Grypa666's Blog

Co gorsze grypa czy kompleks jot?

Wesołych Świąt

Posted by grypa666 w dniu 31/03/2013

 Czytelnikom, Współpracownikom, Przyjaciołom i Sympatykom

życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych

†††

Święta Zmartwychwstania Pańskiego to czas radości , nadziei. i ważne przesłanie dla nas wszystkich. Z okazji zbliżającej się Wielkiej Nocy składamy serdeczne życzenia ciepłych i rodzinnych Świąt.
Za Zarząd Pomorskiej Izby Przemysłowo-Handlowej — Jerzy Kowalski

†††

Życzenia Świąteczne
Chrystus Zmartwychwstał!
Pozdrawia RadioPOMOSTArizonA –  Victor Zolcinski

†††

Wielkanoc(1)

  Spokojnych, radosnych, pogodnych Świąt Zmartwychwstania Jezusa Chrystusa
oraz Bożego błogosławieństwa i zdrowia życzy Państwu —  Zbigniew Juźków

†††

Święta Zmartwychwstania Pańskiego to czas radości, nadzie. i ważne przesłanie dla nas wszystkich.
Z okazji zbliżającej się Wielkiej Nocy składamy serdeczne życzenia ciepłych i rodzinnych Świąt.
Za Zarząd Pomorskiej Izby Przemysłowo-Handlowej — Jerzy Kowalski

†††

Sprawiedliwy jest Pan na wszystkich drogach swoich
I łaskawy we wszystkich dziełach swoich.
Bliski jest Pan wszystkim, którzy go wzywają,
Wszystkim, którzy go wzywają szczerze. Psalm 145


Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Zmartwychwstania Pańskiego życzy — Maciej Lisowski z Radą i Zespołem Fundacji LEX NOSTRA i Kancelarii LEX NOSTRA

†††

Wszelkiej Pomyślności, Zdrowych, Rodzinnych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego!
Zachęcam także do lektury najnowszego numeru miesięcznika kulturalnego „WPIS”— Michał Tyrpa

†††

 Chrystus Zmartwychwstał.
Prawdziwie Zmartwychwstał!
Alleluja!
image002
Zdrowych i radosnych Świąt Wielkiej Nocy, obfitości łask od Zmartwychwstałego  Jezusa Chrystusa na każdy kolejny dzień. W serdecznym nastroju spotkań przy święconce w gronie rodzinnym, wśród przyjaciół i znajomych.
Wesołego Alleluja! Życzy Tomasz – Jan Czarnik

†††

karta swiateczna 2

Alleluja dziś śpiewajmy,
Bogu cześć i chwałę dajmy.
Bo zmartwychwstał nasz Zbawiciel,
tego świata Odkupiciel.
Zdrowia, radości i powodzenia,
to są najszczersze rodziny Litwińskich dla Piotra życzenia

†††
Radujmy się, Pan Zmartwychwstał! ALLELUJA!
imageŻyczymy zdrowych i radosnych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego — Waldemar Dworakowski

†t†

Prośba do Piotra.
Bez przebaczania nie ma nowego życia. Nie wybaczając innym zamykamy się przed oczyszczeniem i głęboką wewnętrzną przemianą…. toteż poczułam dzisiaj chęć zadośćuczynienia dla wszystkich tych, przez których zostałam zraniona. I chociaż nie otrzymałam od wszystkich tych osób ich zadośćuczynienia, przeprosin a w dodatku ciągle są tacy, którzy nadal rzucają w moim kierunku wstrętne pomówienia…. przebaczam im to co mi wyrządzili.
Jestem już na tyle silna, że mogę dzisiaj zapanować nad swoim bólem i żalem i chcę zamknąć ten rozdział życia. Jako moją rekompensatę, proszę cię Piotrze zdejmij ze swojej strony to i to, akty mojej obrony przeciwko takim pomówieniom.
Kilka lat temu również popadliśmy w konflikt, przez podobne pomówienia i niedomówienia niektórych ludzi, którzy za wszelką cenę chcieli nas ze sobą skłócić, i prawie im się to udało …. ale jak się to mówi: nie ma nic złego co by na dobre nie wyszło, to przez oszczerstwa mojego największego prześladowcy doszło do pojednania między Tobą Piotrze i mną i chociaż ten człowiek nadal rzucał w moje oczy błotem, mieliśmy na tyle siły aby nie brnąć w tą niegodziwość, a dzisiaj pogodzeni żyjemy po przyjacielsku.
Podobnie wyszło obecnie z P. Józefem Bizoniem, i tak to się jakoś dzieje, że koło przeznaczenia kręci się podobnie, i w tym przypadku mogliśmy nawiązać swój osobisty kontakt przez intrygi i oszczerstwa innego człowieka, który nadal nie daje za wygraną w głoszeniu swoich „prawd” i kompromitowaniu innych ludzi. Ale czas przebaczyć i jemu (mam na myśli peryskopa), chociaż jest to bardziej skomplikowana osobowość niż P. JB i póki co nie stać go na takie akty. Ale niech wie, że moja złośliwość i gniew mają swoje granice i nigdy nie doprowadzam nikogo do totalnego zniszczenia. Owszem, mogę dać takiej osobie solidnego kopniaka ale tak aby jej nie obedrzeć z resztek ludzkiej godności, zawsze zachowuję ludzkie granice karcenia i wymierzania sprawiedliwości.
Mój gniew i cięta riposta są podyktowane moim moralnym oburzeniem na zachowania takich ludzi, i jest to częścią mojej natury, kiedy widzę negatywne zachowania ludzi, którzy bezlitośnie krzywdzą innych. Lecz przychodzi taki czas i rezygnuję nawet z tego oburzenia i puszczam to w zapomnienie. Niech takiego człowieka osądza Najwyższy Trybunał, a wcześniej czy później taka chwila nastąpi w życiu każdego z nas.
Moją życiową dewizą w rozwiązywaniu własnych problemów jest: co rozwiążecie na Ziemi będzie rozwiązane i w Niebie. Toteż dzisiaj ogłaszam również amnestię dla peryskopa.
I dziękuję Zmartwychwstałemu Jezusowi, że dał mi na tyle siły abym mogła to zrobić, i przebaczyć tym co mnie prześladują. I proszę Boga aby dał mi taki dar modlitwy, za pomocą której będę mogła wyprosić o lekarstwo na wszelakie zło tego świata.
Czas Wielkiej Nocy, czas otuchy i nadziei, czas odrodzenia się wiary w siłę Chrystusa i w siłę człowieka. Życzę wszystkim w ten Dzień Zmartwychwstania Jezusa mnóstwo szczęścia i radości, która niechaj zawsze gości w dobrym sercu, w jasnej duszy i niechaj zagłuszy wszelkie żale. —
Vismaya, Vancouver, 29 Mar. 2013

PB: Droga Wiesiu, po świętach zrobię jak prosisz.

Aleksandra Hansen: Wiadomość: Kochany Piotrze, to, ze Pana kocham nie ulega watpliwosci ale ja chcialam podziekowac Wiesi za to co ona pisze, za to, ze daje nadzieje i ze wskazuje piekna droge dla ludzi. W dzisiejszym „poszarpanym i pazernym” swiecie malo jest szlachetnosci i zrozumienia dla tych, ktorym sie nie powiodlo, dla tych, ktorym jest ciezko a takze dla tych, ktorzy ida sciezka wspolczucia i milosci. Wiesiu, swiecisz z daleka i dlatego wszystko co dobre i zle bedzie sie na Tobie wieszalo.Zle, zeby ugryzc, bo nie rozumie, dobre , zeby sie przytulic. Duzo Swiatecznych pozdrowien

†††

Jeśli Cię stać, wesprzyj blog, na konto lub PayPala.

Niezamożni — nie przysyłajcie datków!

Sorry, the comment form is closed at this time.