Grypa666's Blog

Co gorsze grypa czy kompleks jot?

Bojkotuj film Bękarty Wojny

Posted by grypa666 w dniu 25/02/2010

PRZEDWCZORAJ STUKNELO 2,5 MLN WIZYT

MOZESZ ZAMIAST DATKU ZNALEZC ZAMOZNEGO SPONSORA — TAK SAMO BEDZIEM WDZIECZNI

††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††

Bojkotuj film Bękarty Wojny

Piotr Bein 24.2.2010

Puść swymi kanałami:
Bojkotuj hollywoodzki film Bękarty Wojny. Pokazane w nim graficznie roztrzaskiwanie głowy żydowską pałą i strzał w potylicę związanego więźnia nie tyczą jedynie nazistów.

Polacy są równi niemieckim nazistom w zboczonej opinii żydowskiej, wypranej propagandą organizacji jak ADL i mendiów kompleksu jot — zapytaj żydowskich uczestników Marszów Żywych w Polsce… przeczytaj opinię dr Aliny Całej z Zydowskiego Instytutu Historycznego o roli Polaków w Holokauście, czy artykuł w Der Spiegel… To tylko próbki w morzu zniesławień Narodu Polskiego. Na następnym filmie z żydowskiego Hollywood zobaczysz już może Polaków jako ofiary talmudycznego sadyzmu za wyimaginowane zbrodnie.

Żeby chociaż film pokazał, że znienawidzeni przez Żydów naziści to twór międzynarodowego syjonizmu, z lubawiczerami i żydowskimi  banksterami w głównej zakulisowej roli, a wierchuszka hitlerowska to żydowscy syjoniści z Niemiec…

Domagaj się usunięcia filmu z pokazów publicznych w swoim mieście! Precz z upustami talmudycznej nienawiści i talmudycznego przekłamywania historii!

††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††
Naczelny Żyd w ADL rozpływa się nad sadystycznym filmem
http://www.rebelnews.org/opinion/hate/188601-head-adl-jew-wets-pants-over-sadistic-movie
David Duke 20.2.2010, tłumaczył Grzegorz 21.2.2010

Wg Abe Foxmana, filmidło Bękarty Wojny zasługuje na nagrodę.

Ach! Niezwykle trudno nadążać za obłudą i nienawiścią samoprzekonania o żydowskiej wyższości! Anti-Defamation League (ADL, pol. Liga Przeciwko Zniesławieniu, organizacja żydowska w USA do walki z nienawiścią i uprzedzeniami rasowymi wobec Żydów – przyp. tłum.) jest organizacją, która powinna bronić praw człowieka. Zamiast tego broni masowych mordów, terroryzmu, izraelskich czystek etnicznych, a nawet broniła zbrodniczego ataku w Strefie Gazy, który pochłonął setki ofiar, kobiet i dzieci, zniszczył tysiące domów oraz ranił i okaleczył tysiące ludzi. Teraz szef ADL, Abe Foxman, który uważa, że Żydzi są ponad innymi nacjami, zszedł jeszcze niżej, chwaląc bestialsko-pornograficzny film „Inglourious Basterds” (Bękarty Wojny) nakręcony przez swoich żydowskich braci ekstremistów w Weinstein Brothers Studio. Film bez ogródek przedstawia tortury, sadyzm i zabójstwa bezbronnych istot ludzkich, jako pożądane, a nawet wspaniałe i godne podziwu.

Foxman mówi o filmie: Połączenie dramatu, komedii i romansu z kwintesencją dotyku Quentina Tarantino jest zabawne, ale również skłania do refleksji. Mam nadzieję, że miliony ludzi, którzy go obejrzą, będą w stanie zrozumieć grozę Holocaustu i odbicie mojego poglądu „gdyby to było prawdą!”

Co za wspaniała lekcja dla milionów młodych ludzi, którzy zobaczą film i będą uczone, aby dopingować tortury i sadyzm. Foxman wtrącił „gdyby to było prawdą!” Faktem jest, że to prawda od prawie stu lat! Żydowscy autorzy sami przyznali podczas rewolucji bolszewickiej, że w pierwszych latach większość z setek tysięcy chrześcijan torturowali Żydzi z Czeka (Wszechrosyjska Komisja Nadzwyczajna do Walki z Kontrrewolucją i Sabotażem – przyp. tłum). Żydzi nieprzypadkowo dominowali ruch komunistyczny od początku.

W rzeczywistości czerwonych morderców wspierała społeczność żydowską z całego świata, w tym międzynarodowi liderzy finansów, tacy jak Jacob Schiff, szef spółki bankowej, która dziś  istnieje jako Goldman Sachs. Oczywiście Palestyńczycy to ostatnie torturowane i zamordowane ofiary sadystycznych ekstremistów żydowskich.  Jednak najbardziej szokującą częścią jest fakt, że media tak ogromnie poddane wpływowm żydowskiej władzy, przedstawiają, Palestyńczyków jako uosobienie zła na Bliskim Wschodzie, a Żydów, którzy ich terroryzują,  zmuszają do opuszczenia domów, bombardują je i palą, ranią i kaleczą ludzi — jako prawdziwe ofiary. System komunistyczny zabił, ranił, okaleczył, więził i torturował znacznie więcej osób niż zrobiły to hitlerowskie Niemcy. Film „Bękarty Wojny” pokazuje po prostu żydowską nienawiść do całego znanego świata. Teraz Palestyńczycy, Libańczycy i Syryjczycy, stanęli twarzą w twarz z tym samym szalonym gniewem. Boże, pomóż im!

W swoim czasie żydowskim ekstremistom jak Foxman uchodziły obłudne kłamstwa, bo media były monopolem żydowskich konglomeratow. Internet zmienia wszystko. Ludzie, którzy wciąż mogą pomyśleć, których media nie do końca ogłupiły, są w stanie zobaczyć hipokryzję Foxmana. Nie stanie się to jednak, jeśli wszyscy nie dołożymy starań, by szerzyć prawdę przez media nowych ludzi, internet!
…………………………………..
Dyżurni Żydzi ADL usunęli z konta dra Davida Duke na Youtube jego filmik „The Hollywood Basterds” na temat ww. i innych porno-sadystycznych filmów! Filmik szybko uzyskał tysiące wizyt i 5-gwiazdkowe oceny. Pomyśl co oni robią nam. Na razie podaję inny adres filmiku, a jeśli i on zniknie, jakoś temu zaradzę — czytamy pod artykułem.

†††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††

komentarze 54 to “Bojkotuj film Bękarty Wojny”

  1. krzysiek said

    11 Minut , wydanie 2- 25 lutego 2010 – 65 lat wyzwolenia Auschwitz

    65 lecie wyzwolenia niemieckiego obozu koncentracyjnego uroczyście obchodzono na terenie obozu zagłady Żydów Auschwitz – Birkenau. Prezydent Obama w swoim orędziu zwrócił uwagę tylko na jedną grupę ofiar, Żydów. Polacy, Rosjanie i inne grupy ofiar zostały sprowadzone do roli obserwatorów, czasami w miarę możliwości pomagającym żydowskim ofiarom. W niniejszym odcinku zwracamy uwagę na błędy merytoryczne w takim rozumowaniu. Najwybitniejsi historycy podkreślają, że plan hitlerowców dotyczył eliminacji wszystkich sąsiednich państw, ze szczególnym zwróceniem uwagi na Polaków.

    • 81 said

      ten film to straszna sieczka.. myślę, że ..nawet jeśli ma ukryte podteksty to i tak nikt ich nie zauważy, ponieważ widz zostanie mocno znużony przebiegiem owego dramato-komedii coś tam ..
      ================
      od pb: jesli zrozumialem dra duke, chodzi bardziej o pochwale filmu przez rasistowski-nienawidzacy adl niz o sam film…

  2. Luc said

    A ja polecam film Fanatyk (z ang. Believer)

  3. Tarantino jako narzędzie propagandy żydowskiej…to coś nowego i powiem szczerze kompletnie bez sensu…ale zabawne, jak pozostała cześć historii tutaj opisanych.
    ==============
    od pb: cieszy nas ze sie dobrze bawisz — moze wrzucisz 20 zl do skarbonki? podwoilem sume, bo wisisz dluzny za rozrywke od konca ubr.

    • Zbyszko said

      Heimdall 25luty9:03, niejaki Tarantino już dawno dał i nadal daje wyraz swojego zboczenia, sadyzmu, nienawiści i w normalnych warunkach za tą swoją grafomanię byłby ścigany. A w tej lewackiej rzeczywistości jest wynoszony na piedestał ogłupiającymi tłumy, głosami tych pseudoznafcuf kina, których ochy i achy nad takimi plwocinami ogłupiają młode kształtujące się umysły. I tak ta napędzająca się wzajemnie machina gnojowicy kreuje ten świat.

  4. mvnh said

    …Noż. Chciało mi się śmiać, ale potem zrozumiałam, że ty tak na poważnie. I zaczęłam płakać.

  5. annah said

    27 lutego

    Spotkanie ze Stanisławem Michalkiewiczem w Kutnie

    godzina 11:00, Hotel Rondo

    ul. Mickiewicza 3

    7 marca

    Spotkanie ze Stanisławem Michalkiewiczem w Leeds (W. Brytania)

    godzina 12:00, Polski Ośrodek Katolicki

    Temat spotkania: „Sprawa polska w UE”

    Przyjdź, zaproś innych.

  6. JaWa said

    11 z 13 plakatow Bekartow Wojny sprzedawanych 18.02.2010 w L.A.:
    http://www.collider.com/2010/02/16/the-lost-art-of-inglourious-basterds-to-sell-amazing-posters-to-benefit-haiti/

    • antyMizia said

      Dzięki ciekawe plakaty. Artystycznie – nie banalne. Mi osobiście, najbardziej podoba się siódmy (ten z owcami i wilkiem). Sheeple, czy nie o to nam chodzi !?

  7. MagdaS said

    Tutaj coś w temacie 2012 – ciekawe …

    http://www.konservat.cba.pl/art.php?art=0541&path=arty2010

    […]Wygląda to tak, jakby nagle, niezależnie od siebie, po obu stronach Atlantyku ludzie wpadli na ten sam pomysł, chronienia dokumentów i manuskryptów głęboko pod ziemią. […]

    • navajo88 said

      Zgadzam się czytałem tą informację hahahaha ,no zapowiada się ciekawie

    • hjk said

      problem tylko w tym, gdzie bedzie bezpieczniej – na ziemi czy pod nią

      • navajo88 said

        No jeżeli zapowiada się niewaski kataklizm to zapewnie ani tu ,ani tu- nigdzie nie będzie bezpiecznie .
        Aha, dzisiaj Dziennik Telewizyjny podał że muzułmanie dostali pozwolenie na budowę drugiej świątyni w warszawie ,,no to i u nas się zaczyna KATOLICY BROŃ NA RAMIĘ !!!!!

  8. POLAK said

    Antypolonizm wsrod ludnosci zydowskiego pochodzenia , niezaleznie jakiego obywatelstwa przybiera na sile .Wszystkie media nad ktorymi trzymaja lape Zydzi ida na calego z propaganda szkalujaca Polakow.
    Czy w naszej Ojczyznie Polsce jestesmy w stanie temu zapobiec ?
    Co na to przedstawiciele wszelkiej wladzy w Polsce ,czy to sa Polacy (sprawujacy wladze) ???
    Kazdy POLAK winien sie temu przeciwstawic w kazdej mozliwej formie i sposobie ,chociazby rezygnacji z takich maediow a wladze zarzucic pytaniami i wymusic dzialania propolskie !

    • ALFA said

      Prawdziwe ludobojstwo.

      Drogi Czytelniku

      Jesli chcesz zobaczyc JAK WYGLADA PRAWDZIWE LUDOBOJSTWO dokonywane od wielu dziesiatkow lat przez zydowskich faszystow na Palestynczykach-obejrzyj prosze ten film.
      Po to wlasnie -aby zbrodniarze mogli to robic -potrzebny jest im parawan.
      Takim parawanem ,ktory ma ukryc ich zbrodnie jest mityczna zaglada Zydow w czasie II wojny swiatowej.
      tak postępowano w czasie II wojny światowej i czyj to wymysł z tym ludobójstwem

      • ALFA said

        Kolejny przekręt “Przemysłu holokaustu”: Walczący w oblężonym Leningradzie wzięli pieniądze jako ofiary holokaustu
        Aktualizacja: 2009-06-28 7:20 pm

        W Pradze i Terezinie o restytucji mienia żydowskiego w krajach Europy Środkowowschodniej

        – Musimy finansować tysiące Żydów, którzy nie mają niczego wspólnego z ocalonymi z holokaustu, a także dzieci i wnuki ocalonych – twierdziła Anne-Marie Revcolevschi, przedstawiciel francuskiej delegacji na konferencji poświęconej restytucji mienia żydowskiego w Pradze. Zwraca przy tym uwagę na niejasne zasady finansowania poszczególnych fundacji. Tymczasem amerykańscy Żydzi będą domagali się rekompensat za utracone mienie, a także wojennych odszkodowań – wynika ze stanowiska przedstawionego przez byłego ambasadora Stanów Zjednoczonych przy UE Stuarta Eizenstata. Zgromadzone na sesji grono nie było przy tym zgodne co do tego, kto otrzymał rekompensaty, kto zaś nie.

        http://www.bibula.com/?p=10828

      • asm said

        Dzieki za przypomnienie tego co dzieje sie w Palestynie. Osobiscie wiem ile tam dramatu i mordow wykonanych przez zydow na ludnosci palestynskiej. nasluchalem sie tego wystarczajaco od tamtejszej ludnosci. Mozna prosic i zadac pokoju, ale jednostka badz grono spoleczne nic nie moze zdzialac – o tak nas sluchaja elity rzadzace, widac jak sa obojetne na mordy.

        JAK DLUGO MOZNA NA TO PATRZEC i PRZYZWALAC NA TO???

        ASM

      • ALFA said

        @Asm to jest powtórka z 1939

      • asm said

        zgadza sie jest to powtorka z 1939, najgorsze jest to ile my nie wiemy o pomordowanych i zgwalconych ! Az cisnienie rosnie w zylach!

        ASM

  9. m4t3k said

    Ten film nie ma ambicji bycia filmem dokumentalnym. Pisząc o nim, że jest bestialsko-pornograficzny, jest nieporozumieniem. Owszem, są tam brutalne sceny. Ale gdyby jedynym atutem Tarantino była przemoc przegrałby on z bardziej krwawymi i okrutnymi produkcjami np. Hostel.
    Dlaczego mamy więc bojkotować akurat ten film?
    1. Bo gloryfikuje przemoc? – na pewno nie jest to odpowiedni obraz dla dzieci czy ludzi o słabych nerwach,
    2. Bo głosi nieprawdę? – przedstawiona historia jest fikcją, chociaż pojawia się parę historycznych postaci,
    3. Bo Panowi Foxmanowi się podobał? – no to już zupełna głupota…
    Pozdrawiam
    ========================
    od pb: chude argumenty w porownaniu z drem duke; film jest jaki jest, a reakcja i promocja przez foxmana to intensywnie polityczna para kaloszy, niestety tyczaca rowniez polakow; gloryfikacja przemocy i zbrodni nie jest dobra dla zadnej duszy – dziecka czy doroslego; jestes juz urobiony przez „kulture” smierci

    • Dawid said

      czy puściłbys taki film swojemu dziecku?

      • Peter said

        Odpowiedź: patrz punkt 1.

        Czy dałbyś dziecku wódkę, kawę, zabrałbyś je do klubu ze striptizem?

        Są rzeczy dla dzieci i dla dorosłych.

    • antyMizia said

      Zupełnie nie rozumiem tego bojkotu :/

      „Ten film nie ma ambicji bycia filmem dokumentalnym”
      A to puścili go już na Discovery? Kto twierdzi, że miał to być film dokumentalny?

      Bękarty wojny oglądało mi się bardzo fajnie. Na koniec uśmiechnąłem się pod nosem i pomyślałem, że właśnie takiej sprawiedliwości nam dziś potrzeba. Przedstawione rozwiązanie ze znakowaniem zbrodniarzy było proste i diabelnie skuteczne! 🙂 Na czole mamy dużo miejsca. To wręcz jak billboard. Rząd i wymiar sprawiedliwości powinien poważnie rozważyć takie metody! 🙂

      Z kolei ta brutalna scena z kijem, też jest krystalicznie czysta w swoim przekazie i zupełnie nie rozumiem oburzenia pana Piotra. Ten żołnierz niemiecki dostał możliwość odkupienia swojego życia, przez wskazanie ukrytych snajperów. Z dumą jednak odrzucił możliwość współpracy, co według mnie było przejawem jego wolnej woli, którą mu pozostawiono. Jego decyzja była wręcz „samobójstwem”.

      Jeśli nie oglądałeś tego filmu – to zrób to koniecznie, a już na pewno nie bojkotuj go tylko dlatego, że ktoś tak powiedział. Obejrzyj, wyrób swoje zdanie – później, co zrobisz z opinią – zależy od Ciebie!

      Ja osobiście – zachęcam do obejrzenia.
      =================
      od pb: widzialem sceny z filmu na filmiku dra duke (zdjetym przez adl z youtube) = nie mam najmniejszej ochoty ogladac takich rzeczy, bez wzgl. na to co powiedzial o tym foxman czy wolfman ani co ty o tym myslisz

      • reekofputrefaction said

        do pb: gwoli scislosci: nikt niczego nie zdjal z youtube. film lata sobie w najlepsze. opinia na temat czegos to jedno, dezinformacja to drugie.
        ==========
        od pb: wiec wypadaloby podac link, gdzie go chowasz?

  10. Jaga said

    Petycja do podpisania w sprawie GMO, dla tych co jeszcze nie podpisali. W końcu dotyczy każdego z nas

    http://www.naturalnegeny.pl/petycja/

  11. Prrivan said

    Jeżeli ktoś ma jeszcze watpliwości czy „teoria spiskowa” o spokrewnionych ze sobą rodach rządzących światem…

    http://www.businessweek.com/news/2010-02-25/medvedev-says-he-and-putin-have-same-blood-make-good-team.html

    • Głos66 said

      A może pokusiłbyś się przetłumaczyć tekst na nasz narodowy język ?
      Nie wszyscy muszą znać „ich ” język , nieprawdaż ???

      • Ola said

        ta sama grupa krwi i takie same poglądy polityczne.

      • Luc said

        Właśnie! Już mnie to wkurza na całej linii! Jedziesz za granicę musisz znać angielski. A jak do nas przyjeżdżają to znów musisz znać ich język! :/

    • hjk said

      tłumaczenie: „są istotnie rodziną i maja ten sam typ krwi w medycznym słowa znaczeniu”, a w zeszłym roku Putin powiedział, ze „są z Niedzwiedziewem tej samej krwi i o tych samych poglądach politycznych”

  12. Zolnierz POLSKI said

    Ta sama krew to znaczy jaka ?
    Krew krwi nie rowna .Mawiaja,ze nawet niektorzy maja blekitna !
    Bywa tez krew mieszana ,jedni maja z matki ,inni jeszcze z ojca ,czasem bywa,ze z nieznanego ojca .
    Putin mi wyglada na „slowianska dusze” ale Miedwiediew „innym mi zalatuje”.
    Co o tym sadzicie ,jezeli juz o krwi mowa ?

    • hjk said

      Putin robił porzadki po Jelcynie i pohamował nieco panoszących się „oligarchów” wiadomej proweniencji…

  13. Ola said

    http://www.fzp.net.pl/index.php
    Kandydat do pokojowego Nobla chce skreślenia z listy
    24-02-2010
    Mordechaj Vanunu, izraelski fizyk atomowy, skazany za ujawnienie tajnych informacji o izraelskim programie budowy broni jądrowej, zwrócił się z prośbą o skreślenie jego nazwiska z listy kandydatów do pokojowej nagrody Nobla. Jest to pierwszy taki przypadek w historii nagrody.
    Geir Lundestad, dyrektor norweskiego Komitetu Noblowskiego, oświadczył jednak, że Vanunu pozostanie na liście. ”Otrzymaliśmy ważny i poprawny formalnie wniosek nominacyjny. Vanunu musi więc figurować na liście nominatów wraz z innymi. Naszym obowiązkiem jest zaznaczyć, że nie chce On otrzymać tej nagrody”-wyjaśnił dyrektor Komitetu Noblowskiego.

    Relacja z obchodów Purim w TVP
    24-02-2010
    W dniu 3 marca, o godzinie 12.25 Telewizja Polska w programie II wyemituje dokumentalną relację w reżyserii Małgorzaty Burzyńskiej-Keller z modlitw odbywających się z okazji święta Purim w warszawskiej synagodze Nożyków.
    Po raz drugi w historii powojennej Polski, będzie miała miejsce relacja z modlitw w synagodze. W ubiegłym roku mieliśmy okazję zobaczyć transmisję z Łodzi.
    Program został zrealizowany i zostanie wyemitowany na mocy porozumienia pomiędzy Związkiem Gmin Wyznaniowych Żydowskich w RP a TVP.SA-w myśl tego porozumienia, ZGWŻ raz w roku ma prawo do relacji z modlitw świątecznych na antenie telewizji publicznej.

    Wyroki za rozpowszechnianie treści antysemickich
    24-02-2010
    Sąd Rejonowy w Białymstoku skazał we wtorek cztery osoby w procesie dotyczącym m.in. rozpowszechniania treści antysemickich na kary od 1,5 roku do 10 miesięcy więzienia w zawieszeniu na 2-3 lata. Jedną osobę uniewinnił. Wyrok nie jest prawomocny.
    Oskarżeni odpowiadali za rozklejanie plakatów z treściami antysemickimi, a także zamieszczanie takich treści w internecie i prasie.

    W ubiegłym tygodniu, z powodu złego stanu zdrowia oskarżonego, sąd wyłączył z tego procesu i przekazał do odrębnego postępowania wątek dotyczący Leszka Bubla, lidera Polskiej Partii Narodowej. Kiedy jego proces będzie prowadzony, na razie nie wiadomo.
    Śledztwo w tej sprawie zaczęło się od zawiadomienia złożonego przez mężczyznę, który na słupach ogłoszeniowych i murach w Białymstoku zauważył czarno-białe plakaty. Ocenił, że ich treść to nawoływanie do nienawiści w stosunku do narodu żydowskiego. Zarzuty dotyczące plakatów postawiono dwóm osobom.

    Dotyczyły one również publikacji w wydawanym przez Bubla piśmie. Trafiało ono w 2005 roku do obiegu jako dodatek do dwóch innych pism, m.in. o treści satyrycznej, na których wydawanie Bubel ma formalne zezwolenia i które są zarejestrowane.
    Proces był bardzo długi, z przerwami toczył się od maja 2008 roku. W ostatnich miesiącach sąd powołał nawet nowego biegłego językoznawcę do oceny treści prasowych.
    Żadna z osób oskarżonych do zarzutów nie przyznała się, a Leszek Bubel mówił kilka miesięcy temu przed sądem, że jest przeciwnikiem „zbrodniczych ideologii” i systemów totalitarnych.

    Odnosząc się do zarzutów stawianych mu przez prokuraturę mówił wówczas, że cytowane w akcie oskarżenia sformułowania noszące znamiona np. treści antysemickich nie są jego słowami. To m.in. cytaty z piosenek, które – jak mówił – są w legalnym obrocie, albo cytaty z prac naukowych.
    Jego zdaniem, śledztwo przeciw niemu miało związek z kampanią wyborczą przed wyborami w 2005 roku, w których startowała także Polska Partia Narodowa, by to ugrupowanie skompromitować.

  14. Taka Tam (Alicja)... said

    ogladalam ten film. owszem jest pelen przemocy. jednakze ja to widze tak:

    1. zydzi w filmie bija i morduja palkami az krew leci naokolo 😉 – coz… mnie to nie oburza az tak bardzo. byc moze jest to troche przejaskrawione ale… spojrzmy na palestyne itd dzieja sie tam o wiele gorsze rzeczy… wydaje mi sie rowniez ze obraz tychze walecznych braci starszych i madrzejszych jest swego rodzaju satyra… to ze jakims zydom sie to podoba, oznacza jedynie ze sa tak w sobie zaslepieni ze nie wyczuli ironii i cynizmu. przepraszam moze moja wiedza jest nikla i nie powinnam sie wypowiadac, ale jakos slowo waleczny i ż.. walczacy dla pokoju nie pasuje wg mnie do siebie. no chyba ze teraz w dobie bialego fosforu itd 😉
    gdybym ja byla pochodzenia zydowskiego to bym tarantino oskarzyla o antsemityzm. 🙂

    2. pod koniec ten nazistowski detektyw sprzedaje swego szefa by ocalic swoja skore i zyskac stanowiska po wojnie (jako bohater)… 😉 – jakiez to typowe dla……………….

    dla mnie ten film jest niejednoznaczny. i nie jest to tez film dokumentalny wiec autor mial prawo nie wspominac o syjonistach itd…

    zaznaczam ze nie jestem fanka tarantino. i zgadzam sie ze powinien byc zakaz pornosadystycznych filmow. tylko chore umysly moga cos takiego preparowac. jednakze ‚bekarty…’ nie sa takim filmem. jest przemoc ale nie taka jak np w ‚hostelu’ 😉

    a co do samej przemocy i dzieci ja ogladajacych… coz dzieci maja rodzicow z tego co wiem… do wieku 18 lat… inna historia ze dzisiejsi rodzice sobie nie radza.

  15. Stanisław said

    Słyszałem o tym filmie od swoich znajomych, który bardzo go zachwalali, co było dla mnie sygnałem ostrzegawczym, który potwierdził się po przeczytaniu krótkiej recenzji na jednym z portali. Kilka filmów tego reżysera jakie do tej pory obejrzałem nie zachęca mnie do Bękartów Wojny.

  16. mirek said

    a ja tam zbojkotowałem i ‚avatara’ za to co niedawno Cameron
    kręcił jakieś psudodokumenty o Chrystusie.

  17. Peter said

    :-O

    Apel nieco opóźniony. Film już z kin wyszedł.
    Uważam się za osobę mającą jakie takie obycie w kinie i umiejącą odróżnić film zły od dobrego. Bękarty wojny to film kontrowersyjny, ale z pewnością dobry. Każdy na wpół inteligentny człowiek widząc nazwisko Tarantino wie czego się może spodziewać. Przemoc, sadyzm, krew pokazane w sposób tak przejaskrawiony, że tworzący rodzaj dziwacznej, wciągającej sztuki. Jednak widz dojrzały emocjonalnie wychodzi z kina do realnego świata, w którym można podyskutować o przekazie filmu. Z pewnością nie złapie za pałę i nie będzie realizował „Bękartów Wojny 2” w pobliżu miejsca zamieszkania. Tarantino w swoich filmach tłucze, ćwiartuje, amputuje, dusi rękami różnych nacji przedstawicieli także dowolnej nacji.
    A o co chodzi w łączeniu sceny z zatłuczeniem Niemca kijem bejsbolowym przez żołnierza i wiązanie tego z uważaniem przez żydów Polaków za Niemców. Strasznie pokrętne i naciągane. Nie wiem tak na prawdę jaki jest cel wypisywania takich rzeczy.
    Kolejny film który w takim razie powinniśmy bojkotować to Monachium w którym grupa najętych do Mosadu ludzi likwiduje na całym świecie osoby związane z zamachem na Izraelskich olimpijczyków i to całkiem skutecznie. Tyle, że film Monachium w przeciwieństwie do twórczości Tarantino jest oparty na faktach.

    Doszukiwanie się antypolskości w tym filmie to objaw obsesji! W tym filmie właśnie Żydzi są pokazani w niekorzystnym świetle.

    PS Dr Frankenstein też na pewno był Żydem 😛
    =================================
    od pb: jesli „makabra” jest dla ciebie „wciągająca sztuka” to wspolczuje; ulegles postmodernistycznemu zamachowi na duchowosc człowieka; zobacz co sadza o tych wynaturzeniach cywilizacji chrzescijanskiej osoby uduchowione (ktore sa dla mnie wzorcem, a nie foxman czy tarantino):
    https://grypa666.wordpress.com/2010/01/24/erozja-moralno-duchowa-cywilizacji-zycia/
    masz duze zaleglosci, jesli nie wiesz o zrownaniu polakow z mordercami zydow w opinii judeocentrycznej = podalem pare odnosnikow w tekscie = nie slyszales o przeklamaniach nt. jedwabnego, kielc, o „polskich wspolpracownikach hitlera”, o „polskich obozach koncentracyjnych”? moze wizyta w muzeum holocaustu w usa wyleczy cie ze slepoty, jesli nie umiesz czytac;
    dla foxmana, adl, kompleksu jot, polacy sa wspolwinni holocaustu wraz z nazistami; zydzi sa wg ciebie pokazani niekorzystnie w filmie, ale wlasnie judeocentryczny niby antyrasistowski adl i zydowska gawiedz przyklasneli filmowi = czemu nie innym makabrom tu wymienianym?

    • Taka Tam (Alicja)... said

      popieram… ten film pokazuje ICH w niekorzystnym swietle… jesli ktos obejrzy film i stwierdzi ‚no zajebiscie od dzis jestem fanem z… bo to taki dzielny i waleczny narod’ i ktorej takie zachowania imponuja no to przepraszam ale dla takiej osoby to juz nie ma ratunku i nawet kijem nie nawrocisz 😉 nie rownajmy w dol (zakazac wszystkiego bo ktos o mniejszych zdolnosciach zle zrozumie, zabije pod wplywem itd), powinnismy rownac w gore a kto nie da rady to… 😉

      co do przemocy… mnie po bekartach nie bralo zeby isc na kogos z kijem (wrecz przeciwnie jestem przeciwko jakiejkolwiek przemocy i fanatyzmowi)… jesli zas ktos po obejrzeniu filmu stwierdzi ze czemu nie, to tak jak wyzej – nie ma ratunku. nie bronie tego filmu bo mnie to ani parzy ani ziebi… jednakze jest to tylko film… a w palestynie dzieci gina na powaznie i taka sama przemoca czyniona przez… i w innych miejscach rowniez.

      ps. ja slyszalam ze bekarty sa satyra na… i ja to tak widze. antysemicka zreszta w pewnym sensie 😉 i tego mozna by sie czepic moze, ale z drugiej strony zaden film nie wskazuje za prawdziwych sprawcow wiec powinnismy bojkotowac wszystko, filmy, ksiazki historie 😉 … gdyby tego typu wizja zaistnaila w filmie dokumentalnym to moze byloby mozna sie oburzyc…
      ==============
      od pb: ciebie nie bralo, ale zobacz do kogo kieruje film foxman; zobacz jak entuzjastycznie film przyjela publika zydowska; porownaj z wpisem izraelskiego ministra (bodajze) obrony w auschwitz; porownaj z nastawieniem mlodziezy zydowskiej do polakow jako rzekomych wspol-nazistow, z wydzwiekiem talmudu itd. = widze ze wielu z was nie ma pojecia o wyobrazeniu co sie dookola was szykuje: najpierw zamach na historie polski, nastepnie na wlasnosc i system spoleczno-polityczny, teraz zapowiedzi zamachu fizycznego

      • Taka Tam (Alicja)... said

        wiem co sie szykuje dookoła i wiem o ich nienawiści, o talmudzie, i o tym ze jestesmy w ich oczach zwierzetami itd… ale bojkot tego filmu nam nie pomoze. my potrzebujemy czegos innego. np swojej wlasnej narodowej interpretacji filmu MOWIENIA O TYM JAK TO BYLO i wskazywania, prostowania klamstwa gdziekolwiek sie ono pojawi bojkot nam nie pomoze ani tez milosc i dialog bo na to juz od dawna jest za pozno, zreszta dla kogos kto mieczem wojuje jezyk milosci nie przemowi, trzeba jego jezykiem mowic. tez nie jestem zwolenniczka bojkotu bez wczesniejszego obejrzenia, bo to tak jakby slepo podazac za czyjas opinia itd… jednakze zgadzam sie co do wszystkiego co pan powiedzial, ale jednak jest to film i z tego co wiem to nie porusza on wszystkich przez pana wymienionych kwestii. nie wiem, moze jeszcze raz go obejrze bo jakos nie przypominam sobie aby byla mowa o rownaniu Polakow z Niemcami nazistami, czy ogolnie cokolwiek o Polakach (rzecz dzieje sie we Francji)… ja nie rozumiem doprawdy czemu ten foxman czy jak mu tam sie tak podniecil na ten film. a jesli izraelici wiedze pelna nienawisci wyciagaja ze szkol no to raczej powinnismy bojkotowac ich system edukacji, odrzucic obawe przed nazwaniem nas anty— i mowic prawde, prostowac klamstwa. no i przedewszystkim nie pozwalac im lamac prawa na naszych ziemiach no ale to juz ode mnie nie zalezy. przydalby sie bojkot wladz raczej 😉 PS. prosze mojego komentarza nie uznawac jako klotnie czy cos w tym rodzju, ja poprostu tak to widze, na tym etapie na ktorym teraz jestem.

  18. Buka said

    http://www.pardon.pl/artykul/10941/niech_zgina_polskie_psy_polacy_mieli_byc_wymordowani/27
    ========
    Zamiast komentarza === od JP: Buka , proszę o jakiś komentarz do zamieszczanych linków , to na przyszłość……

    Jak wyglądało zabijanie Polaków opisuje strona muzeum obozu Stutthof:

    Rozstrzeliwanych dobijano łopatami, kolbami, a niekiedy zakopywano jeszcze żywych. Matki zmuszano do układania w wykopanych dołach swoich dzieci, a potem je same rozstrzeliwano. Przed rozstrzelaniem gwałcono dziewczęta i kobiety. Polskie relacje o tych okrucieństwach znajdują potwierdzenie również w dokumentach niemieckich. Budziły one grozę nawet wśród Niemców, w tym również niektórych żołnierzy.

    • asm said

      do BUKA!
      Brawo za slowa, ktore napisales, tak o tym trzeba trabic, jak i co robiono z olakami z ludzmi, JUZ PISALEM WCZESNIEJ: jak mi sie przypomni co robiono cisnie w krwi rosnie!
      Jak k..wa mozna gwalcic dziewczeta konbiety, przed mordem! Jestem katolikiem i mam serce,ale ono – serce nie wytrzymuje juz. Tym bardziej nie wytrzymuje jak widze co sie dizeje w rzadzie niemieckim i co niektotrzy zamierzaja z nami robic…
      jak przyjdzie czas – oby nie – zemsta bedzie slodka!!!

      Dzis bohater to ten kto wola glosno czym prawda jest i nie wstydzi sie jej! Pomimo zniewagi!!!

      ASM

      • Buka said

        Słowa ważne choć niestety nie moje,a wstawione z treści artykułu podanego przeze mnie linku przez moderatora.
        ==========
        od JP: proszę uprzejmie 🙂

  19. Luc said

    Krok po kroku idzie NWO….

    http://www.wykop.pl/ramka/305330/polak-nie-wpuszczony-do-kanady-do-samolotu-prowadzili-go-w-kajdankach
    http://www.wykop.pl/ramka/305422/pociagiem-pojedziemy-w-zupelnej-ciszy-rozmowy-przez-telefon-i-muzyka-zakazane

  20. eteryczna ziemia said

    III światowa po nowemu
    „Czy należy bać sie chemtrails? Niezależne badania laboratoryjne przeprowadzone w St.Zjed. wykazują, że w skład wchodzą min. trujace zwiazki aluminium,baru,rteci i siarki, karbid, włókna polimerowe i mało znany pierwiastek tor, który podobnie jak uran i pluton, może być używany jako paliwo reaktorach jądrowych…”
    Podobno chemtrails zaobserwowano już w czsie tzw. operacji Pustynna Burza, czyli podczas pierwszej wojny nad Zatoką Perska w 1990 r.
    Dzisiaj jest możliwe użycie broni elektromagnetycznej, która na innym kontynencie wywoła trzęsienie ziemi o sile porównywanej z atakiem jadrowym – twierdzi Lydia Mancini w artykule Czy powodem „chemtrails” jest trzecia wojna światowa? opublikowanym na stronie http://www.educate-yourself.org
    zródło: Czwarty Wymiar – Nr 3/2010 art.: Tajemnicze ślady na niebie /Alicja Lukawska/

  21. eteryczna ziemia said

    Wielka krucjate przeciw bialym smugom na niebie rozpoczał w lipcu 2009 r. Peter Vereecke,który w latach 1983-2002 był burmistrzem belgijskiego miasteczka Evergem we Flandrii. Uważa, ze za pomoca tych opryskow mozna manipulować zachowaniem ludzi na calym świecie. Vereecke uważa, ze chemtrails mają poważny woływ na nasze zdrowie i ze zostaly one zaplanowane przez jakieś ukryte struktury władz, do których nie mają dostepu nawet ludzie zajmujący sie zawodowo polityka…
    – Schorzenia wielu ludzi sa na ręke firmom farmaceutycznym. W ostatnich 10-15 latach wzrosła liczba chorych na raka, alzheimera,parkinsona,autyzm, ADHD, astme, cukrzycę, alergie. Nigdy wczesniej ludzie tak nie chorowali… Mało kto zwraca na to uwage i robi cokolwiek w tej sprawie, bo „oni” sterują procesami myslenia. Popatrzcie na ludzi na ulicy. Oczy wiekszości z nich sa tak bezmyslne jak u zombie. Nie maja w sobie radości zycia. W zwiazku z tym mowie: ludzie, obudzcie sie,otworzcie oczy, robie coś, zanim bedzie za pożno! – apeluje Peter Vereecke, ktory zalozyl obywatelski ruch przeciw chemtrails Nazwał go Grupa Belfort. Celem tej organizacji jest przebudzenie ludzkiej świadomosci. Jej czlonkowie przygotowuja sympozjum na temat bialych smug na niebie. Ma odbyc sie w belgijskim miescie Gent
    zrodlo: j.w.

  22. krzysiek said

    transparenty 9-11 podczas transmisji na żywo z vancouver

  23. Luc said

    http://www.pardon.pl/artykul/10965/pastor_avatar_to_najbardziej_szatanski_film_wszech_czasow

  24. Olo_kru said

    Co wy z tymi chemtrails znowu?
    Przecież to kosmiczna bzdura.
    Ponieważ:
    W przemyśle związanym z lotnictwem pracują setki tysięcy ludzi. Samoloty po każdym locie są szczegółowo sprawdzane przez kilkanaście osób, co ileś-tam godzin samoloty przechodzą przeglądy, w które zaangażowanych jest co najmniej kilkadziesiąt osób.
    Jak to zatem możliwe, że nikt z tej masy ludzi nie złożył wiarygodnej relacji, na temat szczegółów technicznych instalacji do tworzenia chemtrails?
    Nawet w sprawie Area 51 znalazło się kilka osób które są ikonami teorii nt. współpracy rządu wielkiego szatana z kosmitami, a tu nic. 😦
    Ok, załóżmy że syf jest w paliwie lotniczym. Znowu, jeśli np. dolewa się tego do cystern, ktoś by zauważył. Jeśli robi się to w rafinerii, ktoś by zauważył. Jaki problem pobrać litr paliwa z samolotu i zanalizować?
    Co za bzdura 😦
    =========
    od JP: Oświeć nas obowiązującą PRAWDĄ

    • Olo_Kru said

      Hmm, nie znam prawdy nt. chemtrails, wszakże podejrzewam tzw. miejską legendę. Dopuszczam możliwość, że podejrzenia na ten temat mogą być uzasadnione. Przecież już za komuny opryskiwano chmury nad Moskwą, żeby się parada udała, żadna to tajemnica.
      Nie moją rolą Was oświecać.
      Wszakże, pragnę wskazać, że czasem trzeba trochę zdrowego sceptycyzmu.
      Przecież jest plan dotyczący oszukania ludzkości nt. „globalnego ocieplenia”, zwanego teraz „zmianą klimatu”.
      Dowody pokazujące że jest to oszustwo, zostały przez ludzi dobrej woli znalezione i upublicznione, ba, przedostały się do popularnych, dużych media. O tym się mówi nie tylko na obrzeżach internetu.
      No chyba że przejdziemy już do myślenia paranoicznego i uznamy kompromitację kliki Gore’a za zamierzoną. Lecz gdzie tu logika, gdzie sens? (retoryczne)

  25. […] Samson’s Lion (DAN) (także zwana Aleph Shin) – żydowska fantazja o żydowskim zawładnięciu (film Inglorious Bastards). Najlepszy znany mi przykład współczesnej (talmudycznej) mentalności syjonistów. Jeśli to, […]

  26. […] Samson’s Lion (DAN) (także zwana Aleph Shin) – żydowska fantazja o żydowskim zawładnięciu (film Inglorious Bastards). Najlepszy znany mi przykład współczesnej (talmudycznej) mentalności syjonistów. Jeśli to, […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s