Grypa666's Blog

Co gorsze grypa czy kompleks jot?

Pilne: spotkanie w Krakowie

Posted by grypa666 w dniu 02/09/2009

UWAGA: Wcześniej podany adres kontaktowy był niepoprawny – poniżej właściwe informacje

Spotkanie w Krakowie

Spotkanie w Krakowie

W piątek 4 września w Krakowie pomiędzy 14 a 18-tą (dokładna godzina zostanie podana do jutra do wieczora) odbędzie się spotkanie z naszymi prawnikami w sprawie pozwów oraz założenia stowarzyszenia. Na zebranie specjalnie przyjedzie dr inż Piotr Bein.

Konieczna jest obecność minimum 15 osób. Mamy zapewnioną salę na 20-30 osób, tak więc im będzie nas więcej tym lepiej.

Osoby spoza Krakowa są oczywiście mile widziane, niestety trudno nam będzie znaleźć w tak krótkim terminie zakwaterowanie (jednak w tym okresie roku nie powinno to być trudne).

Na potwierdzenie mamy czas do jutra (3.09) do południa dlatego bardzo prosimy wszystkie zainteresowane osoby o kontakt pod adresem h1n1flupl@gmail.com NAJPÓŹNIEJ DO JUTRA

W najbliższym czasie podamy numer konta bankowego stowarzyszenia, z którego będziemy finansować nasze akcje.

komentarze 82 to “Pilne: spotkanie w Krakowie”

  1. kellrez said

    Wiek ma jakieś znaczenie ?

    • kellrez said

      dobra.. wysyłam e-mail.

      • Tadeusz1958 said

        Witam, mieszkam w Łodzi i chętnie bym przyjechał ale niestety ten weekend mam zajęty, proponuję poinformować wszystkie możliwe media i gazety o tym spotkaniu, może w końcu pójdzie to w Polskę, zobaczymy czy ktoś się zjawi z tzw „redaktorków śledczych”
        Pozdrawiam

    • grypa666 said

      O ile wiem to wiek nie ma znaczenia, ale to musimy ustalić z prawnikiem. Zapraszamy wszystkich!

      • Piotr Bein said

        obecnosc nieletnich na spotkaniu moze ich czegos nauczyc — potrzeba szczegolnie was, mlodych, przyszlosc Narodu

  2. em said

    Witam.

    Jestem bardzo zainteresowana spotkaniem się z Państwem, ale mieszkam za granicą i planuję przyjazd do Polski około 18 września.
    Pozdrawiam

  3. cavaderous said

    jestem zainteresowany spotkaniem z ludźmi w Anglii – jeżeli ktoś miałby ochotę się spotkać w sprawach szczepionki i NWO , proszę o kontakt przez mój post na „Facebook” – mój post jest na dole jako nr6

    strona – działania lokalne Londyn
    http://www.facebook.com/topic.php?uid=111448091846&topic=9841

    • zyta said

      marcus powiedział/a
      02/09/2009 @ 19:16

      Odezwa Zyty przetlumaczona na angielski!

      Appeal to the public
      To all people of goodwill who fight for our and your freedom.

      We have to play all of us against New World Order
      We have to be against vaccines and NWO!
      We have to be together and throw off the yoke NWO!

      Enough slavery!
      Enough wars and killing each other!
      Enough exploration and keep poisoning with chemtrails and GMO, artificial sweeteners and other addition to water, food and medicines!

      STOP forced vaccination!
      STOP Lisbon Treaty!
      STOP Codex Alimentarius!
      STOP poisoning air!
      STOP poisoning water!
      STOP GMO!

      We have to stop to be afraid and take responsibility for ourselves!
      We have to stop doing what the ruling elite said and start thinking!
      We have to stop tolerating evil and suffering people and animals!
      We have to stop allowing by media to stupefy us!
      We have to be united all nations around the world and all people of goodwill!

      Have to walk tall with united thoughts, hearts and spirits!
      Together we stand, divided we fall!

      We announced our international protest against machination of ruling elite!
      Start from September to pay tribute to September 1939 memory. We are starting in Poland where fascist attack happened!
      This apple is being prepared for stopping fascism once again! This time – New World Order fascism!
      You do not have a shadow of doubt because vaccination centers are quite same like gas chamber!
      We are told now vaccinations are safe and good for our health!
      Remember, gas chambers were death!
      Remember, current vaccination centers and vaccinations are the same like death!
      We have the right to run our own life!

      Remember, we are priceless!
      Remember, we are smart and brave!
      Remember, we got all power of universe inside us!
      Remember, we do not give up!

      Do not take the vaccine and do not allow killing yourself for whim of running elite!
      Start defending oneself because governments and religions sold us!
      Defend ourselves and win!

      Start from 1st September 8am and 8pm GMT for 20 minutes every day we generate good energy and heal ourselves and world.
      Imagine overwhelming joy and love, pure water and air, healthy people and animals and all the best!
      Watch Greg Braden – The Science of Miracles on you tube and Dr Rath!

      TOGHETER WE STAND DIVIDED WE FALL!

      Announce this appeal to everyone.

      • Piotr Bein said

        Piotr Bein powiedział/a
        2 wrzesień 2009 @ 9:23 pm

        Appeal to all nations of the world, to all people of good will who struggle for own and common freedom:
        Let us stand together against vaccinations and the establishing of the New World Order!
        Let us join forces and throw away the global yoke!
        Enough slavery!
        Enough wars and killing!
        Enough exploitation and poisoning through chemtrails, vaccines, GMO, artificial sweeteners and other harmful additives in water, food and medicine!
        STOP forced vaccinations!
        STOP the Lisbon Treaty!
        STOP Codex Alimentarius!
        STOP poisoning air and water!
        STOP GMO!
        We must cease being afraid, must take responsibility for ourselves!
        We must quit doing what the ruling elites tell us, and start thinking!
        We must not tolerate evil and suffering of people and animals!
        We must stop the media from stupefying us!

        Let us then unite, all nations of the world and all people of good will!
        Let us bravely lift our heads, and unite in mind, heart and spirit!
        LET US ANNOUNCE A WORLD-WIDE PROTEST AGAINST THE ELITIST SCHEMING!
        Let’s start in the month of September, the anniversary of the 1939, Nazi attack on Poland — from where this appeal originates — so that the Nazi followers don’t enslave the globe this time.
        By choosing this timing, we honour the millions of victims of pharmaceutical firms in World War II death camps, and Poland’s homeless on whom the present vaccines have been tried out.
        Do not harbour any doubts that the present vaccination centres are like the former Nazi gas chambers! At that time, the inmates were told they were going to take a shower for hygiene.
        Today, we are told vaccinations are for our health protection!
        REMEMBER: the gas chambers meant DEATH!
        REMEMBER: present vaccination centres and vaccines mean DEATH, too!
        We have the right to run our own lives!
        REMEMBER: we are priceless!
        REMEMBER: we are smart and brave!
        REMEMBER: we contain all the power of the Universe!
        REMEMBER: we can take on any challenge!
        LET US ALL REFUSE VACCINATIONS AND DEATH FOR THE ELITES’ WHIM!
        Let’s start defending ourselves because governments and religious leaders have sold us away a long time ago!
        We will defend ourselves and will win!
        EVERYDAY for 20 minutes, starting September the 1st at 8am and 8pm GMT, let us generate good energy and heal ourselves and the world.
        LET US IMAGINE peace on Earth, overwhelming joy and love, pure water and air, healthy people and animals and all the best you want!
        To see that this is a way, watch Greg Braden – The Science of Miracles 5/6 and Dr Rath Pharmaceutical Cartel 1/4 on You tube…
        TOGHETER WE STAND DIVIDED WE FALL!
        https://grypa666.wordpress.com/

  4. zbyszek said

    witam,na wstepie chcialbym przeprosic Pana Dr Piotr Bein iz w poprzednich postach wyswalem go od ludzi oblakanych,jeszcze raz przepraszam,moj mozg i umysl nie mogl tego wszystkiego pojac i zrozumiec dlatego przez to wybuchlem zloscia i wrecz nienawiscia.musze wam o czyms dzis opowiedziec otoz moj znajomy dzis rozmawial z irlandczykiem i to co on powiedzial to dopiero zaczelo mi otwierac oczy,powiedzial irlandczyk iz oni juz wiedza ze idzie wielka wojna,wojna gorsza niz byla za czasow hitlera,to co powiedzial irol i moj znajomy to az mi krew zastykla w zylach.dopiero jak zaczelo cos dochodzic do mnie po przezyciu szoku zaczelem wszystko analizowac to co ma miejsce na tym blogu jak rowniez to co czytalem na innych blogach i w oficjalnych przekazach.czyzby ten irlandczyk mial racje ze jeszcze w tym roku ma dojsc do straszniejszej wojny niz nasi dziadkowie przeszli?piszac to az rece mi sie trzesa na sama mysl.jednoczesnie chcialbm poinformowac ze irlandia nie ma jeszcze szczepionek i prawdopodobnie ich nie kupia,nie widza potrzeby.jeszcze raz przepraszam za moj kometaz w poprzednich postach ktorymi ublizylem Pana Dr Piotr Bein.

    • Adam said

      powiem tak.. mam 22 lata… i jestem po przejściach… 3 lata temu dopiero otworzyły mi się oczy i zacząłem żyć. 3 lata życia to stanowczo za krótko… chcę żyć! I wiem jedno-zrobię wszystko żeby tak się stało.

      MOŻESZ NAPISAĆ COŚ WIĘCEJ O TEJ WOJNIE? CO MÓWIŁ TEJ IRLANDCZYK Z KOLEGĄ? HM?

      • zbyszek said

        wiesz Irlandczycy do ludzie ktorzy zyja praktycznie we wlasnych „klanach” bardzo nie chetnie rozmawiaja i dyskytuja z obcokrajowcami.mowil abym zobaczyl co sie dzieje,irlandia gdy sie nie zgodzila na traktat zostala „odizolowana”,wiedza o calych masonach i rokefelerach i ze oni to wszystko wywolaja,a raczej juz wywolali.

    • mariokosmos said

      @zbyszku fajnie, że napisałeś – schemat jest za zwyczaj taki: zaprzeczenie, negocjacie, gniew, smutek, zrozumienie. Większość ludzi na których takie coś „spada jak grom z jasnego nieba”, takie będzie miała reakcje. Przede wszystkim trochę ochłoń 🙂 Powiem Ci tak, mogę mówić tylko za siebie – ale mimo młodego wieku, swoje mam za sobą i po tym wszystkim wiem, że strach to niszczące uczucie.
      Możemy zrobić jeszcze sporo, tylko ludzi trzeba mobilizować.
      Nic na siłę nikomu nie da się przetłumaczyć, jeśli ten nie chce zrozumieć…
      Pozdrawiam Cie.

    • Piotr Bein said

      Zbyszku, takie przyznanie do winy oznacza wielkiego czlowieka. Zycze ci tego w nadchodzacej przyszlosci, mimo ze niepewna. Wielcy ludzie robia w takich czasach wielkie rzeczy dla innych..

      • zbyszek said

        dziekuje ale taka moja natura potrafie przyznac sie do bledu,

    • Xagog said

      To wiedz że nie jesteś sam,ja się w to wszsystko zacząłem zagłębiać jakieś 4-5 lat temu i kosztowało mnie to ciężką depresję,zacząłem właściwie poza nawiasem żyć i teraz widzę że inni,”szarzy” ludzie właściwie w innym świecie egzystują (dla mnie to w czym egzystują to iluzja).Poza tym,choć to dziwne,ja jakoś od dziecka wiedziałem że do czegoś takiego dojdzie,nie wiedziałem tylko jak.Kiedy w dzieciństwie oglądałem jakiś film science-fiction w którym pokazywano walkę ludzi z jakimś totalitarnym rządem,myślałem sobie „przecież tak to wygląda”.Nie wiem skąd to się wzięło,zresztą ja „przypadkiem” trafiałem na różne materiały,ogólnie moje życie jest dziwne trochę.Mając może 12-13 lat zainteresowałem się survivalem,bo czułem że kiedyś będę musiał się ukrywać,kompletowałem jakieś różne zestawy przetrwania itd.Do teraz mam takie zainteresowania,tylko że bardziej profesjonalnie do tego podchodzę,wiedzę czerpię z podręczników wojskowych U.S.Army m.in.Nie chcę tu z siebie jakiegoś cudownego dziecka robić,ale faktem jest,że teraz mi się ta wiedza przydać może.Tak czy siak,wolałbym żeby mnie okrzyknięto największym idiotą na świecie niż żeby to wszystko było prawdą:(

      • Adam said

        dokłądnie, też bym wolał żeby to wszystko to był tylko sen, iluzja albo urojenie jakieś, i żębyśmy nie mieli racji:(

    • Baba.Jaga said

      Wiem, że sytuacja jest poważna. Zdaję sobie sprawę, że w najbliższym czasie może być ‚niewesoło’. Ale czuję, że wszystko skończy się dobrze 🙂 Oni jak tonący się chwytają brzytwy, podejmując tak desperackie i praktycznie jawne podejrzane działania. Idą na dno. I nic na to nie poradzą. A bojąc się, czując strach tylko działasz zgodnie z ich planem – bo o to im chodzi: żeby ludzie się bali! Żeby w obawie przed zachorowaniem na świńską grypę poszli pod igłę, żeby w obawie przed domniemanymi terrorystami, wręcz błagali o ograniczenie ich praw, wolności. Dlatego nie możemy się bać! Musimy patrzeć w przyszłość z pewnością, że przyniesie ona pokój i miłość całemu światu.

      „Przyciągasz do siebie tylko to, na czym koncentrujesz swoją uwagę i co zasilasz energią swoich emocji.”
      Pamiętajcie o tym!

      http://astromaria.wordpress.com/2009/09/01/medytacja-dla-pokoju-i-zdrowia/

  5. Michal said

    Do Zbyszka.
    Zaniepokoiłeś mnie mocno, ponieważ ja to czuje od kilku miesięcy. Wolałbym aby okazało się ze mam nierówno pod sufitem:)
    Być niezrównoważonym psychicznie to lepsze niż wojna.
    Pozdrawiam
    Michał

    • zbyszek said

      wiesz nie tylko ty masz takie przeczucia,ja juz swojej rodzinie w kwietniu mowilem zeby sie przygotowali jakos bo czyje ze cos idzie zlego,ale rodzinka jak rodzinka zartowala ze cos mi sie pomylilo no i faktycznie w to uwierzylem haha ale to co powiedzial ten irol to mowie wam az mnie zamrozilo,slowa nie moglem powiedziec po polsku a co dopiero po angielsku,tak jak bym umarl,trudno mi to okreslic,ale teraz wiem juz i zaczynam jazyc dlaczego niektorzy wegrzy”moja znajoma” jak inni powoli robia zapasy ,puszki i te sprawy.

      • zbyszek said

        dobrze ze my juz mamy zapasy na jakies 2 miechy.zostalo mi jeszcze tylko antybiotyki ale to juz jestem umowionym z lekarzem irolem na recepte.

      • grypa666 said

        Antybiotyki na wirusy? Nie! Srebro koloidalne.

      • zbyszek said

        wiem,ale antybiotyki i pochodne tez nam sie przydadza jeden Bog na ziemi wie co i jak to sie potoczy i jak dlugo bedzie trwalo.od przybytku klowa nie boli i tak mam za darmo :p,

      • Michal said

        Pamiętajmy o witaminach!!!
        W szczególności C oraz multiwitaminie. Polecam B Complex. Jest tania(3zł) i ma sporo witaminy B1 B2.
        Tran!!! Magnez – dobry jest chela Mg firmy Olimp. Cynk.
        Ważne jest aby w razie ataku wirusów ugasić nadmierna odpowiedź immunologiczną = Witamina C plus extrakt z zielonej herbaty!!! Są dostępne za niewielkie pieniądze. Zamiast extraktu z herbaty może być extrakt z pestek cytrusów: CITROSEPT. jest bardzo gorzki ale jest skuteczny. Proszę nie bać sie witaminy C!!!! Potrezbujecie jej każdego dnia ponieważ nie produkujecie jej/ Prawie wszystkie zwierzęta produkują witaminę C. Koza az 21g. na dobę czyli 21.000mg! A nam się zaleca 60mg!!!!!!!!!!! Kpina. Małpy w ZOO dostają każdego dnia około 2-3 g witaminy C ponieważ w przeciwnym wypadku chorują. Raz jeszcze powtarzam: NIE BÓJCIE SIĘ WITAMINY C. NIE NABAWICIE SIĘ KAMIENI NERKOWYCH. ŁĄCZCIE JĄ Z EXTRAKTEM Z HERBATY LUB Z CYTRUSÓW A CIAŁO ODWDZIĘCZY SIĘ WAM. SPOŻYWAJCIE RAZ DZIENNIE WITAMINĘ B COMPLEX. DAWAJCIE JE WASZYM DZIECIOM, DAWAJCIE IM TRAN RAZ DZIENNIE PO ŁYŻECZCE A NAJMNIEJSZYM POI PÓŁ. ALE NADE WSZYSTKO KAŻDEGO DNIA WITAMINA C ORAZ FLAWONOIDY(EXTRAKTY Z HERBATY LUB CYTRUSÓW) MALUSZKOM DAWAJCIE WITAMINĘ C W POSTACI NATURALNEJ. polecam acerolę. KAŻDEGO DNIA, KAŻDEGO DNIA PONIEWAŻ KAŻDEGO DNIA NASZA WĄTROBA NIE PRODUKUJE TEJ WITAMINY A KAŻDY STRES TAKI JAK CZYNNIKI CHEMICZNE, CZY ZDENERWOWANIE POWODUJE TO ŻE NASZ ORGANIZM TARCI ZAPAS WITAMINY C. TRACI CAŁKOWICIE. NIE OSZUKUJCIE SIĘ ŻE JEDZĄC OWOCE Z HIPERMARKETÓW DOSTARCZACIE WITAMIN.
        TAM ICH NIE MA. POMARAŃCZE CZY CYTRYNY SĄ ZDROWE POD WARUNKIEM ŻE ROSNĄ POD WASZYM OKNEM………..
        Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia.

      • Magda said

        Ostatnio znalazłam olej lniany w kapsułkach.

      • Michal said

        Olej lniany w kapsułkach nie jest dobry. Olej lniany musi byc tłoczony na zimno i spożyty do 2 miesięcy. Przechowujemy go w lodówce. olej lniany ma wiele podwójnych wiązań i przez to jest reaktywny. łatwo utlenia się. Nie ma co robić zapasów na długie miesiące. Można zaopatrzyć się w siemię lniane. Ale uwaga: ,MIELIMY JE TUŻ PRZED SPOŻYCIEM, NIE ROBIMY ZAPASÓW, PONIEWAŻ WSPOMNIANE PODWÓJNE WIĄZANIA TŁUSZCZÓW SA BARDZO REAKTYWNE
        http://www.olejlniany.zdrowe-produkty.pl/index.php?go=wyklady-drbudwig

      • mariokosmos said

        ogólnie lepiej dużo lepsza wchłanialność jest płynów, kapsułki dużo szybciej wydalasz. Tak samo jest np. ze spiruliną (super food) – z tym, że ja niestety nie jestem w stanie, przez zapach i smak glonów jej tak przyjmować.

      • Artur said

        Nie szukaj witamin w tabletkach, tam ich nie ma. Zwłaszcza witaminy ‚C’. Oczywiście, owoce i warzywa w supermarketach to trawa. Pozostaje zaufany sprzedawca własnych upraw.
        Sporo z was darzy zaufaniem suplementy, witaminy w kapsułkach i inne tego typu wynalazki. Wytłumaczcie mi więc, skoro w dzisiejszych warzywach i owocach jest tak mało substancji odżywczych, to skąd biorą się one w kapsułkach?
        No właśnie, są syntetyczne, tak jak witamina ‚C’ w tabletkach.
        Prosty przykład: przedawkujcie jakąkolwiek witaminę naturalną, nie da się, organizm wydali jej nadmiar. Natomiast z syntetykami nie ma już tak prosto. A każda witamina w tabletce to syntetyk i koniec.

      • Iza W. said

        „Oczywiście, owoce i warzywa w supermarketach to trawa…”

        z tym tak do końca bym sie osobiscie nie zgodziła 😉 fakt owoce dzisiejsze to nie to samo co za czasów naszych dziadków ale…
        Miałam kiedyś taki rok, że przynajmniej 4razy na tydzień w całym roku jadłam pomarańcze, grejfruty i cytryne z herbaty 😉 (teraz to a sumie mogę powiedzieć, że jestem ekspertem od pomarańczy, wiem kiedy są najsmaczniejsze i po wyglądzie tez mogę stwierdzić haha 😉 ) …efektem tego było, że poraz pierwszy od wielu lat nie przeźiebiłam się w zimie!!! Sądzę więc, że warto jeszcze zwrócić uwagę na owoce 🙂

        Tak dla Info: to witamina C występuję w dużej ilosci nie tylko w cytrusach ale i w wszystkich owocach i warzywach koloru czerwonego i jemu pokrewnemu czyli np. bordowego 🙂

      • Jose said

        Czy nie należy uprzednio upewnić się czy nie jest się uczulonym na srebro koloidalne?

      • Piotr Bein said

        prosze szukac u specjalistow alternatywnej medycyny lub na wyspecjalizowanych sajtach
        my nie jestesmy wyszkoleni w tej dziedzinie

      • Michal said

        🙂 uczulenie to poważna sprawa , szczególnie gdy dotyczy wirusów H1N1:)
        Spokojnie, nie uczula.

      • Michal said

        Substancje typu hydrokortyzon czy encorton działają silnie przeciwzapalnie i anty-histaminowo. Z naturalnych to korzeń lukrecji. ma działanie zbliżone do sterydów.

      • Michal said

        Wczoraj urodził mi się syn. Zgłosiłem ze nie będę szczepił i powiem Wam ze zaskoczył mnie miło personel. Żadnych głupich uwag. lekarz kazał przykleić karteczkę nad dzieckiem : NIE SZCZEPIĆ.
        Az zrobiłem zdjęcie:)Oczywiście nie byłbym sobą gdybym nie przeprowadził indoktrynacji:) Oczywiście w słusznej sprawie:) Wiele osób było zainteresowane zagadnieniem szczepień. Część personelu nie szczepi ,jedna z pacjentek powiedziała ze je znajomi lekarze nie szczepią dzieci i ona również nie chce. Pytała mnie czy robią jakieś problemy. NIE , nie robią. Proszą tylko o poświadczenie na piśmie. Wiadomo, asekurują się.
        Szpital o którym mówię to UJASTEK w Krakowie.
        Aż się wierzyć nie chce:)

      • Piotr Bein said

        Intuicja to tez dar Bozy, Zbyszku. Masz cenne dary. Wykorzystaj je.

      • Piotr Bein said

        moze namowic personel w UJASTEK do jakiejs akcji zawodowej, jak w brytanii?

      • mariokosmos said

        Ujastek to specyficzny szpital (mam doświadczenie:|) to prywatna placówka refundowana przez NFZ, w porównaniu do innych szpitali publicznych, eh co ja mówię o porównaniu… – podejście do pacjentek całkiem inne.

      • zbyszek said

        byc moze intuicja jest darem Bozym ale taki dar to ciezkie brzemie,wolal bym go nie miec i nie czuc tego.nawed pan nie wie jakie to uciazliwe jak cos sie czuje ze cos ma byc i to faktycznie sie wydarzy.tak z autopsji 3 lata temu mowilem swojemu kierownikowi aby cie kupowal domu na kredyt bo wszystko szlak trafi,ze wszystko pujdzie na leb i szyje w dul,popatrzal sie na mnie ironicznie no i kupil,po roku kiedy kupil nastapil kryzys i wszystko zaczelo leciec,oczywiscie nie byl bym soba i mu powiedzialem
        ‚a nie mowilem” no w koncu zlosliwy polak ze mnie haha

      • Zapsa said

        Zbyszek nie przeżywaj tak, nie tylko ty jesteś nadwrażliwy. Mówię poważnie.Ja swojej „intuicji” ufam bezgranicznie po kilku „incydentach”, które „przeczuła”.Wcześniej miałam się za chorą psychicznie,teraz mam potwierdzenie w realu :)więc jeśli włącza mi się światełko ostrzegawcze, to się tym kieruje.Światełko się włączyło już jakiś czas temu,a sygnały ze świata tylko to potwierdzają. Głowa do góry i przestań się bać. Strach to mała śmierć – pozdrawiam!

    • Magda said

      Do Michał:
      Gratulacje z powodu narodzin syna i z powodu decyzji.

    • ma ska said

      Jeżeli Wasza rodzina i znajomi wyślą Was do psychiatry,
      to NIE IDŹCIE. Wczoraj byłem, bo mnie prosiła o to rodzina.
      Teraz jednak się boję o tego psychiatrę. Bo nigdy nic nie
      słyszał o tych zagadnieniach. Także:
      JESTEŚCIE NORMALNI! gorzej z 99% społeczeństwa.

      Pozdrawiam

      • pyrek said

        Mój lekarz pierwszego kontaktu w odpowiedzi na moje rewelacje przekazał mi gdzie jest poradnia zdrowia psychicznego he he
        Ale i tak warto było mu trochę niepewności zasiać 😉

      • Baba.Jaga said

        Ja też rozmawiałam jakiś czas temu z moim lekarzem pierwszego kontaktu. Gość był zawsze bardzo w porządku. Tym razem też. Potraktował mnie poważnie, porozmawialiśmy chwilę. Zostawiłam mu ulotkę nawet – podziękował i wziął 😀 Nie wysłał mnie do psychiatry, tylko powiedział, żeby się tak bardzo nie przejmować 🙂 Ja się wciąż przejmuję oczywiście, ale staram się nie nakręcać, nie dawać panować nad sobą strachowi i Wam też to radzę 🙂 Pamiętajcie, że bojąc się wpisujecie się w ich plan: bój się świńskiej grypy – straszą – a potem oferują wiadomą szczepionkę; bój się terrorystów – straszą dalej – a potem z pocałowaniem ręki oddajemy im swoje prawa i wolności byle tylko nas obronili przed „terrorystami”. Dlatego nie boimy się, tylko wstajemy z powierzchni płaskich i działamy! Bądźcie dobrej myśli 🙂

        „Przyciągasz do siebie tylko to, na czym koncentrujesz swoją uwagę i co zasilasz energią swoich emocji.”

  6. Oferta noclegu dla 2 kobiet said

    Jesli ktos sie wybiera do Krakowa na spotkanie, chetnie zaoferuje nocleg dla 2 osob, najchetniej dziewczyn/kobiet(sorry panowie ale to wzgledów bezpieczenstwa) za free. Jesli ktos chce jechac a nie wie gdzie przenocowac prosze o wiadomosc przez h1n1flupl@gmail.com

  7. Piotr Bein said

    Senat stanu Massachusetts zatwierdzil drakonskie prawo nt. pandemii
    [www.infowars.com/massachusetts-senate-passes-draconian-flu-pandemic-bill/ ]
    autor: Kurt Nimmo
    Infowars, 2.09.2009, tlumaczyl Piotr Bein

    Media korporacyjne ignoruja prawo S. 2028 nt. pandemii, jednoglosne przyjete przez senat stanu Massachusetts. To drakonskie prawo szeroko omowily internetowe media alternatywne, ale ani slowa w New York Times czy Washington Post.

    S. 2028 bedzie sablonem legislacyjnym dla innych stanow. Prawo to narzuca zupelne panstwo policyjne i stan wojenny na Massachusetts z nakazu rzadu w przypadku pandemii grypy jesienia. Daje ono stanowemu komisarzowi ds. zdrowia, policji I personelowi medycznemu szeroka wladze w mobilizacji sluzb, szczepieniu ludnosci, wchodzeniu na wlasnosc prywatna bez nakazu sadowego, a nawet przymusowej kwarantanny osob, co kloci sie z Konstytucja USA. S. 2028 pozwala panstwu wejsc do domu bez pozwolenia rewizji oraz zniszczyc wlasnosc prywatna bez nakazu sadowego. Zmusiloby ono takze stanowa sluzbe zdowia do asysty przy szczepieniach.

    Policja moze “aresztowac bez nakazu sadowego kazda osobe, wobec ktorek funkcjonariusz ma prawdopodobna przyczyne wierzyc, ze osoba ta pogwalcila nakaz odosobnienia lub kwarantanny; funkcjonariusz ma uzyc rozsadna pilnosc, by wdrozyc nakaz. Kazda osoba swiadomie lamiaca nakaz odosobnienia lub kwarantanny bedzie ukarana wiezieniem do 30 dni i moze dostac kare obywatelska do $1000 za kazdy dzien lamania nakazu.”

    Inne stany sa w trakcie wdrazania dzialan prawnych w odpowiedzi na wirusa H1N1, przedstawianego histerycznie przez rzad i media korporacyjne. Floryda rozprowadzila blankiety nakazu kwarantanny, w tym ochotniczej kwarantanny w domu, mieszkaniu, w mieszkaniu (bez uleglosci), obiekcie lub zakladzie, w miejscu przetrzymania, oraz blankiety nakazow zamkniecia kwarantanny w budynku i w rejonie. Polnocna Karolina wydala projekt nakazu, wg ktorego kazdy obywatel niestosujacy sie do nakazu odosobnienia moglby byc uwieziony do dwoch lat plus uwiezienie przedsadowe bez wykupu [pretrial detention without bail]. Stan Waszyngton dal miejscowym urzednikom sluzby zdrowia wladze wystawiania nakazow zatrzymania wyjatkowego, ktore zmuszaja obywateli do natychmiastowego, przymuszonego odosobnienia lub kwarantanny do 10 dni.

    Formularz ze stanu Iowa na ochotnicze zatrzymanie w domu, kwarantanne w domu oraz odosobnienie w domu obiegl ostatnio internet. [,,,] Formularz dotyczy kwarantanny wszystkich osob podejrzewanych o kontakt z wirusem H1N1..

    S.2028 jest obecnie w komitecie ds. sposobow i srodkow w nizszej izbie parlamentu Massachusetts. Stowarzyszenie Zachoania Wolnosci w Massachusetts, MassLPA, pzysieglo zabic projekt prawa S. 2028, zanim doszloby one do parlamentu (zobacz MassLPA video na http://www.infowars.com/massachusetts-senate-passes-draconian-flu-pandemic-bill/ ). MassLPA planuje lobbing u prawodawcow w stolicy stanu 9-go wrzesnia, celemprzekonania ich, by nie glosowali za .

    • Michal said

      A więc nie ma czasu.
      Ciekawe jak by była reakcja gabinetu prezydenta gdybyśmy wystosowała obywatelski list otwarty jako grupa głęboko zaniepokojonych obywateli, itd?
      pozdrawiam
      Michał

      • Magda said

        Powiem tak:
        Swego czasu grupa europosłów zorganizowała akcję w/s traktatu lizbońskiego, polegała na wysyłaniu do kancelarii Prezydenta kartek z prośbą o referendum.
        Nie wiem dokładnie ile tych kartek w skali kraju wysłano -sądzę,że kilkadziesiąt tys.

        Wiem natomiast,że nie było odpowiedzi.

        Próbować można,bardziej u Prezydenta niż u premiera.

  8. Magda said

    Podam stary i mocno sprawdzony przepis na „nalewkę z czosnku”

    4-5 ząbków czosnku zalać szklanką letniej,przegotowanej wody.Odstawić na noc.
    Rano przecedzić przez gazę lub plastikowe sitko,dodać sok z cytryny i 2-3 łyżki miodu.

    Trzeba zwrócić uwagę na czosnek i miód ,aby był z polskich upraw (pełno chińszczyzny na rynku).

    Czosnek w tej postaci nie obciąża wątroby tak jak spożywany np.z chlebem.

    ps.
    Jakaś drugą Magdę tu widziałam.

  9. Obsertwator said

    Witam, pietnascie minut temu dostalem telefon od znajomych ( troche sie wyplacili) mieszkaja w stanie Texas.

    sa zdenerwowani bo wystapily zamieszki. zamieszki na tle konstutucyjnym. nie wiadomo kto nie wiadomo gdzie. ale na ulicach byl marsz mlodych ludzi i najgorsze to ze byly strzały.
    Full policji i strazy . cos sie zaczyna dziac. na CNN cisza , na innych kanalach cisza. Ponoc bardzo zle. z tego co mowili wmieszaly sie grupy nacjonalistyczne tzw paramilitarne. zaczyna sie . cos juz wisi w powietrzu.

    Bedzie wojna. Albo juz sie zaczela.

  10. marcus said

    Szybkie tlumaczenie ze strony:
    http://www.rense.com/general87/vaccin.htm

    Sugestie Dr Russella Blaylocka jak zredukowac toksyczny efekt szczepionki A/H1N1

    Przylozyc zimny oklad w miejsce szczepienia tak szybko jak to mozliwe i kontynuowac to przez caly dzien. Mozna wziac zimny prysznic.
    Zarzyc olej rybny (EPA), jeden z trzech tlustych olejow mozna znalezc w rybnych olejowych suplementach. Dobrze jest wziac olej EPA godzine przed szczepieniem.
    Witamina E
    Witamina C 1000 mg, cztery razy dziennie pomiedzy posilkami.
    Unikaj wszelkich suplementow stymulujacych uklad odpornosciowy takich jak np. ekstrakty z grzybow.
    Bierz dzienna dawke multiwitaminy i mineralow takich ktore nie zawieraja zelaza ale zawieraja witamine B i selen.
    Magnez (cytrinian/jablczan) 500mg po dwie kapsulki trzy razy dziennie.
    Witamina D3 – szczegolnie w krajach gdzie jest malo slonca. Witamina D3 dawkowanie:

    Dzieci 5000 jednostek dziennie przez dwa tygodnie po szczepieniu a nastepnie 2000 jednostek
    Dorosli 20 000 jednostek dziennie przez dwa tygodnie po szczepieniu a nastepnie 10 000 jednostek
    Przyswajalnosc witaminy D jest lepsza z wapnem. Dorosli 500 – 1000 mg wapna dziennie, dzieci ponizej dwunastego roku zycia 250mg dziennie.

    Unikaj zrodel wszelkiej rteci szczegolnie w owocach morza.
    Unikaj oleju kukurydzianego i slonecznikowego,oleju pestkowego,soji,canona oleju oraz oleju z orzeszkow ziemnych.
    Pij bardzo mocna biala herbate co najmniej cztery razy dzienie.
    Zmiksuj natke pietruszki i seler w blenderze i pij uncje (okolo 30 gram) tego wywaru cztery razy dziennie.

  11. zbyszek said

    czytajcie to!!! przedruk ze stronki
    http://www.niewyjasnione.pl/_III_Wojna_%C5%9Awiatowa_cd_cz%C4%99%C5%9B%C4%87_4_-t12352-s37.html

    Wysłana – 29 lipiec 2009 14:33 [zgłoszenie]

    siemka

    odnosnie grypy moja ciotka jest lekarzem i wlasnie mnie powiadomila do tym ze ludzie ktorzy sie zaszczepili na grype czesto zaczynaja chorowac na bialaczke
    u mnie w DE w firmach gdzie duzo po swiecie sie lata jest rozprowadzany lek zapobiegawczy

    nazywa sie Tamiflu

    a tu wklejam artykuly o tym lekarstwie

    [http://www.medknowledge.de/neu/2002/II-2002-14-oseltamivir.htm]

    [http://www.bild.de/BILD/news/2009/07/26/schweinegrippe/dieser-mann-erfand-tamiflu.html]

    sorry ze po niemiecku ale za duzo do tlumaczenia

  12. Oliwia said

    Panie Piotrze

    ma pan jakieś informacje z Kanady ? czy tez są takie zamieszki jak w Texasie?
    jeśli to by się potwierdziło to na prawdę nie za ciekawie to wygląda..
    ludzie zaczynają się buntować, ale nasi „wybawieńcy” pewnie skutecznie to stłumią..

    Panie Piotrze jak wróci pan do Kanady, proszę być z nami w kontakcie, pan jest naszym jedynym kontaktem ze światem, prosimy o jakaś krótką wzmiankę co parę dni co się dzieje w Ameryce:)

    • Adam said

      heya.
      Oliwka sprawdź facebook.;)

    • Piotr Bein said

      zamieszki moga byc sprowokowane, zeby wprowadzic stan wojenny, spacyfikowaqc, wylapac dysydentow, przykrecic srube, jak w rewolucjach francuskiej czy bolszewickiej — to stary instrument banksterow itd.
      w kanadzie nie mialbym lepszych zrodel niz sami mozecie znalezc na necie

      • Piotr Bein said

        nir podniecajcie sie zamieszkami i zyczcie sobie, zeby zadnych nie bylo w polsce

  13. Kubson said

    Kurcze a ja przyjezdzam do krk 8wrzesnia…:/ 3mam za Was kciuki…

  14. zbyszek said

    ogladaliscie to!!
    Wirus Hiv w leku firmy Bayer? PL

    • mariokosmos said

      Tak, to było w 2006r. i mimo iż z dokumentów wynika podobno, że w firma Bayer w sposób świadomy sprzedała szczepionki skażone wirusem HIV – to firma dalej hula i nie ma sobie nic do zarzucenia.

      Firma Bayer jest tą samą firmą farmaceutyczną – IG Farben, która wiąże się z przeprowadzanymi eksperymentami w obozach koncentracyjnych prowadzonych przez nazistowskie Niemcy. Posiadają oni długą i mroczną historię angażowania się w produkcję broni chemicznej. Więcej info na http://www.CorporateWatch.org (Company profiles/Bayer).

  15. Iza W. said

    CZY MOGE PROSIĆ ABY SPOTKANIE BYŁO POD WIECZÓR???
    Ja i prawdopodobnie moja koleżanka dojedziemy do krakowa z rzeszowa, ona pracuje i kończy koło popołudnia i dojazd nam trochę zajmie :/

  16. JAGA said

    Omega 3 jest w lnie.Mielcie co dzien ,bo musi byc swiezy .Zazywajcie dwa razy lub trzy dziennie.

  17. allseiingeye said

    Proszę o kontakt w sprawie spotkania, nie mam żadnych konkretnych danych, godziny, miejsca spotkania, podawałem maila i jestem ignorowany, dlaczego??

    WeSeeingU@gmail.com

  18. Jerzy said

    Czy miejsce i godzina spotkania są już ustalone. Gdzie to można znalezć ?

Skomentuj

