Grypa666's Blog

Co gorsze grypa czy kompleks jot?

Powybiórcze pranie brudów

Posted by grypa666 w dniu 05/07/2010

Wspomóż mnie, na konto lub Pay Pala

Jeśli przeszkadza ci lub denerwuje cię mój apel o datki, to po prostu nie wchodź tu — by poczytać za darmochę, upewnić się że Bein zdechł, mieć podstawę do „szantażu”, czy żeby wypisywać po necie o bezczelnym zbieraniu datków z biednych wdów i sierot?

††††††††††††††††††††††††††††††

Powybiórcze pranie brudów

Piotr Bein 4.7.2010

Z nowym lokatorem Belwederu, po ogłuszającej ciszy wybiórczej, można wreszcie pohałasować o paru wstydliwych sprawach, przy których bledną oszustwa mendialno-wybiórcze. Mianowicie okazuje się, kto zdradził polską rację stanu: burżuj, pachołek Putina, sługus banksterów ze swymi wszystkimi trzema synami – Bein, do tego antysemita!

……………

Gonić antysemitę!

Pod tym hasłem patryjota Zenobiusz tępi oszusta, hohsztaplera w handlu malarstwem i sklepikarstwie scypionkowym, pseudo-naukowca, nienawistnika katolików, manipulatora nastrojami i opinią Polaków, agenta banksterów – Beina. Ale o tym następnym razem, jak Zenobiusz przywróci pod-strony wg prawa usunięte na czas zgiełku wybiórczego, no bo przecie Bein kandydował na prezia. Będzie to zgrabne przejście (nareszcie!) do głównego tu tematu: kompleks jot.

………………

Powybiórcza vendetta

Dostałem dziś następującą e-pocztę od szanowanego przeze mnie za rozsądek Konrada „In”, tego od hipotezy fałszywych radiolatarni 10 IV:

Witam, W zwiazku z tym, ze dzialal Pan na szkode Polski nawolujac przeciwko J.Kaczynskiemu prosze o usuniecie z blogu grypa666 wszelkich sladow mojej bytnosci. Choc milo wspominam pobyt na blogu to nie chce byc laczony w zaden sposob z kims kto przyczynil sie w posredni lub bezposredni sposob do tuszowania morderstwa smolenskiego. Licze na szybkie usuniecie wszelkich moich artykulow, odnosnikow jakichkolwiek sladow mojego pobytu na blogu grypa666. — Z powazaniem Konrad, In, Twórca bloga Ndb.

Odpisałem drapiąc się w głowę, co naszło rozsądnego Konrada:

Witam, Skad te idee? Nie wygladaja mi na pochodzace od racjonalnego Konrada.

1. Nie nawoluje za ani przeciw jakiemukolwiek kandydatowi, tylko zamieszczam info o ich dzialalnosci, do oceny i wlasnej decyzji wyborczej czytelnika. Czy nie takie zadanie niezaleznych srodkow przekazu?

4.6.2010 zamiescilem np. filmik z silnymi glosami za kandydatura Kaczynskiego. Nie raz stwierdzilem na blogu, ze z racji korupcji systemu nieistotne jest, kto zostanie wybrany. Sugestie pewnych kregow, ze jest to poparcie dla wiekszosciowego kandydata (Komorowskiego) jest chybione, poniewaz obu glownych kandydatow lansuje sie rozmaitymi socjo-technikami od 10 IV, a sugestia ta wzmacnia te manipulacje. Zauwaze, ze sugestia zostala wielokrotnie wyrazona w kontekscie mej osoby, co jest forma posredniego nacisku, aktem siania nienawisci do mnie i mojej niezaleznej dzialalnosci.

2. W jaki sposob przyczynilem sie do tuszowania morderstwa smolenskiego? W kwietniu-maju kiedy sie zajmowalem tematem, przedstawialem rozmaite punkty widzenia, z naciskiem na potrzebe znalezienia prawdy. Wiesz sam, poparty przeze mnie pod-strona na grypa666 oraz dobrymi zyczeniami i dalszym poparciem, kiedy usamodzielniles sie. Ostatni artykul na ten temat zamiescilem, poniewaz zawiera dokumenty sprzed 10 IV, wartosciowe bez wzgledu na opinie wyrazone przez autora.

3. Wobec powyzszego nie widze uzasadnienia usuniecia czegokolwiek. Wrecz przeciwnie, przy eskalacji niedorzecznych zarzutow jak ponizsze od ciebie oraz rosnacej liczby oszczerstw i obelg od innych, mam wiecej powodow zeby zachowac blog nienaruszony jako dowod i chronic go przed dalszymi wlamaniami.

Wkrótce przychodzi poszlaka od … Bronisława Hotały, fanatycznego oszczercy Beina:

Przyłączam się tez do tego apelu do grypa666   Pan PB działał Pan na szkodę Polski szkalując Jarosława Kaczyńskiego. Nie chcę być łączony w żaden sposób z kimś kto przyczynił się do tuszowania morderstwa Smoleńskiego. Przyczynił się Pan do klęski Polski. Proszę usunąć wszystkie moje wpisy pod nickiem Bruno jak również krolowapokoju . proszę tez usunąć wpisy pod nickiem mojej żony szach. Mysle że szybko Pan przychyli się do mojej prośby.

Konrad ani ja nie wysłaliśmy poczt na ten temat do Bronka ani jego klubu, więc skąd to „przyłączenie”? Rzut oka na giewu wyjaśnia „szukanie winnego” 10 IV i zgnilizny systemowej zwanej „Rzeczpospolita Polska”: wygrał komor o całe 5%! Z mapki poparcia jasno wynika, że zaważył wpływ agentów KGB działających z dzwonnicy cerkwi szczecińskiej parafii Beina.

Teraz serio. Bronku, czy chodzi ci o oszczercze wpisy twoje i twej małżonki u mnie? Wpisów nie usuwam, bo są dowodem działalności tak autorów jak i komentujących. Przysłałeś swe uprzejme żądanie, klikając na mój list z 23.6.2010 do ciebie i małżonki:

Niniejszym zawiadamiam, że na blogu będącym własnością Państwa:

dzieckonmp.wordpress.com/2010/05/29/czy-piotr-bein-wini-ludzi-za-globalne-ocieplenie/

oraz na blogu grypa666.wordpress.com jako komentujący Królowa Pokoju i Bronek, wraz z małżonką Elżbietą (nick Szach)

zamieściliście informacje, które naruszają moje dobra osobiste.

Ww. artykuły i komentarze zarzucają, mnie i członkom mojej rodziny, wykroczenia, przestępstwa i zbrodnie przeciw ludzkości, więc oficjalnie wnoszę o usunięcie wszystkich waszych wpisów i komentarzy dot. moich dóbr osobistych na stronach bloga dzieckonmp.wordpress.com oraz o sprostowanie swych oszczerstw wyrazonych w komentarzach na grypa666.wordpress.com, chyba ze przedstawicie dowód racji waszych poważnych zarzutów pod moim adresem. Wnoszę też, byście zażądali usunięcia swych tekstów od właścicieli innych blogów, które naruszyły te dobra zamieszczając lub reprodukując wasze komentarze i artykuly.

Ww. teksty wartościujące naruszają me dobra osobiste oraz reputację, dobre imię i zaufanie do mojej osoby, niezbędne do prowadzenia mej działalności społecznej i badawczej.

Wyłączenie odpowiedzialności cywilnej i karnej, gdy okaże się, że komentarz pochodzący od użytkownika ma charakter bezprawny na podstawie art. 14 ustawy o świadczeniu usług droga elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. nr 144, poz. 1204 ze zm.) obowiązuje tylko do chwili otrzymania przez administratora urzędowej lub wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze wpisu, co niniejszym czynię. Utrzymywanie nieprawdziwej informacji na dzieckonmp.wordpress.com i waszych tekstów na innych forach może prowadzić do odpowiedzialności jako pomocnika, wg art. 422 Kodeksu Cywilnego. — Piotr Bein, Vancouver, Kanada

Czy mam rozumieć, że jeśli usunę wasze oszczerstwa i obelgi na grypa666, to ty usuniesz oszczerczy artykuł i komenty pod Miłosiernym Spojrzeniem Theotokos? Fajnie by było: dowody waszych przestępstw znikają, a Bein zostaje w świetle reflektorów jako zdrajca Polski. Jedź do Księdza Natanka w swe rodzinne strony, pokaż mu fakty i przekaż nam, co ci poradził ten uduchowiony człowiek, którego obaj poważamy.

………………..

Ubytki na blogu burżuja Beina

Kilka dni po odkryciu ubytków na blogu, znalazł się mój pomocnik techniczny Łukasz (Asterix), który nagle zrezygnował przedtem dla pracy, jak e-pisał mi. Zrobił wiele dobrego dla bloga, lecz nie mógł pozostać bez zapłaty. Całe datki z pierwszego miesiąca oddałem mu, mimo że prosił tylko na dojazd do uzdrowiciela pod Krakowem i nowy twardy dysk. Parę razy odchodził, lecz wracał. Był bystry ws. technicznych i pomocny. Od czasu do czasu podesłał coś do wstawienia na blog. Zżyłem się z nim, jak z Mizią także zaprzyjaźnionym przez drobny konflikt na forum, gdzie myśleli, że uważam ich za agenciurów.

Dlatego zabolało mnie, że w chwili ohydnego ataku przez Bronka Hotyłę (blog Królowa Pokoju) i Tadeusza Kisiela (blog Zenobiusz), Łukasz zawahał się, a po obejrzeniu zdjęcia mego domu w kampanii nienawiści do Beina, zmienił przyjazny ton i zaczął domagać się zapłaty za pomoc na blogu, w końcu nagle odszedł, chociaż wiedział, iż zostawia mnie bez backupów. Obawiałem się, że nagłe odejście Łukasza na początku czerwca zagrozi bezpieczeństwu bloga, bo kto będzie robił codzienny backup? Ale cieszyłem się, że znalazł robotę. Pech chciał, że po odejściu Łukasza, ktoś podszył się pod jego e-adres i pokasował strony na blogu, wg odpowiedzi wordpressa na moje zapytanie.

Na apel ogłoszony na blogu po odkryciu ubytków, Łukasz powrócił i zgodził się uzupełnić je za opłatą, z ostatniego backupu (5.6.2010) przed odejściem i ze zrzutów od Mgrabasa i Józefa Bizonia po tej dacie. Miał to zrobić w poprzedni weekend, po powrocie z pracy zagranicznej, ale nie zrobił, bo  zrozumiał umowę jako płatną z góry:

Obiecane 180zł. nie wpłynęło na moje konto. Wróciłem do tego kraju i chyba znów mnie wywieje, bo tu nie ludzie tylko bydło bez uczuć.

Zapytałem co to za umowy, bo ja znam tylko płatne po wykonaniu dzieła i czy ja w jakiś sposób dałem mu powody do nieufności:

Ta ja zrobie i kasy nie będzie. A jak jest w pracy to wiem. Tutaj w Polandii jest podobnie. Zawsze biorę z góry. Kolega budowlaniec za samo wymierzenie mieszkania, ba! za przekroczenie progu bierze 100zł. i nie daje gwarancji czy będzie robił. O powodach nie chce mi się pisać. Po prostu „przejechałem się na ludziach” i jestem już na to wyczulony. A nie, że jaki ma to związek z Tobą…

Odparłem, że rzutuje polskie problemy na Beina poza Polską, wielokrotnie doświadczonego nieuczciwością Polaków w kraju i za granicą. Zaproponowałem, żeby napisał umowę i zamieszczę na blogu, by nie było nieporozumień. Okazało się, że chciałby na dodatek po 200 zł za uprzednią ochotniczą pracę:

Nieuczciwi to są polacy poza krajem dla Polaków mieszkających w Polsce. Na zachodzie nie płacą z góry? Pierwsze słysze. Mam znajomych i biorą zaliczki, a nawet płącą im z góry za takie rzeczy. Od lutego do maja włącznie, czyli 4 miesiące miesięcznie za sprawy techniczne bloga, w tym kopie zapasow = mój cenny czas, mój komp na potrzeby kopii zapasowej 200zł. x 4 miesiące = 800zł. + obiecane 180zł. za przywrócenie. Jestem w stanie przywrócić połowę wpisów w ramach wyjątku i bez zaliczki. Inaczej hasta la vista ! I co opublikujesz umowę na blogu, bo lubisz to prawda? Mnie to zajmie ~30 minut, a ty masz aż dwóch pomocników + moderator. Za frajer robić nie będę. Teraz ledwo z czasem wyrabiam, bo mam dobre zlecenie. Już za samo pocięcie grafiki biorę 50zł. a to jest około 20 minut pracy. A ty za kilka miesięcy chcesz za free? Powodzenia, szukaj dalej jelenia. Piszesz, że Polacy dają się wykorzystywać itd, a jak nie daje się wykorzystywać to co źle ci? Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o $$ proste nie ?

Odpisałem, że to jest żądanie zapłaty za pracę, którą zgodził się robić ochotniczo i że nie chciałbym odciągać od intratnych zleceń: przy stawkach jakie podajesz widze, ze te 180 zl to marna zaplata za przywrocenie ubytkow; czy moglbys udostepnic backup z 5.6.2010 pomocnikom?

W odpowiedzi dostałem wyłączenie poczty Łukasza. Za ponad 10 lat pracy dla Polski i ludzkości mam nie 50 zł za 20 minut, tylko straty potencjalnego zarobku i koszty działalności dla dobra wspólnego. Nawet gdyby przeliczyć honoraria za referaty naukowe, jedyną zapłatę z tych 10 lat, to wypada ok 100 dolarów na rok! Miałem nadzieję dochodu z „NATO na Bałkanach”, a nie zarobiłem nawet na honorarium dla pomocy graficzno-korektorskiej! Różni dystrybutorzy rozkradli część nakładu, jaka została mi po spłaceniu drukarni w formie 700 egzemplarzy.

Łukasz wpisał się u Zenobiusza (nick Gostek i Asterix):  asterix powiedział/a Czerwiec 1, 2010 @ 10:53 pm

https://grypa666.wordpress.com/dzieki/  W styczniu ta kwota poszła dla mnie na życie. Teraz już mnie nie ma na blogu. Spójrz jakie kwoty datków są (jedna nawet 2040 zł.) P.B pisze mi, że potrzebuje na kompa. Hmm kompa to się kupuje raz i się ma. No chyba, że chodzi o opłaty za Internet, ale to już nie komp. Prosiłem dziś o 30-40zł/miesiąc nie dostałem. Koniec wolontariatu. Tym bardziej, że ja bez pracy.

Mnie zaś w tym czasie napisał obcesowo, ze wyjeżdża za granicę do roboty i potem zerwał kontakt. Chciał wtedy nagle 30-40 zł/miesiąc za usługi, do których zgłosił się ochotniczo. Wytłumaczyłem, że taka wypłata co miesiąc nie uzasadnia księgowania  (muszę dla fiskusa udokumentować każdą transakcję). Blogowicze wiedzą i wytłumaczyłem mu, że zbieram na bieżące koszty kompa ok. 100 C$/miesiąc, pokrycie poniesionych kosztów podróży w kampanii antyscypionkowej, życie własne i żony. Robię dla sprawy po kilkanaście godzin/dzień, a z racji tematu nie mogę mieć źródła utrzymania, w przeciwieństwie do Łukasza, jak widać z zatrudnienia za granicą i prospektów w kraju.

Nagły zwrot Łukasza w stosunkach ze mną zbiegł się z opublikowaniem m.in. przez Zenobiusza detali o moim miejscu zamieszkania. Czy jak ktoś mieszka w domu, który wyrzeczeniami, ciężką pracą wyremontował i nie mieszka pod mostem, to ma powyjmować drzwi i okna na opłacanie młodego „szantażysty”? Idź popracuj paredziesiąt lat, też będziesz mieszkał jak człowiek. Z Markiem Podleckim proponowaliśmy Łukaszowi wzięcie sklepiku internetowego na umowę, a gdy odmówił, ogłoszenie na blogu, jakiej pracy szuka.

Przywrócenie ubytków na blogu byłoby proste, gdyby Łukasz nie zaprzestał nagle backupów na początku czerwca. WordPress poinformowal mnie, ze kasacje na blogu od tego czasu wykonał ktoś spod e-adresu Łukasza. On poszedłby na 40 zł/miesiąc za backupy, dostał prawie 600 zł datków ze stycznia, tj. 100 zł/miesiąc, a nie zadbał o ochronę swego hasła na blog.

Zadrości mi datku 2000 zł, a w firmie w Europie zarobił w czerwcu br. i ma dalsze możliwości. Ja takiego dochodu nie mam! Nawet gdyby mnie było stać na kapryśne żądania, to nie płacę szantażystom.

Komentarzy 6 to “Powybiórcze pranie brudów”

  1. […] burdy i pyskówki wymierzone przeciwko demaskatorom żydowskiej agenturalności PiS-u: https://grypa666.wordpress.com/2010/07/05/powybiorcze-pranie-brudow/ […]

  2. […] nie mogę przemilczeć tego czego się wczoraj naczytałam na grypie666 (kto nie czytał zapraszam: Powybiórcze pranie brudów – dali pokaz znowu Zenobiusz, KrólowaPokoju i… Konrad/In), i co mnie trochę […]

  3. […] odpowiedzi na moją odmowę wykonania oszczerczego życzenia, piszesz: Obserwowalem wpisy na blogu grypa666 w czasie ostatnich m-cy. O ile w poczatkowych dniach […]

  4. […] https://grypa666.wordpress.com/2010/07/05/powybiorcze-pranie-brudow/ […]

  5. […] Powybiórcze pranie brudów […]

  6. […] https://grypa666.wordpress.com/2010/07/05/powybiorcze-pranie-brudow/ […]

Sorry, the comment form is closed at this time.