@Marek Glogoczowski (markglogg)
Gnojkowo polaczyles moje nazwisko z szajsem z CNN. Widac na moivh blogach, ze nie robie w gacie od podobnego szajsu ani nie zamieszczam, a jak juz, to z komentem, by budzic spiacych.
Prosor MG nadal bierze lekcje czytania? Jesli sie boisz Eboli (odruch zdrowy, normalny u normalnego), pisz od siebie, nie zaslaniaj sie osobami trzecimi.
………………
Mniejsza o mamone, wielkofarmacja i tak doi gojow. Dochod ze scypionek to cel wtorny, a glowny — eugenika i ludobojstwo, niedokonczone podczas II ws. przez IG Farben. Uny zmierzaja do ogloszenia pandemii Eboli. Wtedy WHO moze wg prawa podpisanego przez wiekszosc panstw ONZ, takze Polin, wprowadzic przymusowe szczepienia. Dopiero sie zacznie. Uny moga teoretycznie:
– zaserwowac Ebole poprzez scypionki setkom mln osob (podobnie rozsiala sie grypa w 2009-2010 od scypien na H1N1), badania w Kanadzie wykazaly, ze zascypieni byli w nastepnych latach podatniejsi na grype

– dodac do scypionki szkodliwe adjuwanty (po scypieniach na H1N1, dziesiatki tys. osob dostaly powaznych zmian neurologicznych, stajac sie kalekami)

– zaaplikowac szczepionym mikro-chipy (technologia istnieje od lat), albo np. nano-roboty dewastujace mozg (hipoteza Jima Stone’a)

– zaaplikowac inna bio-bron.

Wiele z tych zagrozen przecwiczylismy w Polsce podczas kampanii obronnej przeciw H1N1. Dziwie sie ze tam panuje ciemnogrod w tym temacie.
Hieroje nie boja sie…🙂 Stres, strach to normalne odruchy obronne czlowieka, tylko ze musi za tym isc informacja, umozliwiajaca obronny wybor. Inaczej strach i stres paralizuja, oslabiaja ofiare.
Jesli kto kpi z rzetelnych informatorow wobec powyzszego to albo glupek, albo wie, ale chce koniecznie zdyskredytowac… Wiec wychodzi jak poprzednio z Dylakiem, Adminem i Glogoczowskim: uzyteczny durak albo agenciura.

†††††††††††††††††††

Front donbaski

REWELACJA Po przewrocie w republice Donieck, pro-striełkowi dowódcy wojskowi będą walczyć o wolną Noworosję na własną rękę

B. rekrut sił junty: „Zdałem sobie sprawę, że nasz rząd powoduje tylko szkody”

VIDEO Najemnicy z Rosji walczą o lotnisko Donieck

VIDEO 1.10.2014 Siły junty z lotniska zabiły cywili w Doniecku

Polacy walczą w szeregach sił junty

Mozgowy do Putina: III wś. nie będzie, nie przysyłać wojsk, damy tu sobie radę

Lotnisko Donieck: polscy najemnicy poddali się powstańcom

†††††††††††††††††††††

Nasze

Fakt: Chcą zamknąć dr. Zbigniewa Kękusia w psychiatryku!

27.9.2014 WARSZAWA, KONFERENCJA: POLITYKA ZAGRANICZNA POLSKI

Krystyna Górzyńska o psychiatryzacji dr Zbigniewa Kękusia

“Sprawiedliwi” chcą na siłę dać dr Kękusiowi żółte papiery

Władzę oddano partiom – Obywatel pozywa prezydenta

Wiodący niemiecki dziennikarz: CIA naciska na media by promowały III wś.

[dyskusja] Zgromadzenie Krajowe Przymierza dla Polski

Komisarz Wyborczy w Lomży uznał skargę Kochanowskiego

Protest do pracy Komisji Wyborczej w Grajewie

PB: Wprost nie do wiary!

Aleks Kocham Polskę <wiernytradycji [małpa] wp.pl>: Szanowni patrioci! Znam sprawę i dlatego proszę – moze ktoś zna e-mail do pełnomocnika komitetu KWW Wspólnota Patriotyzm Solidarność, do Pana Zbigniewa Antoniego Wrzesińskiego, to proszę o ten adres.

Dmowski — Polak, Narodowiec, Prawdziwy Patriota

Dr Bowring pyta Franciszka, czy jest fałszywym prorokiem

VIDEO Ukraińska posłanka cytuje na wiecu Hitlera, nawołuje do zniszcenia Moskwy, Donbasu

Piechociński: Ukraina chce otrzymywać polski węgiel za darmo

🙂 Srul Apfelbaum: Aj waj Polska to nasza kraj…

Ukraińscy szowiniści na wschód od Zbrucza

Rocznica Talerhofu, 1-go obozu koncentracyjnego, zagłada Rosjan i prawosławnych 

Sprawa Niedźwieckiego: Demokracja – nie ma uprawnień do naprawienia niezawisłych zbrodni

Fukuszima: Dawki w 1-ym roku w Europie dużo większe niż w Kalifornii. Katastrofa gorsza niż syndrom chiński. Potężny tajfun uderzy w Fuku. Naukowcy potwierdzają – skażenie plutonem, eksplozje nuklearne w reaktorach, niebezpieczna bio-akumulacja w owocach morza, rządy nie monitują

Jak polski (?) bloger ocenzurował oświadczenie mnichów z Góry Athos ws. anatemy na Putina

Tracy Turner: Kraj psycholi ~ Usrael konfliktów

PB: To samo srule robią z Polin

Powiązanie mózg-jelita: wyleczyli się z przygnębienia zmieniając dietę dla równowagi flory jelitowej

Lex Nostra: Skandaliczne postępowanie Prokuratury Rejonowej Warszawa-Mokotów

Deformacje roślin w Polsce po Fukuszimie?

[zbiór] Chazarowie

🙂 Co musisz wiedzieć o ‘srulach’ Beinie i Szubercie

Walka o polski węgiel?

Prof. Majewska: Czy w XXI w. szczepienia są potrzebne?

PB: Wspaniala prezentacja! Dziekujemy!

Sejm chce przemycić homomałżeństwa do Polski – zaprotestuj!

OUN / UPA na Ukrainie i w Polsce

Pytania dla rusofoba

Polacy walczą w szeregach sił junty

Lotnisko Donieck: polscy najemnicy poddali się powstańcom

VIDEO Srule-debile Kone i Klitschko (mało nie rozbił łba o szkło) całuja ikonę!

Debil Kone u swoich w Kijowie: “Jeśli ktokolwiek zaatakuje Gdańsk, to my zaatakujemy Moskwę”

VIDEO NATO bombarduje ci kraj

†††††††††††††††††††††

Obce

Putin do Obamy: Sianie niezgody między mocarstwami atomowymi może podważyć bezpieczeństwo strategiczne

Wiodący niemiecki dziennikarz: CIA naciska na media by promowały III wś.

Niewykryty rosyjski ubot w Zat. Meksykańskiej

Cheney: Następny atak na USA o wiele gorszy niż 11 IX

Kolejni Żydzi dołączają do ISIS

USA: Czułe punkty na Ebolę

Ukraińscy szowiniści na wschód od Zbrucza

Kolumb mógł nie być 1-ym Żydem w Ameryce

Przed Kolumbem: Afrykanie przynieśli Ameryce cywilizację

Czemu Dzień Kolumba powinien być świętem żydowskim

Brytyjski parlament głosował za poparciem państwa Palestyna

Szkoci wymusili powtórkę referendum

Reżyserowany ‚antysemityzm’

Czemu USrael pomógł Kurdom w Iraku a pozwolił ISIS zabijać ich w Syrii

W USraelu pszczoły wymierają, a EPA bez jaj

Iran i Rosja utworzą wspólny bank

Przywódca „wojny z terrorem” terroryzuje świat

Moskwa: Kijów chce dostępu do miejsca kraksy M17, by potwierdzić ‘sfabrykowaną’ wersję

VIDEO ‘Faszyści wynocha!’ Studenci hiszpańscy wyrzucają demonstrację nacjonalistów ukraińskich

Gilad Atzmon: Koniec Izraela blisko

Gilad Atzmon: Jak Szlomo Sand skończył być Żydem – a czy naprawdę skończył?

Holo-oszust popiera ciemiężenie Arabów w Palestynie

Kanada odbierze paszporty każdemu swemu obywatelowi wyjeżdżającemu walczyć wraz z ISIS

Setka młodzieży z Gazy przyjechała do Wenezueli studiować medycynę

USrael – 96% ludności chrześcijanie, 96% mediów pro-mosiad

Tracy Turner: Kraj psycholi ~ Usrael konfliktów

Argentyna przyjmie rosyjskie bazy wojskowe na swym terytorium

Strefa śmierci Gaza [pl]

Żont brytyjski zaskarżony o dostarczanie broni Izraelowi

Francja, Szwecja popierają państwo Palestyna

List do Obamy przeciw Iranowi od 85% Kongresu w 1 dzień podczas przerwy – oszustwo przez Lobby Izraela?

Podsumowanie obrony Radowana Karadzicia

†††††††††††††††††††††††††††

Pytania dla rusofoba

Argentyna przyjmie rosyjskie bazy wojskowe na swym terytorium

VIDEO Najemnicy z Rosji walczą o lotnisko Donieck

Kremlowskie trolle, cienie Putina – łączmy się!

Wywiad z z-cą ministra obrony Rosji

Noworosja, Ukraina, Krym

Powolny genocyd i reakcja Rosji

Debil Kone u swoich w Kijowie: “Jeśli ktokolwiek zaatakuje Gdańsk, to my zaatakujemy Moskwę”

Pytania dla rusofoba

5.10.2014

Picture Garść trudnych pytań do oszołomów i zmanipulowanych

Jeżeli Ty również boisz się „rusków”, uważasz Putina za krwiożerczą bestię, masz przekonanie, że to Rosja łamie prawo na Ukrainie, a nie zachód, przeczytaj poniższe pytania i sam sobie odpowiedz kto to wszystko robi:
1. Czy są Rosjanami panowie Soros i Sachs, autorzy „Planu Balcerowicza”, którzy wyprowadzili z polski kilkaset miliardów dolarów?
2. Czy to może za prośbą lub pomysłem innych Rosjan, Polska dokonała po 1980 roku tej „transformacji ustrojowej i gospodarczej”, której efekty widzimy dzisiaj?
3. Czy to Rosjanie za marne grosze wykupywali perły polskiego przemysłu?
4. Czy to z winy Rosjan pozbyliśmy się naszego przemysłu włókienniczego, chemicznego, tekstylnego, farmaceutycznego, budowlanego, elektronicznego, kopalnianego, hutniczego, obronnego, transportowego, włókienniczego, telekomunikacyjnego, stoczniowego i wielu innych?
5. Czy to Rosjanie wykupili polskie zakłady pracy za kilka procent ich faktycznej wartości, aby je pozamykać, zwolnić ludzi i wywieźć sprzęt za granicę?
6. Czy to Rosjanie wykupili polskie banki i czy to rosyjskie banki obecnie wysysają z Polaków ich ciężko zarobione pieniądze w tej neo-kolonii zwanej III RP?
7. Czy to Rosjanie zabronili nam dofinansować stocznie?
8. Czy to Rosjanie kazali nam zalewać szyby kopalniane, aby nigdy więcej ich już nie użytkować?
9. Czy to Rosjanie kazali pozbyć się naszych cukrowni?
10. Czy to Rosjanie zniszczyli nasze rolnictwo i rybołówstwo?
11. Czy to Rosjanie kazali wprowadzać i podwyższać zbrodnicze podatki, oraz nie pozwalają na ich obniżkę?
12. Czy to Rosjanie wydają wiążące dla Polski tysiące kretyńskich dyrektyw niszczących resztki naszej gospodarki?
13. Czy to Rosjanie wprowadzili do naszego kraju pięćdziesiąt hipermarketów, które nie odprowadzają ani grosza do Skarbu Państwa?
14. Czy to Rosjanie mają pretensje terytorialne w stosunku do nas i czy to oni wykupują ogromne połacie polskiej ziemi (szczególnie na Warmii i Mazurach)?
15. Czy to Rosjanie każą nam odprowadzać rocznie sto miliardów składki członkowskiej?
16. Czy to Rosjanie zniszczyli, a następnie przymierzają się do wykupienia polskiej kolei?
17. Czy to Rosjanie chcą prywatyzować nasze lasy?
18. Czy to Rosjanie wykupili nasze wodociągi i elektrownie?
19. Czy to Rosjanie i ich koncerny niemalże za darmo mają koncesję na wydobywanie w Polsce wszystkiego, co posiada nasza ziemia?
20. Czy to Rosjanie zniszczyli Wojsko Polskie doprowadzając je w stanu w którym na sto tysięcy ludzi przypada około dziesięciu tysięcy prawdziwych, potrafiących cokolwiek żołnierzy?
21. Czy to Rosjanie roszczą sobie prawo do decydowania o naszej przyszłości, często wbrew naszej Konstytucji i prawom uchwalanym w naszym kraju?
22. Czy to Rosjanie wysyłali naszych żołnierzy na głupie wojny w Iraku i Afganistanie?
23. Czy to Rosjanie wysyłają naszych żołnierzy do Libii, Czadu czy Mali, by walczyli o ich roszczenia do obecnych tam złóż złota i ropy?
24. Czy to na potrzeby Rosjan utworzono GROM?
25. Czy to do Rosjan pielgrzymują wszyscy polscy politycy, by kiwać się pod murami Kremla obiecując strategiczne partnerstwo szefom rosyjskiego wywiadu?
26. Czy to Rosjanie mają w posiadaniu patenty na GMO i zmuszają nas do wprowadzania tej trucizny?
27. Czy to Rosjanie zmuszali nas do kupowania szczepień na świńską czy ptasią grypę?
28. Czy to Rosjanie spryskują chemikalia nad naszymi głowami i wzruszają ramionami na fakt, że wymiera przez to światowa populacja pszczół?
29. Czy to Rosjanie panoszą się po naszym kraju, roszcząc sobie prawa do wszystkiego co się w nim im spodoba?
30. Czy to paszporty Rosjan upoważniają do „odzyskiwania” kamienic lub ziemi ornej?
31. Czy to GRU kręci się po naszym kraju z żołnierzami uzbrojonymi w broń maszynową, z wycieczkami młodych Rosjan, którym pokazuje się miejsca „kaźni Rosjan” i „polskich morderców”?
32. Czy Rosjaninem jest Jan Tomasz Gross i czy Rosjanie ukuli stwierdzenie o „mordercach Polakach w Jedwabnem” czy o „polskich obozach koncentracyjnych”?
33. Czy to Rosjanie dają nam przykład kraju o bezkarnych służbach bezpieczeństwa, które mają prawo do zastrzelenia, torturowania, oraz inwigilowania każdego obywatela?
34. Czy to od Rosjan wychodzi przykład ułatwiania aborcji dla rozrywkowych panienek, legalizacji i tłumaczenia zboczeń (w tym pedofilii), oraz beztroskiego życia bez zasad i reguł, co niszczy całą cywilizację łacińską?
35. Czy to Rosjanie są największymi na świecie producentami i handlarzami narkotyków?
36. Czy to GRU w interesie swoich wojen narkotykowych doprowadza do degeneracji i wyniszczania całych pokoleń?
37. Czy to Rosjanie bombardują kilkadziesiąt krajów członkowskich ONZ?
38. Czy to Rosjanie namawiają nas do legalizacji narkotyków bądź eutanazji?
39. Czy to Rosjanie otaczają inne kraje murami i odcinają im dostęp do wody pitnej?
40. Czy to Rosjanie wjeżdżają buldożerami w osiedla mieszkalne przedstawicieli innej religii?
41. Czy to Rosjanie mogą bezkarnie ignorować ponad siedemdziesiąt rezolucji i kar ONZ?
42. Czy to Rosjanie nie podpisali traktatu o nierozpowszechnianiu broni jądrowej mimo posiadania ogromnych jej ilości?
43. Czy to Rosjanie nie posiadają własnej konstytucji, ani granic?
44. Czy to Rosjanie prowadzą politykę eugeniczną sterylizując kobiety innego koloru skóry, zmuszając je do aborcji, czy wyganiając z ich kraju?
45. Czy to Rosjanie nieustannie od lat prowadzą kosztujące ich podatników biliony dolarów wojny?
46. Czy to Rosjanie wywołują non stop rewolucje w innych krajach i doprowadzają do obalania demokratycznych rządów?
47. Czy to Rosjanie każą nam płacić sześćdziesiąt pięć miliardów odszkodowań?
48. Czy to Rosjanie zrzucają bomby z zubożonymi uranem na tysiące niewinnych cywilów?
49. Czy to Rosjanie organizują zamachy mające stanowić prowokacje do kolejnych ich wojen, bądź coraz to większej inwigilacji obywateli?
50. Czy to Rosjanie doprowadzili do biedy i ludobójstw w całej Afryce np. prowokując wojnę domową w Kongo albo rewolucję w RPA, gdzie tylko wyczuli złoża czegoś wartościowego?
Wpis pod artykułem WP pod pseudonimem -kojko
Opolczyk: Pytań postawionych przez autora można by mnożyć. Np. Czy to Rosja nałożyła na Polskę karę 46 milionów euro za nadprodukcję mleka?A w odniesieniu do Ukrainy, czy to Rosja doprowadziła do puczu i obalenia legalnego rządu na Ukrainie, wydając na to miliardy dolarów?I czy to Rosja narzuca „edukację seksualną” dla pięcio- i sześciolatków? I każe grzywnami a nawet aresztem rodziców nie posyłających na te „lekcje” dzieci?I czy to Rosjanie mordowali Polaków w Katyniu?

I czy to Rosja morduje cywili przy pomocy dronów? Sprawa ataków dronów wymierzonych przeciwko ludziom to wielowymiarowe łamanie wszelkich elementarnych praw międzynarodowych i praw ludzkich. USrael i CIA roszczą sobie „licencję na zabijanie” ludzi którym nie udowodniono żadnej winy i nie wydano na nich przez sądy wyroków śmierci. Ponadto naruszają takie ataki suwerenność i integralność krajów z którymi USrael nie jest w stanie wojny. I jakoś rzesze obrońców praw człowieka milczą. Nikt nie potępia mordowania przez CIA tysiącami ludzi, którym żadnej winy nie udowodniono i nie skazano ich na śmierć. A jaki byłby wrzask, gdyby Rosja robiła coś podobnego w Gruzji czy na Ukrainie.Rusofobi są najczęściej kompletnie ślepi na to wszystko. Rozgrzeszą USrael i NATO ze wszystkich zbrodni – wszak USrael i NATO to „jedyny ratunek” przed Rosją. Do tego stopnia potrafi zaślepić ludzi rusofobia. Dlatego obawiam się, że do większości rusofobów i tak nic nie dotrze.
Wątpliwość w powyższym tekście wzbudza we mnie jedynie punkt 34 gdzie jest mowa o „niszczeniu cywilizacji łacińskiej”. Otóż była ona przez długie wieki chora, zbrodnicza, totalitarna, cechująca się fanatyzmem, skrajną nietolerancją, zamordyzmem, prześladowaniami i rzeziami inaczej myślących oraz wyzyskiem ogromnych mas chłopstwa pozbawionego wszelkich praw. Tak więc pod wieloma względami wcale nie była lepsza od współczesnego żydo-globalizmu. Dlatego odrzucam i żydo-globalizm i żydogenną cywilizację łacińską.
PB: Pytania można mnożyć, ale fanatyk nie kwestionuje tematu swej nienawiści…
Opolczyk: Przeraził mnie komentarz u mnie: Na wszystkie pytania odpowiem NIE . ale Rosja okazała się wyjątkowym skurwysynem w co najmniej trzech przypadkach i nie znosze ich jak zarazy. Mam na nich uczulenie i nic na to nie poradzę. Gdyby jeszcze był Hitler to zgłosiłbym się na ochotnika do SS
Do takiego stopnia odmóżdżono polactfo…
PB: Przypadek patologiczny, ale jest leczenie! Szansę dostania w dupę od ruskich w II wś. jako SS (formacja na czele ze srulami) stracił… Dziś, z takimże zapałem może dostać od nich w Donbasie… wyleczy się na zawsze 🙂

Sorry, the comment form is closed at this time.