Grypa666's Blog

Co gorsze grypa czy kompleks jot?

ALARM: CBŚ opanowane przez obcych – Grypa666 po szkoleniu terrorystycznym

Posted by grypa666 w dniu 18/03/2013

Jeśli Cię stać, wesprzyj blog, na konto lub PayPala.

Niezamożni — nie przysyłajcie datków!

†††

Poprzedni wpis podał, jak CBŚ w amoku gnębi polskich patriotów i ich rodziny, zamiast szukać i neutralizować wrogów Polaków.

Wg wiarygodnych, wysoko ustawionych źródeł Razwiedki Grypy666, CBŚ rżnie głupa, że to nie ich robota. Wg Ośrodka Przetwarzania Danych Niebezpieczeństwa Narodowego w b. Stalingradzie, są tylko 2 możliwości, obie nieuwzględnione jeszcze przez aparat analityczny Gen. Red. Brygady Michałkiewicza i jego Mjra Kontr-razwiedki, Dra Inż. Macieja Pokorę:

  1. Po pierwsze primo: CBŚ istwienno nie znajet, które mośki robią co w imieniu CBŚ.

  • Po drugie primo: CBŚ dobrze wie, co robi z polecenia mośkowego.

Analizy i symulacje na łącznych zasobach cyfrowych Sojuszników Bizantyjskich w b. Trocstalińsku wskazuje prawdopodobieństwo 51,35% na korzyść drugiego primo. Prawdopodobieństwo warunkowe działania CBŚ na korzyść obcej razwiedki/razwiedek, wyniosło 100,24$, a na korzyść narodu polskiego 0,000127%, przy błędzie poniżej +/-0,25% w obu przypadkach

W zw. z tym Grypa66 przeszła podczas marcowej przerwy nadzwyczajne szkolenie terrorystyczne w b. Leningradzie w następujących:

Wieczorami stały do dyspozycji kursantów dodatkowe szkolenia:

Jako absolwenta (z wynikiem celującym) uprzednich wersji tychże kursów, odpowiednio 3.2.1 i 1.2.3,  Grypę666 zwolniono z nich za wstawiennictwem Koordynatora Regionalnego ds. Szkoleń.

Zainteresowanym przypominam, że ub. lata Grypa666 przeszła (wraz z grupą wyselekcjonowanych przez Moskwę przywódców terroru ludowego) przyspieszony kurs w strategii.

††††††††††††††††††††††

Obconasze

„Kryzys” bankowy Cypru może wywołać katastrofę finansową w Grecji, następnie w jewrounii

PB: Autor spekuluje, że ponieważ Rosja ma pokaźne sumy w bankach Cypru, to będzie zainteresowana wykorzystać kryzys do zrujnowania jewropy. Rosja jak Rosja… „Kryzys” wyreżyserowała banksteria. Jaki interes miałaby Rosja w zniszczeniu klienta swego gazu?

Jak zniszczono polski przemysł, pozbawiono Polaków pracy i wygnano ich z Polski

PB: Art. cytuje we stępie jakiegoś mądralę, który za Polin obwinia nieokreślonych szabasgojów w Solidarności. Owszem była żydo-agentura w KOR i takie Lejby Kone, usłużni szabas goje i pożyteczni zidiociali na dole, ale obwiniać cały ruch to letka przesada. Niech Solidurnota będzie lekcją, że scentralizowanie ruchu niesie pułapkę agenturalną, eksploatację Polaka-katolika i -patrioty. Uważać na pojebów jak Maciej Pokora, który na 11.XI ubr. zaganiał matki z wózkami pod kule sprowadzonych z zagranicy zadragowanych psychopatek.

Syria i Rosja żądają zbadania żydo-prowokacji z bronią chemiczną w Aleppo

Pomagier suszp i CBŚ, ubek Mark Lech Jaworski (MLJ) z Vancouver, ‚zbanowany’ przez Grypę666 za pogróżki Andrzejowi Szubertowi (AS)

Kolej zdarzeń:

Piotr Zarębski: W ząłaczeniu przesyłam dość „stary” (ALE AKTUALNY) wywiad z Władimirem Bukowskim.
MLJ: Coś dla rusofilów. Posłałem to do Polski kilka miesięcy temu i wraca do mnie i do tysięcy innych. Spotkałem w Kanadzie Władimira i pogadaliśmy sobie parę godzin wiele już lat temu.

AS: Czytanie ślepca, który nie dostrzega zbrodniczości Zachodu a zwłaszcza USA i Izraela to strata czasu…
MLJ: Panie Szubert! Nawet jak ktoś jest ślepy, to go się nazywa niewidomym. To budzi brzydkie emocje i jak pan trafi na prawdziwego mężczyznę to pana tak trzaśnie, że pan może naprawdę oślepnąć. Radzę leczenie z powodu braku samokontroli i bezrozumnej złości. Czasem się to da wyleczyć bez lobotomii, elektrowstrząsy i krople Waleriana pomagają.
Miałem takiego ruskiego sierżanta na Studium Wojskowym na Uczelni. Kilka razy dziennie odzywał się do studentów wyrażając opinię na temat czym się trudniła mamusia studenta i do jakiej części ciała sprowadza się całe jego jesteśtwo. Ruscy mają zwyczaj chamskiego odzywania się, szczególnie w wojsku. Nam (studentom) się to nie podobało, zmówiliśmy się, że jak się odwróci tyłem, to mu się przywali w łeb ćwiczebnym granatem. Dostał. Rzucaliśmy wszyscy, ale ja się przyznałem mówiąc, że mam trudności ze wzrokiem. Skierowali mnie do lekarza. Profesor Akademii Medycznej, znajomy mojego ojca dał mi orzeczenie, że mam trudności w ocenie głębi odległości i kierunku. Przenieśli mnie do rezerwy. Ruski sierżant został zwolniony.
W poprzednim roku (przed 1956 kiedy było powstanie w Poznaniu, setki zabitych i dziesiątki ubowców rozstrzelanych) był taki asystent który wywalał studentów za słabą znajomość marksizmu-leninizmu. Wywaleni studenci wrócili na studia. Na zabawie dorwali tego asystenta z żoną, zamknęli w toalecie, rozebrali, obrzygali go obesrali i obsikali a żona musiała się patrzeć. Odszedł z tej pracy, ale podobno po tym był… dusza człowiek. Ruscy wprowadzili w Polsce dużo chamstwa. Słyszałem jak pracownicy KC PZPR odzywali się do siebie. „Proszę pana, proszę pani” było zabronione. Przez to chamstwo i łapownictwo; kierownik Urzędu Rady Ministrów Tadeusz Wieczorek zażądał od mojego ojca 100.000 złotych w gotówce za pozwolenie sprowadzenia samochodu dla inwalidy bez cła.
Bardzo dobrze w Polsce wtedy zarabiałem jako naukowiec ale uciekłem z tego bagna. Radzę liczyć się ze słowami, bo my się pewnie nigdy nie spotkamy, ale ktoś wychowany w porządnej rodzinie mieszczańskiej albo szlacheckiej nie podaruje panu i nie wyjdzie to panu na zdrowie. proszę do mnie nie pisać nic. Zrozumiano? Bez poważania – Lech Marek Jaworski latarnik@mac.com

AS: Radzę liczyć się ze słowami, bo my się pewnie nigdy nie spotkamy, ale ktoś wychowany w porządnej rodzinie mieszczańskiej albo szlacheckiej nie podaruje panu i nie wyjdzie to panu na zdrowie.
Straszysz mnie pan? Gwiżdżę na pana groźby! Mam je w dupie!! I  pana „świąte oburzenie” też. W październiku 83 5 godzin pięciu SB-ków równocześnie przesłuchiwało mnie po rewizji w moim mieszkaniu. Znaleźli bibuły i chcieli wiedzić – skąd je mam. W pewnym momencie kpt Konczewski ryknął do mnie: Panie Szubert, my mamy inne metody, aby zmusić pana do mówienia. A ja ryknąłem do niego: Co – straszy pan ? Straszy Pan? Wołaj pan tych waszych chłopców od bicia! Możecie mnie zatłuc. Ode mnie nie wyciągniecie ani jednego nazwiska!
Jest pan namolnym dezintormatorem, ślepcem, głupcem i gra pan w drużynie żydowskiego okupanta świata. Wysyła pan własne brednie, lub wymysły jakiegoś żydowskiego „dysydenta” plującego na ZSRR. A popatrz pan, co zbrodnicza USA robiła pod koniec lat 70-tych w Gujanie z Amerykanami! Może rozpozna pan w tym podpis „seryjnego samobójcy” grasującego obecnie w Polsce. Choć wątpię, bo jak widzę rozumek panu żydowska propaganda obrzezała! Nie ja zacząłem do pana pisać! Paszoł won!

PB (do MLJ): Leszku, Tak porzadny Polak nie robi. Grypa666 nietoleruje wszelkiego terroru, w tym majlowego :<)  I to w dobie nagonki żydo-suszp na rodzinę Szubertów. Nie daj Bóg zacznie cie jeden z drugim podejrzewac o ageciurstwo 😦
Ty wyslugiwales sie mamonie „ruskiej” milionerki, a Szubert walczyl z zydo-esbecja. Jakosciowa roznica pozostala; demaskator zydo-panowania to wg ciebie ‚rusofil’.
Jak sam piszesz „wrog naszego wroga jest naszym przyjacielem”. W takim razie Rosja jest naszym przyjacielem, bo goni pejsata banksterie.
Kazdemu mocarstwu trzeba na lapy patrzec, ale wrogiem nr 1 jest banksteria, bo ona pociaga sznurki na wsch. i zach. przeciw Polakom.
Piszesz pod emocje (a tu nie wszyscy gardza Arabami i ‚ruskimi’, jakby chciala hasbara), wplatasz zbedne anegdoty — jak Redaktor Michalkiewicz 🙂
Ostatnio walisz jak on na oslep w patriotow z zaslugami. Tymczasem nie masz racjonalnej podstawy:
– fiksowac na Rosji i Rosjanach, winic ich za dokonania żydo-bolszewi i -sowietów, jednoczesnie bedac slepym na banksterskie zlo Zachodu
– wybielac dokonania ‚zachodu’, ostatnio w Syrii, gdzie zaprzegli najskrajniejszych mudzahedinow, ktorzy morduja muzulmanow z in. sekt i chrzescijan, wsparci i sterowani przez CIA, wyslani ‚walczyc z pacholkami Izraela’ – poczytaj Thierry Meyssana
– nazywac rusofilami patriotow, ktorzy probuja kontrowac rusofobiczna hasbare
– ‚wyznaczac’ wrogow narodu, dokladnie jak agenci wplywu  w Polin
– atakowac ad hominem za meytoryczne opinie…
…chyba ze jestes slepy i gluchy…

Przyszłe matki izraelskie

„Ratunek” banksterski na Cyprze zrabuje 3 mld $ bankom i korporacjom Rosji  – c.d. wojny UE-Rosja o gaz

PB: W banksterskiej wojnie z chrześcijańskimi Grekami, każdy właściciel konta bankowego do 100 tys. euro zapłaci 6,75% „podatku”, a powyżej 100 tys. — 9,9%. Tak to każdy obywatel Cypru  pokryje machloje i lichwę banksterską, która wpędziła kraj w „upadek”. Międzynarodowa żydo-banksteria tzw. MFW pożyczy Cyprowi milairdy euro na ratunek banksterów pod  warunkiem ww. przymusowego „podatku”. Poza Cypryjczykami, banksterski przekręt sfinansują:  zagr. depozytorzy w bankach cypryjskich, podatnik jewropejski w wiecznym  ratowaniu żydo-banksterii i jeszcze raz podatnik Cypru i jewrounii, płacąc lichwę przez  pokolenia.

Wg niezależnego analityka, Christofa Lehmanna, cypryjski rabunek pogorszy stosunki UE-Rosja, napięte z powodu negocjacji ws. dostaw gazu — główny powód wojny w Syrii. Ola Gordon z redakcji Grypa666 zgadywała kilka tyg. temu, co żydy szykują na Purim w br. Ot co… Teraz wiadomo, po co jakiś czas temu legislacja w UE wglądu w prywatne konta.

Suszpy i CBŚ sterują? III RP, alias Rzydolandia nr 3 unijnym barakiem pracy niewolniczej…

W historycznej sali BHP Stoczni Gdańskiej miało miejsce spotkanie pod hasłem “Platforma Oburzonych“. W spotkaniu brali udział przedstawiciele około stu organizacji, stowarzyszeń i związków zawodowych. Słuchając kilku wystąpień nie mogłem oprzeć się wrażeniu, że kolejny raz Polaków ktoś za wszelką cenę chce wpuścić w maliny, w ślepą uliczkę, w kanał. […]

Banksterscy mocodawcy CBŚ ograbili Cypryjczyków — następny ty!

Rosja ostrzega mocodawców CBŚ w zw. z próbami zamordowania Syrii

Czy Duda nas wyduda? z pomocą suszp jak CBŚ

Wojna demograficzna: warunki bytowe, katastrofa demograficzna i emigracja Polaków z ziem polskich

††††††††††††††††††††

Vismaya

Szlachetny człowiek

PIERWSZE TWOJE IMIĘ – PRAWDA

WSPÓŁCZESNA WIEŻA BABEL

†††††††††††††††

Zdrowie

Panel etyki Obamy zatwierdził eksperymenty ze scypionką n awągkika na niemowlętach

Amerykanie zascypieni na świnioka ryzykują paraliż

Nauka znalazła wyleczenie z cukrzycy zwierząt

Wyroby konsumenckie z metali radioaktywnych

USA: Niemowlę umiera po 5 dawkach scypionek

Oznaczać żarcie GMO — uważa 83% Amerykanów, więc na co czekają? 

Sorry, the comment form is closed at this time.