Grypa666's Blog

Co gorsze grypa czy kompleks jot?

Antyszczepionkowe nowiny, 20.10.2009

Posted by grypa666 w dniu 19/10/2009

Antyszczepionkowe nowiny, zebral, przelozyl, skrocil, wytluscil Piotr Bein 19.10.2009

WHO publikuje fikcyjne auaktualnienia ws. „swinskiej grypy” , theflucase.com, 19.09.2009
Poniewaz panstwa czlonkowskie nie musza juz  raportowac indywidualnych przypadkow „swinskiej grypy” do WHO (jak samo WHO przyznaje na koncu notatki prasowej), a faktycznie szybka diagnoza H1N1 myli sie w 90% przypadkow, wg badan samego rzadu USA, liczba przypadkow „swinskiej grypy” raportowanych prze WHO w regularnych uaktualnieniach pozostaje cysta fikcja. Na 11.10.2009, WHO podaje ponad  399232 przypadki potwierdzone laboratoryjnie jako „swinska grypa” i ponad  4735 zgonow: http://www.who.int/csr/don/2009_10_16/en/index.html
…………………………
Komentarz Francisa Kuhna na stronie TheFluCase.com: Czy ktos moglby podac WHO rolke papieru toaletowego!!! Jak zwykle gadaja %^&(*!!!*$£
—————————————————————-
„Spiegel” wymierza kare smierci kampanii masowych szczepien w Niemczech, 19.10.2009
http://www.spiegel.de/spiegel/0,1518,655762,00.html
Niemiecki magazym „Spiegel” opublikowal artykul potepiajacy zagrozenia od zastrzyku na „swinska grype” a szczegolonie adiuwanty w szczepionce. Magazym przewiduje, ze kamapania masowych szczepien przeciw H1N1, wartosci 600 milionow euro,  rozlatuje sie, podczas gdy rosnie opozycja ze strony lekarzy, ekspertow i politykow.
—————————————————————-
Niemcy zdaja sobie sprawe z ludobojczych intencji swego rzadu, 18.10.2009
http://www.welt.de/wissenschaft/article4887314/Zwei-Klassen-Impfung-ist-ein-verheerendes-Signal.html
Wsrod oburzenia, ze zamowili dla siebie specjalne szczepionki bez nebezpiecznych prezerwantow i adiuwantow, kanclerz Angela Merkel, minister spraw wewn. Wolfgang Schüble i minister zdrowia Ulla Schmidt oglosili, ze wezma te sama szczepionke z rtecia i adiuwantami na „swinska grype” co reszta ludnosci. Komentarz w „Die Welt“ (18.10.2009) chwali reakcje Niemcow na wiadomosc, ze rzad zamowil trucizne dla ludnosci, trucizne odrzucona przez lekarzy i pielegniarki, a sam zaopatrzyl sie w zapasy nieszkodliwej szczepionki.
——————————————————————
Dzieci we Francji i na Florydzie maja byc szczepione w szkolach, theflucase.com, 18-19.10.2009
Wg doniesienia we francuskiej gazecie „Nice Matin” wojewodztwo Alpy Srodziemnomorskie wprowadzilo infrastrukture do zaszczepienia calej ludnosci nieprzetestowanym, trujacym zastrzykiem na swinska grype w ciagu nastepnych 4 miesiecy ogolem w 14 osrodkach szczepien dzieci i nauczycieli w szkolach, nadajac szczepieniom charakter obowiazku. Oto strony z wyciagiem z artykulu w „Nice Matin”: http://dossiers-sosjustice.hautetfort.com/media/01/02/1560417291.pdf
Natomiast
florydzka gazeta „Tampa Tribune ” donosi, ze szkoly powiatu Hillsborough zaczynaja szczepienia w szkolach podstawowych i srednich za pomoca pielegniarek departamentu zdrowia juz we wtorek, poczawszy od szkol dla uczniow ze specjalnymi wymaganiami edukacyjnymi. Wszyscy nieletni i specjalni uczniowie musza miec podpisane pozwolenie, zeby otrzymac szczepionke. Uczniom szkol p[odstawowych musza towarzyszyc rodzice lub opiekunowie:  http://www2.tbo.com/content/2009/oct/19/hillsborough-schools-start-swine-flu-vaccinations-/#comments
——————————————–
W Danii lekarze, pielegniarki i policjanci odmawiaja szczepionki , 16.10.2009
http://politiken.dk/newsinenglish/article810476.ece
Duza liczba wyznaczonych na priorytetowe szczepienia na H1N1 w Danii odmawiaq zastrzyku, widocznie z takiego powodu, e wielu Dunczykow ma wrazenie, iz swinska grypa ni ejest tak grozna jak zapowiadano. Ok. 360 tys. policjantow, pielegniarek, lekarzy i in. uwazanych za nieodzownych dostalo oferty szcepionki, a tylko mniej niz 1/3 skorystala z oferty. […] Panstwowa Rada Zdrowia mowi, ze ok. 1,1 miliona Dunczykow dostanie sczepionke na H1N1.
—————————————
Sonda: 75% Finow nie chce szczepionki na swinska grype
http://sikainfluenssa.biz/628/poll-75-of-finns-dont-want-the-swine-flu-vaccine
Co najmniej trzy finskie medi apokaznej wielkosci, Ilta-Sanomat, MTV3 i Helsingin Sanomat, przeprowadzily sondaze wsrod Finow, czy oni wezma szczepionke na H1N1. Oto wyniki. Pierwszy sondaz przeprowadzil MTV3. Nie wiadomo, ile osob wzielo udial, lecz 61% powiedzialo, ze nie chce szczepionki. Prawie 12 tys. osob odpowiedzialo w sondazu Helsingin Sanomat, przewazajace 75 “Nie”. Trzeci sondaz pod koniec wrzesnia przez Ilta-Sanomat z udzialem 16 tys. osob dal dokladnie te same wyniki  co sondaz Helsingin Sanomat. Wydaje sie wiec, ze pomimo intensywnej kampanii propagandowej masowych mediow i rzadu  oraz siania paniki o swinskiej grypie, Finowie nie dali sie zlapac na histerie.
—————————————-
Trzy-czwarte strazakow w Chandler, Arizona, odmawia szczepionki w postaci aerozolowej, 19.09.2009
http://www.eastvalleytribune.com/story/145952
Ok. 3/4 strazakow w Chandlers, ktorym przysluguje sczepionka z wczesnych partii przeciw H1N1 odmowilo, mowia predstawiciele strazy pozarnej. Wiekszosc z 200 dawek przydzielonych do strazy, mniej wiecej tyle ilu jest strazakow, prawdopodobnie powroci do przedstawicieli zdrowia powiatu Maricopa County do redystrybucji do sluzby zdrowia, ktora ma szanse stykac sie z zarazonymi, powiedzial rzecznik strazy pozarnej. Tylko ok. 50 e strazakow w Chandller ochotniczo zaszczepilo sie w ub. tygodniu za pomoca spreja do nosa zawierajacego oslabionego wirusa, powiedziala kapitam strazy pozarnej w Chandler, ktora objechala kilka posterunkow strazy w miescie celem aplikowania szczepionki.
—————————————–
Plan na Florydzie radzi szpitalom nie przyjmowac niektorych pacjentow w przypadku powaznej H1N1, 18.09.2009
http://www.sun-sentinel.com/news/nationworld/sfl-swine-flu-crisis-propublica-sboct18,0,2027387,full.story
Jak donosi poludniowoflorydzka gazeta „Sun-Sentinel”, wladze zdrowia Florydy opracowuja wytyczne dla szpitali, zeby nie przyjmowaly pacjentow z nieuleczalnymi chorobami i innymi stanami zdrowia w przypadku przepelnienia chorymi na grype […] Plan nawoluje lekarzy, zeby odlaczali pacjentow o slabych rokowaniach od wentylatorow, aby moc leczyc tych z lepsza szansa przezycia. Decyzja nalezy do szpitala. Grypa powoduje powazne choroby respiracyjne u malego procentu przypadkow i pacjenci potrzebujacy wentylatorow moga umrzec pozbawieni pomocy w oddychaniu, jaka daje maszyna. […] Stan nie opublikowal jeszcze wytycznych ani nie poddal ich dyskusji publicznej. Departament zdrowia Florydy ujawnil projekt planu na zadanie ProPublica, niezarobkowej organizacji prasowej, ktora prekazala material do „Sun Sentinel”.
[…] Podczas gdy plan mowi, zeby decyzji nie podejmowac na podstawie pozornego statusu spolecznego pacjenta,  rozne reguly maja obowiazywac dla roznych segmentow ludnosci. Lista stanow drowia dyskwalifikujacych pacjenta od przyjecia do szpitala ma byc zastosowana do wiekszosci jedynie w dwu najpowazniejszych poziomach pandemii. Ale bylyby astosowane takze przy pierwszym  poziomie pandemii dla pacjentow przewiezionych z do szpitala z „innych instytucji” np. domow opieki i zaklady dla umyslkowo chorych.
Florydzkie wysilki planistyczne swiadcza o rosnacym uznaniu, ze szpitale w calym kraju nie podolaja zalewowi powaznej pandemii grypy […] W Winnipeg w Kanadzie wszystkie wyspecjalizowane miejsca szpitalne byly zajete w szczycie wybuchu ostatniej wiosny, a w Meksyku pacjenci doswiadczyli dlugich kolejek przed przyjeciem do oddzialow opieki specjalnej. Czworo zmarlo przed doczekaniem sie. Wladze Florydy sadza, ze liczba powaznie chorych na grype prawdopodobnie utrzyma sie na wykonalnym poziomie, pod warunkiem ze mieszkancy zaszczepia sie, wiedza kiedy zostac w domu i kiedy szukac pomocy lekarza […], a  obecny szcep grypy nie zmutuje na bardziej zjadliwy.
W przypadku o wiele bardziej powanego scenariusza projekt wytycznych florydzkich nawoluje szpitale do odmowy dla kazdego, ktorego lekarz podpisal papierek „Nie ratowac”, instruujacy ratownikow zeby nie probowali przywrocic do zycia pacjenta bez bicia serca lub oddechu. Niedawny raport z grupy krajowych ekspertow zebranych przez Instytut Medycyny USA nawolywal rzady stanowe, by nie stosowaly polecen „NIe ratowac” w tym prypadku, gdyz odzwieciedlaja one preferencje planowania konca zycia „bardziej niz dokladne oszacowanie szans prezycia”. Plan Florydy takze nawoluje do ponownej oceny pacjentow po 48 i 72 godz. na oddzialach opieki specjalnej i tych na aparatach wentylacyjnych. Osoby z pogorszona szansa przezycia zdjetoby z aparatow lub zwolniono, eby zrobic miejsce innym, ktorzy mog amiec lepsza szanse przeycia. W miare potrzeby dostaliby opieke paliatywna dla komfortu.
Jednym z planow planu Florydy jest „zmniejszyc lub wyeliminowac” prawna odpowiedzialnosc pracownikow sluzby zdrowia dzialajacych w dobrej wierze, odmawiajac lub nie dajac leczeni aniektorym pacjentom w sytuacji wyjatkowej. W planie sa probki rozkazow wykonawczych, jakie gubernator moglby wydac dla ochrony pracownikow i autoryzacji szpitali do wdrozenia wytycznych. […] Departament zdrowia Florydy wymierzyl ostateczna wersje planu na grudzien br., ale wobec trudnosci personelu sluzby zdrowia z innymi aspektami pandemii H1N1, nie jest to realne, powiedzieli przedstawiciele rzadu stanowego. […] W wielu stanach brakowalo debaty publicznej nad podobnymi planami. Grupy lekarskie, prawnicze i etyczne opracowali plany bez wkladu publiki czy grup reprezentujacych dzieci , starcow i chorych na kliniczne choroby lub niemoce. Kiedy stan Utah testowal podobny plan pod koniec sierpnia, cwicenia ujawnily trudnosci, jakich moga doswiadczyc medycy i pacjenci Florydy. Lekarz rodzinny w Utah, Pete DeWeerd „musial” powiediziec udawanej matce pacjenta, ze jej 7-letnia corke […] trzeba wypisac ze szpitala i chyba umrze.
Dr Tom Kurrus, dyrektor medyczny szpitala Sw. Marka w Salt Lake City, nazwal to „drenazem emocjonalnym”, kiedy udawani pacjenci i ich rodziny  wrzeszczeli, krzyczeli i argumentowali na rzecz tych, ktorym odmowiono leczenia. Powiedzial: „Glowna slabostka naszych przygotowan jest bezpieczenstwo i ochrona”. Kurrus dodal, ze chociaz symulacje szeroko opisaly media Utah, publika nie zdaje sobie sprawy, ze plany wyjatkowe mowia o racjonowaniu zasobow medycznych. […Np.] „Dlaczego nie moge dostac sie do szpitala, dlaczego babci nie moga podlaczyc do respiratora?” […]

komentarzy 29 to “Antyszczepionkowe nowiny, 20.10.2009”

  1. kasia said

    Zobaczcie na to:
    http://www.wykop.pl/ramka/249175/jak-fundacja-nautilus-manipuluje-czytelnikami

  2. Radekk said

    Chodzą słuchy w Rosji, że coś się szykuje związane z Polską. Jakieś prowokacje, niepokoje. Znany strateg wypowiadał się w rosyjskiej gazecie, że chcą wykorzystać zamieszanie związane z pandemią i drugą falą kryzysu. Słyszałem od Białoruskiej dziennikarki gdy wracałem dzisiaj z Terespola. Właśnie usłyszałem o prowokacjach we Francji i Niemczech. Jest to bardzo niepokojące. Nie od dziś wiadomo, że wszyscy mają nas w pupie. Zostaniemy z ręką w nocniku już za kilka lat. Takie jest moje zdanie. Oczywiście nic nie mam przeciwko żadnym narodom. Przecież wiadomo, że to grupa nikczemników na usługach szatana planuje wszelkie takie akcje.

    • Radekk said

      Tutaj filmik kto rządzi w Rosji. Niczego dobrego bym się nie spodziewał w najbliższym czasie po dawnym KGB

      =====================
      od p.b.: za dlugie to, zeby ogladac – powiedz nam kto rzadzi w rosji

      • Paweł Kruczyński said

        Bardzo dobry materiał. Szczerze polecam i nie jest prawdą, że jest on za długi – warto poświęcić czas i zwrócić uwagę na analogie do „zmiany ustroju” w Polsce.

        I chyba najlepsze motto: Wszyscy jesteśmy odpowiedzialni za ten stan, bowiem dopuszczamy się GRZECHU OBOJĘTNOŚCI.

        Dopóki tego nie zrozumiemy i solidarnie nie odwrócimy tego stanu rzeczy, dopóty wszelkie, inne działania (jak chociażby walka z przymusowymi szczepieniami) – ZAWSZE BĘDĄ SPÓŹNIONE, a my, post factum – będziemy się zastanawiać jak do tego, czy owego – mogło dojść, tworzyć humanistyczne przesłania i troskliwie ostrzegać przyszłe pokolenia.

        Czas wyrwać chochlę z rąk szatana, którą miesza bieg historii! Sami tego nie zrobimy – musi nam dopomóc w tym Bóg, ale ważne jest – abyśmy tych faktów byli świadomi!

    • cosac said

      A może białoruska dziennikarka jest zmanipulowana przez białoruskie KGB. Wziąłeś to pod uwagę, zanim napisałem ten komentarz?

      • Paweł Kruczyński said

        Ruska, Pruska, Białoruska – to są brednie. Obejrzyj materiał i pomyśl! Tu chodzi o GLOBALNĄ, nie znającą granic państwowych, religijnych ani kulturowych – bezgraniczną, ludzką OBOJĘTNOŚĆ!
        ====================================
        od p.b.: obojetnosc byc moze zaprogramowana, jak wiele z nienawosci miedzy grupami etnicznymi, narodowymi, religijnymi, rasowymi…. popatrz na ostatnie konflikty balkanskie, na niewytlumaczalna nienawisc polakow do rosjan, ktora zastapila niegdysiejsza (zaprogramowana przez tych samych) nienawisc do niemcow;
        sa sekty ktore specjalizuja sie w tym od dawien dawna i niestety maja przemozny wplyw na wladze, np. ewangelisci w usa

  3. usoni said

    Popraw koniecznie ten wpis. Jak ludzie mają brać na poważnie to, co piszesz, jeśli roi się w tym od błędów i literówek?

    • Radekk said

      Powinni brać to jak najbardziej poważnie, biorąc pod uwagę tak głupie i natychmiastowe docinki po opublikowaniu powyższego wpisu.
      Ludzie apeluje obudźcie się! Siedzimy w gównie!

  4. Dziecko Światła said

    Przeciez to normalne, że w rosji rządzą tak samo iluminaci jak w innych krajach. Jesli ktoś tego nie widzi to jest ślepy. To co sie dzieje to tylko teatrzyk. Elity są rozlane po całym świecie i maja macki w każdym Państwie…
    ========================
    od p.b.: bardzo madry komentarz, dziecie swiatla (idygo?)

  5. Aśka said

    Świńska grypa Grippe porcine Swine flu medialne kłamstwa 1976-2009 (1/2) polskie napisy

    A to cytat z tego filmu; wypowiada te słowa mąż zaszczepionej przeciwko świńskiej grypie 1976 roku, która po szczepieniu ma kłopoty z mięśniami;:
    „Nawet jeśli jutro ogłoszą, że nadchodzi epidemia i wymyślą masę kłamstw, nie przyjmę szczepienia, które zaleca mi mój rząd.”


    • Aśka said

      pod linkiem jest część I

      • Rk said

        Dni wolności w internecie policzone

        http://tech.wp.pl/kat,1009785,title,Kaspersky-proponuje-wprowadzenie-przepustek-do-Internetu,wid,11609706,wiadomosc.html?ticaid=18f3f

      • Domini-canus said

        Od pewnego czsu mój komputer informuje że inny komputer ma to samo IP co mój.O czym to może świadczyć.Nie znam się na informatyce ale zaczyna mnie to niepokoić.Jeśli ktoś wie, proszę o informacje.

      • grypa666 said

        od p.b. do Domini-canus 20.10.2009 o 12:29: wyslij te ‚zawiadomienia’ do pomocy technicznej swego serwera

      • Domini-canus said

        Nic to niedaje.Mam stosunkowo najnowszy sprzęt.Od chwili zalogowania na Waszym forum występuje rozłącznie z internetem i komunikat o próbie przenikniecia do mojego komputera,po czym security system przywraca stronę.Czy jesteśmy namierzani.???
        =========================
        od p.b.: jesli jestes ponadprzecietnie aktywny to mozesz byc namierzony

      • Domini-canus said

        Dzięki za info.

      • grypa666 said

        od p.b.: ale niech cie to absolutnie nie spowalnia w dzialaniu — robic swoje, Bog pomoze

      • Domini-canus said

        Mam wyjątkowo sprawnego Anioła Stróża i działko Zhong,tak więc nie pękam.Pozdrowienia od Gwardii.

      • hjk said

        stary numer,)))
        ktos podpina się pod twe IP żeby mieć np dostęp do sieci bezprzewodowej, do której ty masz…
        widziałem takie coś…)))

        To jedno z możliwych wyjaśnien, moze sa inne

      • Wojwit - Ten Sam said

        Bawią się z nami, te łajdaki, jak kot z myszą. Kiedy talon na oddychanie?

      • hjk said

        e tam talon, wpierw podatek od oddychania…gdzieniegdzie juz jest, tzw. klimatyczne…)))

  6. Aśka said

    Polecam stronę
    http://www.nowyporzadekswiata.blogspot.com/

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s